Gå til innhold

Flere som liker Hansens kryssord?

Arkana

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper Dagbladet utelukkende for Hansens finurlige kryssord. Jeg elsker dem og noen ganger må man virkelig vri hjernen for å finne de Hansen'ske løsningene. Flere som liker å bryne seg på disse? Hvis vi er flere kan vi kanskje bruke denne tråden til å hinte litt om noen står helt fast? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Åh, Hansens kryssord ❤️ Pleier å løse det når jeg er i Norge, og storkoser meg selv om det tidvis går i "hva i all verden blir dette da"? Liker også at han bruker ord som har tvetydige meninger, f.eks. "bønner" - er et snakk om matvaren eller oppfordringen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Kryssord.no er det et diskusjonsforum for Hansen kryssord👍

Endret av Mrs.Fox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet, men man må betale for å kunne skrive på forumet og det er jeg ikke interessert i. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg også! Er fint å kose seg med dette kryssordet utover i uka, et kryssord som man ikke blir ferdig med på 1 2 3. Legge vekk innimellom, og plutselig når man tar det frem igjen, kommer det ramlende et ord ned i hodet som passer.

Anonymkode: 51546...d91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

JA, jeg også! Er fint å kose seg med dette kryssordet utover i uka, et kryssord som man ikke blir ferdig med på 1 2 3. Legge vekk innimellom, og plutselig når man tar det frem igjen, kommer det ramlende et ord ned i hodet som passer.

Anonymkode: 51546...d91

Ja, det er nettopp slik. Man står fast og dagen etter skjønner man plutselig hva løsningen er. Veldig tilfredsstillende og ikke minst morsomt å se hva han finner på.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...