Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun lesbiske med kort hår var jo helt...ehh.. fjern. Snakka nesten bare om fitte... 

Anonymkode: 6a181...81a

Sykt slitsom framferd, og ikke minst ekstremt stereotypisk samtidig som de selv tror de er veldig unike. 

Anonymkode: 81893...0da

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje din mening men det er hun selv som bestemmer om hun vil være med på tv eller ikke. Det er ikke mer greit at du som anonym bruker kommer inn her og påstår at du kjenner henne, og at hun er syk og ustabil, og at hun burde skjermes for seg selv. At man er full og ustabil unnskylder ikke dårlige manerer, som for eksempel å møte opp full/rusa på en date. Jeg hadde blitt utrolig provosert om mannen kom drita, da hadde jeg faktisk gått. 

Anonymkode: 39969...4e8

Min mening? Hun som bestemmer selv? Hva snakker du om?:klo: Og hva har dette med min post å gjøre?

Anonymkode: 81d8a...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kristne jenta var jo kjempesøt, så det var bare bra hun ble kvitt han tullingen. Veldig rart å dra inn at han var mer etablert. Når jeg tenker etablert, tenker jeg jo familie og barn, noe han selvsagt ikke hadde. I deres alder er det dessuten ikke unormalt å ikke være så etablert, det er jo vanlig å være student i den alderen. 

Anonymkode: e1a93...ab6

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NumberSix skrev:

Ja, hva var greia med han kristne fyren? "Beklager, jeg har familiebil og er mer etablert enn deg, derfor kan vi ikke ha en ny date, ja og så smakte du på alkohol for noen år siden, bye bye" liksom. Men det sier kanskje litt når han ikke en gang har klart å få napp blant damene på bibelskolen, til tross for sin familiebil og dedikasjon til halleluja-miljøet. 

Som en kristen kvinne selv så håper jeg hun glemte han raringen og gikk ut og tok seg en velfortjent drink eller fem. Veldig turn-off å være så høy på seg selv 🤮

Anonymkode: cf7a5...db0

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Sykt slitsom framferd, og ikke minst ekstremt stereotypisk samtidig som de selv tror de er veldig unike. 

Tror ikke det er spesielt stereotypisk lesbisk å bare snakke om fitte altså.

Hilsen lesbe

Anonymkode: 67e25...548

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow han fra bibelskolen var høy på seg selv!

Og tror han er etablert fordi han har stor bil? Snodig.

Anonymkode: 0c970...b03

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er spesielt stereotypisk lesbisk å bare snakke om fitte altså.

Hilsen lesbe

Hvor får du denne koblingen fra? 

Jeg mente stereotypisk som i liksom-frigjort hipster som tror de kan redde verden gjennom dumpsterdiving, og at det å snakke om kjønnsorganer med alle og enhver er den mest naturlige tingen som finnes. Det blir bare påtatt og noe man har sett hundre ganger før. Ikke originalt overhodet, når det er tydelig at det er det de ønsker å framstå som. Har ingenting med seksuell legning å gjøre. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor får du denne koblingen fra? 

Jeg mente stereotypisk som i liksom-frigjort hipster som tror de kan redde verden gjennom dumpsterdiving, og at det å snakke om kjønnsorganer med alle og enhver er den mest naturlige tingen som finnes. Det blir bare påtatt og noe man har sett hundre ganger før. Ikke originalt overhodet, når det er tydelig at det er det de ønsker å framstå som. Har ingenting med seksuell legning å gjøre. 

Jeg tok det herfra. Jeg har ikke sett programmet, så alt det du nevner har jeg virkelig ingen anelse om. Så, når du siterer noen med en spesifikk påstand, kan du regne med at andre tror du refererer til spesifikt den påstanden du siterer, ikke alt det andre som ikke blir nevnt ved et ord, før nå. Der tok jeg det fra.

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hun lesbiske med kort hår var jo helt...ehh.. fjern. Snakka nesten bare om fitte... 

8 hours ago, AnonymBruker said:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok det herfra. Jeg har ikke sett programmet, så alt det du nevner har jeg virkelig ingen anelse om. Så, når du siterer noen med en spesifikk påstand, kan du regne med at andre tror du refererer til spesifikt den påstanden du siterer, ikke alt det andre som ikke blir nevnt ved et ord, før nå. Der tok jeg det fra.

