Arkana Skrevet 6. januar 2019 #1 Del Skrevet 6. januar 2019 Jeg kjøper Dagbladet utelukkende for Hansens finurlige kryssord. Jeg elsker dem og noen ganger må man virkelig vri hjernen for å finne de Hansen'ske løsningene. Flere som liker å bryne seg på disse? Hvis vi er flere kan vi kanskje bruke denne tråden til å hinte litt om noen står helt fast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. januar 2019 #2 Del Skrevet 7. januar 2019 Åh, Hansens kryssord ❤️ Pleier å løse det når jeg er i Norge, og storkoser meg selv om det tidvis går i "hva i all verden blir dette da"? Liker også at han bruker ord som har tvetydige meninger, f.eks. "bønner" - er et snakk om matvaren eller oppfordringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Fox Skrevet 9. januar 2019 #3 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) På Kryssord.no er det et diskusjonsforum for Hansen kryssord👍 Endret 9. januar 2019 av Mrs.Fox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. januar 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 9. januar 2019 Ja, jeg vet, men man må betale for å kunne skrive på forumet og det er jeg ikke interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Del Skrevet 10. januar 2019 JA, jeg også! Er fint å kose seg med dette kryssordet utover i uka, et kryssord som man ikke blir ferdig med på 1 2 3. Legge vekk innimellom, og plutselig når man tar det frem igjen, kommer det ramlende et ord ned i hodet som passer. Anonymkode: 51546...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: JA, jeg også! Er fint å kose seg med dette kryssordet utover i uka, et kryssord som man ikke blir ferdig med på 1 2 3. Legge vekk innimellom, og plutselig når man tar det frem igjen, kommer det ramlende et ord ned i hodet som passer. Anonymkode: 51546...d91 Ja, det er nettopp slik. Man står fast og dagen etter skjønner man plutselig hva løsningen er. Veldig tilfredsstillende og ikke minst morsomt å se hva han finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå