Gjest Kristina S. Skrevet 1. november 2020 #461 Del Skrevet 1. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #462 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg syntes synd på han som aldri hadde datet før i episode 15. Var jo åpenbart av kvinnen han var matchet med, ble fysisk kvalm av han. Blikkene, himling med øynene osv..? Hadde jeg vært med på første date, og deretter sett slike reaksjoner ville jeg nok følt meg ukomfortabel. Anonymkode: a32f0...a87 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #463 Del Skrevet 2. november 2020 Wow, hun rødhåra på «trippeldaten». Hun virker ekstremt nedlatende og hoven. Får vondt inni meg av å se den daten. Anonymkode: 70715...b42 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #464 Del Skrevet 2. november 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Du har så jævlig misforstått om du tror dette handler om likestilling. At menn og kvinner skal ha lik lønn for likt arbeid er ikke det samme som at regningen skal alltid splittes eller at kvinnen skal betale. En ekte gentleman betaler for maten (på første date) og han drar ut stolen til kvinnen. Det handler ikke om feminisme eller likestilling eller whatever. Anonymkode: 8862b...1f9 Ok...hva gjør kvinnen for mannen da....gir han en blowjob siden har spanderte? Quote Du kan bare spandere på mennene og leke mann om du vil det, jeg vil gjerne bli behandlet som en kvinne av mannen og heldigvis er de fleste menn snille, og jeg har vært heldig med å møte kun gode gentlemen. Du vil være prinsesse med andre ord? Mannen skal være slaven din helt til du eventuelt belønner han med sex? Anonymkode: 9dc86...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #465 Del Skrevet 2. november 2020 Kjenner ei som har vært med nylig. Så tror ikke det kommer på tv enda. Har uansett ikke tv, så jeg ser det kanskje på YouTube neste år. Anonymkode: 13701...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #466 Del Skrevet 2. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes synd på han som aldri hadde datet før i episode 15. Var jo åpenbart av kvinnen han var matchet med, ble fysisk kvalm av han. Blikkene, himling med øynene osv..? Hadde jeg vært med på første date, og deretter sett slike reaksjoner ville jeg nok følt meg ukomfortabel. Anonymkode: a32f0...a87 Hun forklarte det jo med at hun jobbet med en creepy fyr som lignet veldig på han. Var sikkert en spontan reaksjon. Kan forstå det litt, de var jo åpenbart utrolig forskjellige. Hun fremsto videre i daten og samtalen veldig moden og var den eneste som tok noe særlig initiativ til en samtale synes jeg. Anonymkode: e772b...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 2. november 2020 #467 Del Skrevet 2. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow, hun rødhåra på «trippeldaten». Hun virker ekstremt nedlatende og hoven. Får vondt inni meg av å se den daten. Anonymkode: 70715...b42 Ja, hun var lite trivelig altså. Forblir sikkert singel ei stund til tenker jeg. 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 2. november 2020 #468 Del Skrevet 2. november 2020 På 1.11.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev: Du har så jævlig misforstått om du tror dette handler om likestilling. At menn og kvinner skal ha lik lønn for likt arbeid er ikke det samme som at regningen skal alltid splittes eller at kvinnen skal betale. En ekte gentleman betaler for maten (på første date) og han drar ut stolen til kvinnen. Det handler ikke om feminisme eller likestilling eller whatever. Du kan være så flau du vil over å være kvinne, jeg ble flau nå fordi noen menn eller kvinner kan lese det du skriver og tro at alle kvinner tenker sånn. Så ikke tro at du er vårt kjønns dronning, for det er du ikke. Kunnskapsløs later du til å være, dessverre. Du kan bare spandere på mennene og leke mann om du vil det, jeg vil gjerne bli behandlet som en kvinne av mannen og heldigvis er de fleste menn snille, og jeg har vært heldig med å møte kun gode gentlemen. Anonymkode: 8862b...1f9 Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #469 Del Skrevet 2. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok...hva gjør kvinnen for mannen da....gir han en blowjob siden har spanderte? Du vil være prinsesse med andre ord? Mannen skal være slaven din helt til du eventuelt belønner han med sex? Anonymkode: 9dc86...7c3 Gå tilbake til incelhulen din. Anonymkode: 8862b...1f9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #470 Del Skrevet 2. november 2020 På 1.11.