Så hvorfor kommenterer du da? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på det nå, mens jeg er hjemme i karantene. Herlighet for noen skruer, noen av de som er med!

Kan ikke bruke bestikk, fatter ingenting av en meny.... har de vokst opp under en stein? Biff-Linn som dere har nevnt, og han standup'en fra Lofoten i epi 8, men han kunne leve med den hysteriske latteren på daten sin. Virket som en trivelig, jordnær kar.

Jordnær var også de to anleggsarbeiderne.

Anonymkode: 150ff...156

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Så hvorfor kommenterer du da? 

Fordi jeg liker å se programmet, men ikke har rukket å se 9 episoder ennå? 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg liker å se programmet, men ikke har rukket å se 9 episoder ennå? 🙄

Men i all hovedsak svarte jeg fordi du basically fikk det til å fremstå det som det var veldig stereotypisk for lesber å bare snakke om fitte, jamfør kommentaren du siterte

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 27.10.2020 den 16.35, AnonymBruker skrev:

Min mening? Hun som bestemmer selv? Hva snakker du om?:klo: Og hva har dette med min post å gjøre?

Er hjernekapasiteten så utilstrekkelig? Du skriver:

"Jo hun var svært full og husker ingenting fra den kvelden (rus kan beskrive alkohol, ikke kun narkotika). Les det jeg skrev tidligere opp i tråden. Hun er ikke frisk/stabil og burde på ingen måte bli eksponert på TV under slike omstendigheter."

-> du MENER at hun ikke er frisk nok til å være på tv, ergo er det din mening og ikke et faktum 
-> hun bestemmer selv om hun vil være på tv eller ikke, hadde det vært opp til deg å bestemme hadde du bestemt at hun ikke skulle være der, men igjen, hun bestemmer selv
-> du utleverer henne som psykisk ustabil og ikke i stand til å ta vare på seg selv og nedgraderer henne og uansvarliggjør henne for sine handlinger 
-> i tillegg påstår du at du kjenner henne, det kan hvilken som helst anonymbruker her inne påstå og spre usannheter

Syns dine innlegg bør slettets ettersom det kun er spekulasjon. Men når du har så lite forståelse for omverdenen at du ikke forstår enkle ting folk skriver til deg, da tror jeg du er for syk til å være på et forum også. Det hørtes ikke greit ut, eller hva? Nei, akkurat. Så slutt å snakk slik om andre også, spesielt de som ikke kan være her å forsvare seg. Har ikke sett den dama i tråden her så langt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hjernekapasiteten så utilstrekkelig? Du skriver:

"Jo hun var svært full og husker ingenting fra den kvelden (rus kan beskrive alkohol, ikke kun narkotika). Les det jeg skrev tidligere opp i tråden. Hun er ikke frisk/stabil og burde på ingen måte bli eksponert på TV under slike omstendigheter."

-> du MENER at hun ikke er frisk nok til å være på tv, ergo er det din mening og ikke et faktum 
-> hun bestemmer selv om hun vil være på tv eller ikke, hadde det vært opp til deg å bestemme hadde du bestemt at hun ikke skulle være der, men igjen, hun bestemmer selv
-> du utleverer henne som psykisk ustabil og ikke i stand til å ta vare på seg selv og nedgraderer henne og uansvarliggjør henne for sine handlinger 
-> i tillegg påstår du at du kjenner henne, det kan hvilken som helst anonymbruker her inne påstå og spre usannheter

Syns dine innlegg bør slettets ettersom det kun er spekulasjon. Men når du har så lite forståelse for omverdenen at du ikke forstår enkle ting folk skriver til deg, da tror jeg du er for syk til å være på et forum også. Det hørtes ikke greit ut, eller hva? Nei, akkurat. Så slutt å snakk slik om andre også, spesielt de som ikke kan være her å forsvare seg. Har ikke sett den dama i tråden her så langt. 

Herlighet - går det greit eller?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som spør om hva slags sex daten liker og forteller om diareen sin og synes at han er rar? Koko! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...