Gå til innhold

ferie for 2 til 20.000

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ferie

Hei!

Jeg og samboern holder på å planlegge ferie. Vi har budsjettert 20.000 på reise og hotell. Vi ønsker oss palmer ca 30 grader, hotell på stranda og dykkemuligheter, 14 dager i juli.

Jeg leter og leter, men blir matt av brosjyrer hvor kun prisen pr natt på hotell er oppgitt og ikke flypriser i det hele tatt, og flysøk hvor man må taste datoer og steder til man får krampe i fingrene.

Noen som har noen tips om hvor og med hvilket byrå (eventuelt ikke byrå)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xavia

Det skal kanskje la seg godt gjøre å få to ukers ferie med fly og hotell for maks 20 000. I hvert fall i juli.

Muligens dere kan være heldige med billig restplass nærmere avreisetidspunktet?

Har du søkt på disse sidene?

www.startour.no

www.ving.no

www.sagasolreiser.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Ok, så jo nå at du var lei av å teste ut med datoer osv for å finne pris.

Vel, sånn tror jeg bare det er, med mindre du ringer til byråene og sier hva du vil ha, og hva du kan betale for det. De kan sikkert snekre noe sammen til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tyrkia, bulgaria, praha, kroatia er billige steder du kan leve på godt under 20 000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du sier det selv. Du gidder ikke. Jo mer du gidder jo billigere blir det. Det er dyrt å spare tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesten

Mannen min og jeg hadde for noen år tilbake to uker (juli/ august) i Nice på et 4- stjerners hotell inkludert rutefly for ca 20 000 kroner tilsammen. Men om du mener at hele ferien tilsammen skal koste 20 000 for begge er vel ikke juli den beste måneden?

Enkleste er å ta den kjipe ringerunden til diverse reisebyråer både charter og andre. Da får du ihvertfall en pekepinn på hva du kan forvente deg av priser for hotell og fly, men da må du ha klart for deg hvor dere vil reise. Så kan du søke på nettet i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tips og svar! :)

Tenkte først på Egypt, men tror det er ubehagelig varmt der i juli og har derfor utsatt det til en gang vi kan dra på høsten (kan kun dra i juli i år, ikke noe annet alternativ)

Har søkt enda mer (har snart blemmer på fingrene :-? ) og har faktisk funnet flere spennende alternativ i tillegg til de dere nevner: Malaysia, Mexico, Italia. Holder på å sjekke opp mer rundt Malaysia. Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ferie
Du sier det selv. Du gidder ikke. Jo mer du gidder jo billigere blir det. Det er dyrt å spare tid.

Du legger nok en del mellom linjene som er ganske fjernt fra det jeg prøver å si. For å klarere: Masse, masse steder å søke og lurte i all uskyldighet på om noen hadde noen tips - var ikke verre en det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...