Gå til innhold

Tante.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for gode ord❤️

Dagene går bra, jeg har fine dager og klarer meg godt. Tenker ofte på henne, men det har jeg alltid gjort. 

Men i kveld kom det kastet på meg, sikkert fordi det nærmer seg bursdagen hennes. Det føles så rart å ikke skulle være sammen med henne på den, som jeg har vært hvert eneste år. Og så meningsløst at det nydelige mennesket var frisk og oppegående for bare 3 måneder siden ikke er her mer. 

Anonymkode: 7c093...489

På bursdagen hennes kan du tenne lys på graven hennes, og du kan tenne lys hjemme hos deg selv. Minnes henne med lys og bilder, eller hva det måtte være. De første "merkedagene" etter dødsfall er jo alltid litt vanskelige, slik som bursdag og julaften. Men man kommer seg gjennom det :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tårer i øynene av dette, TS. Så utrolig trist. Kondolerer. Håper det går bra med deg.

Anonymkode: bef45...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Fikk tårer i øynene av dette, TS. Så utrolig trist. Kondolerer. Håper det går bra med deg.

Anonymkode: bef45...4fe

❤️❤️ Takk. 

Det går bra, på en måte. 

Det er rart, tomt, trist og urettferdig. Men tante hadde ikke villet at jeg skulle sørge så enormt mye over henne, så jeg prøver så godt det lar seg gjøre å fortsette livet uten min beste støttespiller. 

Jeg går mye på ski i fjellet, det var det vi likte best. Når jeg går nyter jeg fjellet, snøen og det kjennes ut som om hun ikke er helt borte ❤️

Anonymkode: 7c093...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det din dag, tante ❤️ Den er feiret, og den er markert i din stil.

Med favorittkaken din, som jeg fremdeles ikke får til å lage like godt som deg, men jeg tror du hadde likt den - det hadde du hvertfall sagt. 

En tur på favorittoppen din rakk jeg også, der flagget jeg for deg. Og jeg avsluttet dagen med et glass rødvin, slik dagen din skulle vært feiret hvis du var her. 

Gratulerer så mye med dagen, du vil alltid være den beste ❤️

Anonymkode: 7c093...489

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Følte for å skrive noen ord her igjen.

 I vår bestemte jeg meg for å leve dobbelt så mye, for å veie opp for at tante ikke fikk oppleve en ny vår. Det har vært en fin sommer, men nå kommer de mørke høstkveldene og tar med seg det bunnløse savnet. 

Igjen føles det så uutholdelig, og jeg blir som et barn som synes synd i meg selv.. Hvorfor skulle jeg miste den eneste jeg hadde nær?

Sommeren har gitt meg et nytt menneske å være glad i og jeg gleder meg over hverdagen, livet begynner å bli bra igjen. Det skjer ikke så ofte lengre nå, at sorgen tar tak og slår meg i bakken. Men jeg kommer alltid, innerst inne til å synes det er urettferdig at jeg mistet livbøyen min så altfor tidlig. ❤️

Anonymkode: 7c093...489

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå begynte jeg å gråte💗💗 så fint skrevet. Kondolerer så masse til deg 💕 ønsker deg alt godt, dette kommer du til å klare å komme deg gjennom. Lev på de gode minnene og omgi deg med venner og andre som gir deg glede i livet💗 stor stor klem fra meg

Anonymkode: dcee4...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2019 den 0.36, AnonymBruker skrev:

Takk for gode ord❤️

Dagene går bra, jeg har fine dager og klarer meg godt. Tenker ofte på henne, men det har jeg alltid gjort. 

Men i kveld kom det kastet på meg, sikkert fordi det nærmer seg bursdagen hennes. Det føles så rart å ikke skulle være sammen med henne på den, som jeg har vært hvert eneste år. Og så meningsløst at det nydelige mennesket var frisk og oppegående for bare 3 måneder siden ikke er her mer. 

Anonymkode: 7c093...489

Oi, skjedde det så brått? Hva skjedde?💗 stakkars deg, dette må ha vært et sjokk😢

Anonymkode: dcee4...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi, skjedde det så brått? Hva skjedde?💗 stakkars deg, dette må ha vært et sjokk😢

Anonymkode: dcee4...ba8

Det skjedde forholdsvis brått. Hun kollapset  utav det blå da hun var ute og gikk tur, ble sendt på sykehus for sjekk og hadde fått akutt blodkreft. Det var ingen behandling som hjalp og etter et par uker sviktet organene. 

Anonymkode: 7c093...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh nå begynte jeg å gråte💗💗 så fint skrevet. Kondolerer så masse til deg 💕 ønsker deg alt godt, dette kommer du til å klare å komme deg gjennom. Lev på de gode minnene og omgi deg med venner og andre som gir deg glede i livet💗 stor stor klem fra meg

Anonymkode: dcee4...ba8

Tusen takk for gode ord ❤️

Anonymkode: 7c093...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, om du er religiøs eller ikke, så tar jeg meg et minutt for å be for deg og din kjære tante. Du kommer nok til å se henne igjen skal du se ❤️ Vet hvordan du har det da jeg er i samme situasjon som deg... Jeg ber mye mens jeg snakker med mamma, hun som var min klippe i livet. Føler at det hjelper litt...

Gir deg en kjempeklem og ber for at du klarer deg godt igjennom den mørke sesongen vi har i vente! ♥️

Anonymkode: 0a869...988

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...