Gå til innhold

Åpningslinjer Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, SM30 skrev:

Haha, har du ikke råd til middag selv? -Du høres ut som en pompøs bimbo som har vært heldig med utseendet og derfor ender opp som en vinner i "tinder-gamet", men du har skjønt at de fleste dater ender i fiasko på grunn av din mangel av intellekt og har derfor begynt å kreve middag for at du skal "få noe ut av det".

Helt uaktuelt å be en førstedate på middag, hun kan jo være en hvilken som helst skrulle lik deg selv og da er man stuck ved et bord i timesvis uten noen "outs". Kaffe/drink/øl eller en gåtur/aktikvitet er det beste ettersom man kan avbryte når som helst...

Ta deg en bolle

Jeg har hatt noen middagsdater jeg også, både spandert selv og blitt spandert på, koselig det. Det er helt naturlig blant vanlige, hyggelige mennesker som treffes. Du bør chatte litt lengre før du treffes om du treffer så dårlig på datene dine at du må ha en "out". Jeg har bare møtt hyggelige menn jeg ikke har trengt å rømme fra. 

Videoannonse
Annonse
Gjest 007_008_007
Skrevet
12 timer siden, addict skrev:

«Hei!» skrev jeg. Nå skal jeg snart føde.

Hvis det å si Hei ender opp med fødsel så blir jeg skremt *høhøhøhøhø* :D

Skrevet
2 minutter siden, McMary said:

Ta deg en bolle

Jeg har hatt noen middagsdater jeg også, både spandert selv og blitt spandert på, koselig det. Det er helt naturlig blant vanlige, hyggelige mennesker som treffes. Du bør chatte litt lengre før du treffes om du treffer så dårlig på datene dine at du må ha en "out". Jeg har bare møtt hyggelige menn jeg ikke har trengt å rømme fra. 

Måtte vært en solskinnsbolle i tilfelle :)

Jeg tror dette går litt på alder. Du er nok betydelig eldre enn meg og legger muligens mer i en date enn hva jeg gjør. I tillegg er jeg mindre glad i å chatte, så heller et tidlig møte med en "out" enn ukesvis med chatting...

Største problemet slik jeg ser det er jenter som lyver på bildene sine, eller som kun svarer uten å komme med noe som helst av oppfølgningsspørsmål. Da går jeg.

Skrevet
4 minutter siden, SM30 skrev:

Jeg tror dette går litt på alder. Du er nok betydelig eldre enn meg og legger muligens mer i en date enn hva jeg gjør. I tillegg er jeg mindre glad i å chatte, så heller et tidlig møte med en "out" enn ukesvis med chatting...

Største problemet slik jeg ser det er jenter som lyver på bildene sine, eller som kun svarer uten å komme med noe som helst av oppfølgningsspørsmål. Da går jeg.

Greit. Men Men slutt å kalle folk "pompøs bimbo" etc. fordi de synes det er hyggelig å bli bedt på middag. Det er bare ufint, kan i værste fall såre mottaker og skaper dårlig stemning i forumet.

Skrevet
Just now, McMary said:

Greit. Men Men slutt å kalle folk "pompøs bimbo" etc. fordi de synes det er hyggelig å bli bedt på middag. Det er bare ufint, kan i værste fall såre mottaker og skaper dårlig stemning i forumet.

Lenge leve ytringsfriheten. -Den dør snart ut dersom folk skal innskrenke den i frykt for å bli såret.

Jeg skrev i tillegg "du høres ut som", ikke at hun er en pompøs bimbo. Og det står jeg for når hun selv slenger ut setninger som; "en ekte mann som ber på middag i stedet for patetisk og useriøs drink" 

Som like lett kan tolkes dithen at tidligere poster (og jeg samt 1000+ andre) er patetiske og useriøse fordi vi foreslår en drink på date fremfor middag for to...

Skrevet

Ganske tidlig i min Tinder "karriere" var det en jeg matcha med som ganske raskt skrev "Er vi gift nå?", det syns jeg var morsomt og vi hadde en bra chat. :)  Jeg har ikke turt å bruke den selv, for den kan sikkert slå begge veier.

(Viste seg ganske raskt at han hadde likt meg mens jeg var ute og reiste og vi bodde for langt unna hverandre.)

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, SM30 skrev:

Ta dere en bolle begge to. Latterlig krangel🙈

Anonymkode: 7034a...7e2

Skrevet
29 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Hvis det å si Hei ender opp med fødsel så blir jeg skremt *høhøhøhøhø* 😄

Haha 😄 Det har vært nøye planlagt og frivillig og etter noen år da, og eneboligen, hunden og de 2 bilene var på plass først 😂 men det starter med et enkelt hei på tinder 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ny i singelverden etter et nesten 10 års langt forhold. Har nå vært singel i litt over ett år og hatt tinder stående, men ikke brukt den så mye... men nå føler jeg meg klar for å date litt og se hva slags menn det finnes der ute og hva jeg liker... jeg matcher og matcher og matcher med kjekke menn, men hører jeg noe? nope. Tre eller fire stykker i løpet av et halvt år eller noe har sagt hei. Jeg har selv sendt første mld til en match, men aldri fått svar.

Tinder er håpløst :P eller så er det vel bare jeg som ikke er fin nok... 🙄

Anonymkode: 58ff3...91d

Skrevet

Hva har du skrevet i profilen din?

Anonymkode: 14b84...a31

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ny i singelverden etter et nesten 10 års langt forhold. Har nå vært singel i litt over ett år og hatt tinder stående, men ikke brukt den så mye... men nå føler jeg meg klar for å date litt og se hva slags menn det finnes der ute og hva jeg liker... jeg matcher og matcher og matcher med kjekke menn, men hører jeg noe? nope. Tre eller fire stykker i løpet av et halvt år eller noe har sagt hei. Jeg har selv sendt første mld til en match, men aldri fått svar.

Tinder er håpløst :P eller så er det vel bare jeg som ikke er fin nok... 🙄

Anonymkode: 58ff3...91d

Du har sendt melding til EN match, og gitt opp? Seriøst? Selv om mange menn ikke svarer, så vil jeg si omtrent halvparten gjør det. De er ikke like engasjert som de som tar kontakt selv, men finner man tonen spiller det selvsagt ingen rolle hvem som sa hei (og helst noe mer) først. Det kan bli både date og kjæreste på deg om du er mer frempå. Kanskje er det noe i profilen som gjør at du ikke virker så spennende eller du har valgt bilder uten så mye utstråling? Vis profilen til en guttevenn, eventuelt jentevenn og ta i mot råd. 

Make it happen!! 😄 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...