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev: Du har så jævlig misforstått om du tror dette handler om likestilling. At menn og kvinner skal ha lik lønn for likt arbeid er ikke det samme som at regningen skal alltid splittes eller at kvinnen skal betale. En ekte gentleman betaler for maten (på første date) og han drar ut stolen til kvinnen. Det handler ikke om feminisme eller likestilling eller whatever. Du kan være så flau du vil over å være kvinne, jeg ble flau nå fordi noen menn eller kvinner kan lese det du skriver og tro at alle kvinner tenker sånn. Så ikke tro at du er vårt kjønns dronning, for det er du ikke. Kunnskapsløs later du til å være, dessverre. Du kan bare spandere på mennene og leke mann om du vil det, jeg vil gjerne bli behandlet som en kvinne av mannen og heldigvis er de fleste menn snille, og jeg har vært heldig med å møte kun gode gentlemen. Anonymkode: 8862b...1f9 Dette her er så kjedelig og eldgamle kjønnsroller vi ikke trenger i dag. Kvinner tjener egne penger i dag og klarer fint å betale selv. Det handler ikke om å "leke mann", det handler om at det er helt unødvendig. Anonymkode: dc59e...d3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #471 Del Skrevet 4. november 2020 Stakker hun brun og blid dama som måtte på date med han som tydelig manglet en del på den sosiale kompetansen. Anonymkode: 0c970...b03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #472 Del Skrevet 5. november 2020 På 2.11.2020 den 17.59, AnonymBruker skrev: Hun forklarte det jo med at hun jobbet med en creepy fyr som lignet veldig på han. Var sikkert en spontan reaksjon. Kan forstå det litt, de var jo åpenbart utrolig forskjellige. Hun fremsto videre i daten og samtalen veldig moden og var den eneste som tok noe særlig initiativ til en samtale synes jeg. Anonymkode: e772b...d19 Det var et eller annet "galt" med hun. Jeg kunne ikke sette fingeren på det. Autistisk? Altså. Først så sier hun at han ikke må ha sixpack ,bare han liker å trene litt. Så etter det så kan han godt være en kosete bamse. Vet ikke hun hva det vil si å være bamse? Fyren var jo det, det var det første jeg tenkte når jeg så han. Han er bamsete og det første som kommer ut av henne er:HAN VAR LITT LUBBEN! Hallo? En bamse er jo det. *facepalm* Så virket det litt ut som at hun kanskje valgte å overse alt det. Hun sa jo til med at det var kjemi der, og da tenkte jeg: Jøss, nå virker det lovende likevel. Så var det plutselig at han burde date noen andre? Og uttrykket når han sa at han gjerne kunne gått på en date til var: I don't care - Rar kjerring Anonymkode: ca55f...a35 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #473 Del Skrevet 5. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var et eller annet "galt" med hun. Jeg kunne ikke sette fingeren på det. Autistisk? Altså. Først så sier hun at han ikke må ha sixpack ,bare han liker å trene litt. Så etter det så kan han godt være en kosete bamse. Vet ikke hun hva det vil si å være bamse? Fyren var jo det, det var det første jeg tenkte når jeg så han. Han er bamsete og det første som kommer ut av henne er:HAN VAR LITT LUBBEN! Hallo? En bamse er jo det. *facepalm* Så virket det litt ut som at hun kanskje valgte å overse alt det. Hun sa jo til med at det var kjemi der, og da tenkte jeg: Jøss, nå virker det lovende likevel. Så var det plutselig at han burde date noen andre? Og uttrykket når han sa at han gjerne kunne gått på en date til var: I don't care - Rar kjerring Anonymkode: ca55f...a35 Jeg oppfattet det ikke sånn. Heller at hun klarte å håndtere situasjonen bra med tanke på at han virket å være ganske motsatt av det hun søkte. Han fyren framstod som ganske keitete og usikker. Det var jo veldig tydelig at de var veldig forskjellige, og han fyren snakket om at hun kunne være en potensiell kjæreste etter bare én date, noe som for så vidt også virket å være den første og eneste daten han hadde vært på i en alder av 30+. Synes ikke det var rart at hun ikke ønsket en ny date basert på dette. Anonymkode: 81893...0da 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #474 Del Skrevet 5. november 2020 På 2.11.2020 den 17.59, AnonymBruker skrev: Hun forklarte det jo med at hun jobbet med en creepy fyr som lignet veldig på han. Var sikkert en spontan reaksjon. Kan forstå det litt, de var jo åpenbart utrolig forskjellige. Hun fremsto videre i daten og samtalen veldig moden og var den eneste som tok noe særlig initiativ til en samtale synes jeg. Anonymkode: e772b...d19 Akkurat det var ganske rart å si på tv, men kanskje en spontant reaksjon, som du sier. Anonymkode: 81893...0da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #475 Del Skrevet 5. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var et eller annet "galt" med hun. Jeg kunne ikke sette fingeren på det. Autistisk? Altså. Først så sier hun at han ikke må ha sixpack ,bare han liker å trene litt. Så etter det så kan han godt være en kosete bamse. Vet ikke hun hva det vil si å være bamse? Fyren var jo det, det var det første jeg tenkte når jeg så han. Han er bamsete og det første som kommer ut av henne er:HAN VAR LITT LUBBEN! Hallo? En bamse er jo det. *facepalm* Så virket det litt ut som at hun kanskje valgte å overse alt det. Hun sa jo til med at det var kjemi der, og da tenkte jeg: Jøss, nå virker det lovende likevel. Så var det plutselig at han burde date noen andre? Og uttrykket når han sa at han gjerne kunne gått på en date til var: I don't care - Rar kjerring Anonymkode: ca55f...a35 Nja. De fleste vil vel forbinde en bamse med en høy fyr som er kraftig "over alt". Han her hadde mage og var ellers relativt spinkel? Og ikke så høy. Og han sa jo selv han ikke drev med trening, må være lov å ønske seg en som er litt aktiv. Hun var jo det selv. Anonymkode: 0a3c1...795 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #476 Del Skrevet 5. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppfattet det ikke sånn. Heller at hun klarte å håndtere situasjonen bra med tanke på at han virket å være ganske motsatt av det hun søkte. Han fyren framstod som ganske keitete og usikker. Det var jo veldig tydelig at de var veldig forskjellige, og han fyren snakket om at hun kunne være en potensiell kjæreste etter bare én date, noe som for så vidt også virket å være den første og eneste daten han hadde vært på i en alder av 30+. Synes ikke det var rart at hun ikke ønsket en ny date basert på dette. Anonymkode: 81893...0da Motsatt? Hun sitter jo der og sier at hun godt kunne tenke seg som var bamse i kroppen. For så etterpå å klage når han faktisk er det. Første reaksjonen min når jeg så han var at: Ja, der traff dem bra. De hadde ikke valgt han hvis hun hadde sagt: Jeg må ha en som ser trent ut. Svarene og ting hun sa var jo så motstridene . At han var keitete og usikker er jo en ting, men alle kan være det på en date uavhengig av hvor mange dater man har vært på. Jeg skjønner jo han godt, han følte at de hadde en god tone og kjemi, og hvem har sagt at man må gå på mange dates før man finner seg en? Problemet med hun er ikke at hun sa jo, men at hun rett og slett oppførte seg ganske dårlig og rart gjennom hele daten. Det er greit at han minnet om en creepy fyr på jobben. Men hun gjorde så åpenbart at hun ikke likte han. Hun hadde bare flaks at han ikke var like flink til å legge merke til det. Måten hun satt der og himlet med øynene var jo helt tragisk. Og måten hun måtte poengtere vekten hans på: Han var jo LIIIIIIIIIIIIIIIITT lubben. For det første så var han ikke litt lubben. Jeg går under definisjonen litt lubben, men han har litt for mange kg til å bli kalt for LITT lubben. Problemet med det hele er at hun først sier at hun ikke har noe imot en som er bamse, for så å klage etterpå når hun får det. Og når hun sier at hun følte at det var kjemi der mens hun smiler, for så å si etterpå at det ikke var noe der. Og ansiktsuttrykket hennes når han sa : jeg kunne godt tenke meg å gått på en date , vel. Det var frekt, og jeg er glad for at det ikke jeg som skal date hun. For all del, pen jente, men oppførselen henne var ikke helt bra. Anonymkode: ca55f...a35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 5. november 2020 #477 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 5. november 2020 #478 Del Skrevet 5. november 2020 Så utrolig søt hun Melissa var. Håper hun finner seg en snill kjæreste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 6. november 2020 #479 Del Skrevet 6. november 2020 Hvilken episode er han Youtuberen Marcus Enerud med i? Sett han skal være med, men ikke funnet episoden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 6. november 2020 #480 Del Skrevet 6. november 2020 Får de ikke engang dekket regningen for å stille opp på tv på denne måten?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå