AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Del Skrevet 6. januar 2019 Det var tante og det var meg, det var det alltid. Jeg hadde ingen foreldre, tante hadde ingen barn - men vi hadde hverandre. Hun tok meg inn i varmen når jeg var 4 år, og hun var allerede da min bestevenn og klippe. Hun har stilt opp for meg i tykt og tynt, i sorg og glede og hun har virkelig og genuint gjort sitt ytterste hver eneste dag for at jeg skulle ha det bra. Idag var det tante og jeg, på sykehuset. Det var tante og jeg som gråt, klemte, og holdt hender. Så var det stille, og for første gang på 28 år var det bare meg. Nå er det bare meg, uten tante. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å bare være meg. Det har jo bare vært tante og jeg. Anonymkode: 7c093...489 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 6. januar 2019 #2 Del Skrevet 6. januar 2019 Vet ikke hva jeg skal si annet en at jeg kondolerer så mye 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amberleaf Skrevet 6. januar 2019 #3 Del Skrevet 6. januar 2019 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2019 #4 Del Skrevet 6. januar 2019 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbird Skrevet 6. januar 2019 #5 Del Skrevet 6. januar 2019 Din tante har vært din mamma💖 Skjønner godt at det er tomt og utenkelig uten henne. Kondolerer så mye til deg😔🌹 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 6. januar 2019 #6 Del Skrevet 6. januar 2019 Så trist å lese . Kondolerer med tapet av din tante. Forstår du har det vondt nå. ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 7. januar 2019 #7 Del Skrevet 7. januar 2019 ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 7. januar 2019 #8 Del Skrevet 7. januar 2019 Kondolerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 7. januar 2019 #9 Del Skrevet 7. januar 2019 Så trist💔😓 Klemmer❤🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 7. januar 2019 #10 Del Skrevet 7. januar 2019 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #11 Del Skrevet 7. januar 2019 Kondolerer ❤️ (Så godt du skriver! Skriv bok) Anonymkode: c26e3...e11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #12 Del Skrevet 7. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kondolerer ❤️ (Så godt du skriver! Skriv bok) Anonymkode: c26e3...e11 Takk ❤️ Kunne nok skrevet en bok om det fantastiske mennesket, men noen forfatterspire er jeg ikke. Anonymkode: 7c093...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #13 Del Skrevet 28. februar 2019 Måtte inn for å lese det jeg skrev den dagen jeg mistet henne, kan såvidt huske jeg skrev. Den gangen var ingenting usagt, ingenting ugjort. Min kjæreste tante fikk alle gode ord med seg på veien hun måtte ta alene. Nå, snart to måneder senere er det så utrolig mye usagt. Jeg vil så gjerne fortelle henne alt og ingen ting. ❤️ Anonymkode: 7c093...489 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 28. februar 2019 #14 Del Skrevet 28. februar 2019 ❤🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2019 #15 Del Skrevet 28. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måtte inn for å lese det jeg skrev den dagen jeg mistet henne, kan såvidt huske jeg skrev. Den gangen var ingenting usagt, ingenting ugjort. Min kjæreste tante fikk alle gode ord med seg på veien hun måtte ta alene. Nå, snart to måneder senere er det så utrolig mye usagt. Jeg vil så gjerne fortelle henne alt og ingen ting. ❤️ Anonymkode: 7c093...489 Kan anbefale deg å prøve å skrive til henne, jeg gjorde det lenge etter jeg mistet min mor, holdt på å sprekke av alt jeg ville si og fortelle, sånn som jeg alltid hadde gjort. Det var litt rart i begynnelsen, men også veldig rett. Utrolig godt å få plassert alt ett sted. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #16 Del Skrevet 28. februar 2019 RIP In Peace Anonymkode: ede6a...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nadiine Skrevet 28. februar 2019 #17 Del Skrevet 28. februar 2019 ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 28. februar 2019 #18 Del Skrevet 28. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Måtte inn for å lese det jeg skrev den dagen jeg mistet henne, kan såvidt huske jeg skrev. Den gangen var ingenting usagt, ingenting ugjort. Min kjæreste tante fikk alle gode ord med seg på veien hun måtte ta alene. Nå, snart to måneder senere er det så utrolig mye usagt. Jeg vil så gjerne fortelle henne alt og ingen ting. ❤️ Anonymkode: 7c093...489 ❤ Prøv å "snakk" med henne når du er på graven hennes. Prøv å skape kontakt og nærhet/nærvær. Prøv å finne din indre ro, kjenn på den, dine tanker og følelser. Føler du at noe er usagt og ugjort så kan det være en fin måte å gjøre det over graven. Du kan gråte så mye du vil. Så har du sikkert bilder av henne eller gjenstander som har tilhørt henne og som du kan se på, ta på og kjenne etter om hun "er der" selv om du ikke ser henne. Men husk å ikke dyrke sorgen, ikke la den spise deg opp. Tenk at du må leve videre uten henne, og det skal du klare helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #19 Del Skrevet 28. februar 2019 1 minutt siden, Millimani skrev: ❤ Prøv å "snakk" med henne når du er på graven hennes. Prøv å skape kontakt og nærhet/nærvær. Prøv å finne din indre ro, kjenn på den, dine tanker og følelser. Føler du at noe er usagt og ugjort så kan det være en fin måte å gjøre det over graven. Du kan gråte så mye du vil. Så har du sikkert bilder av henne eller gjenstander som har tilhørt henne og som du kan se på, ta på og kjenne etter om hun "er der" selv om du ikke ser henne. Men husk å ikke dyrke sorgen, ikke la den spise deg opp. Tenk at du må leve videre uten henne, og det skal du klare helt fint Takk for gode ord❤️ Dagene går bra, jeg har fine dager og klarer meg godt. Tenker ofte på henne, men det har jeg alltid gjort. Men i kveld kom det kastet på meg, sikkert fordi det nærmer seg bursdagen hennes. Det føles så rart å ikke skulle være sammen med henne på den, som jeg har vært hvert eneste år. Og så meningsløst at det nydelige mennesket var frisk og oppegående for bare 3 måneder siden ikke er her mer. Anonymkode: 7c093...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #20 Del Skrevet 28. februar 2019 20 minutter siden, Rumle skrev: Kan anbefale deg å prøve å skrive til henne, jeg gjorde det lenge etter jeg mistet min mor, holdt på å sprekke av alt jeg ville si og fortelle, sånn som jeg alltid hadde gjort. Det var litt rart i begynnelsen, men også veldig rett. Utrolig godt å få plassert alt ett sted. Takk for tips, det skal jeg prøve. Håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: 7c093...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå