Gå til innhold

4 stjerners middag 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er like arrogant og ufin i morgendagens episode. Skikkelig ufin fyr. Mulig han prøver å være morsom, men feiler greit! 

Anonymkode: ef8cb...7ac

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sant, er liksom et jovialt program dette. 

Føler kanskje han prøver å gjøre humor ut av det, men den gikk hvertfall ikke hjem hos meg. 🤨

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig i at Emil er forferdelig! Æsj. Uansett om han bare spiller eller er seg selv så feiler han så til de grader. Han er jo ikke morsom i det hele tatt, bare ekkel og utrivelig.

Anonymkode: 5f38b...273

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes programmet er greit nok. Ikke alle deltagere faller i smak dog. Én som ikke faller i smak er han som dessverre er med i alle programmene, nemlig den proffe kokken. Han er superflink og jeg tenker jeg kunne lært mye av ham, men jeg slår av lyden når han kommer med tips/kommentater. Jeg orker ikke å høre mer av "litteranne" av det og "litteranne" av det. Hva er galt med "litt" ? Og så sier han "her sånn" i ett sett. Det er så slitsomt å høre på. "Her sånn", hvorfor?

Anonymkode: ded45...092

AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2019 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Helt enig i at Emil er forferdelig! Æsj. Uansett om han bare spiller eller er seg selv så feiler han så til de grader. Han er jo ikke morsom i det hele tatt, bare ekkel og utrivelig.

Anonymkode: 5f38b...273

Emil hvem? 

Anonymkode: 5fe98...eb6

Gjest Sorbus
Skrevet
På 23.3.2019 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Emil hvem? 

Anonymkode: 5fe98...eb6

Emil Gukild, nrk-reporter tror jeg?

AnonymBruker
Skrevet
På 23.3.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Jeg synes programmet er greit nok. Ikke alle deltagere faller i smak dog. Én som ikke faller i smak er han som dessverre er med i alle programmene, nemlig den proffe kokken. Han er superflink og jeg tenker jeg kunne lært mye av ham, men jeg slår av lyden når han kommer med tips/kommentater. Jeg orker ikke å høre mer av "litteranne" av det og "litteranne" av det. Hva er galt med "litt" ? Og så sier han "her sånn" i ett sett. Det er så slitsomt å høre på. "Her sånn", hvorfor?

Anonymkode: ded45...092

Skjønner hva du mener. Likevel skulle han fått lov til å lære meg litt av hvert sånn ellers😇 

Anonymkode: fc21d...94b

AnonymBruker
Skrevet

Så rar og ganske frekk Carl 🙈

Anonymkode: 8a696...695

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rar og ganske frekk Carl 🙈

Anonymkode: 8a696...695

Får virkelig bekreftet mine fordommer. Typisk sur bortskjemt gubbe, som tror han må si alt han mener. En smule uforskammet. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

• Liker 3
Gjest Malika
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får virkelig bekreftet mine fordommer. Typisk sur bortskjemt gubbe, som tror han må si alt han mener. En smule uforskammet. 

Anonymkode: 1ddcd...28e

Han har bodd i Spania i flere år, og har ikke lært seg turist-spansk engang. Og skjorta nedi buksa og ikke shorts, som han belærte Eiliv.

Men artig uke dette, Lilli Bendriss er morsom og alle utenom Carl I byr på seg selv og er sjarmerende.

Skrevet

Virkelig kjekt med den godeste Carl som ikke kan et klyva ord spansk. Drar og shopper i norsk butikk. Integrere seg er visst ekstremt viktig. 

• Liker 6
Skrevet

Carl bekreftet inntrykket jeg allerede satt med, "gretten gammel gubbe", kan legge til selvopptatt og utidig så det holder. Synes denne uken var dønn kjedelig.... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig integrert han Hagen 🙄 for en frekk gubbe. Ble sikkert irritert for at han ble servert marokkansk mat og ikke spekeskinke. 

Anonymkode: be307...0b3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...