AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #441 Del Skrevet 29. oktober 2020 Første date fra tirsdag, den joggegutten fra Stavanger var snarlik Dexter, flere som la merke til det? Anonymkode: c625d...ae1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #442 Del Skrevet 29. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun som spør om hva slags sex daten liker og forteller om diareen sin og synes at han er rar? Koko! Anonymkode: 6a181...81a Haha, hun er jo gæren. Husker hun var med på Paradise for en del år siden. Dukka plutselig opp i Singletown for et par episoder siden også. Glad i oppmerksomhet, virker det som 😌 Anonymkode: 11a51...8c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 29. oktober 2020 #443 Del Skrevet 29. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, hun er jo gæren. Husker hun var med på Paradise for en del år siden. Dukka plutselig opp i Singletown for et par episoder siden også. Glad i oppmerksomhet, virker det som 😌 Anonymkode: 11a51...8c3 Helt feil type oppmerksomhet 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 29. oktober 2020 #444 Del Skrevet 29. oktober 2020 Hva synes vi om trekløveret på trippeldate ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 30. oktober 2020 #445 Del Skrevet 30. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Første date fra tirsdag, den joggegutten fra Stavanger var snarlik Dexter, flere som la merke til det? Anonymkode: c625d...ae1 Jaa, jeg så også det! Sa det til samboeren min, men han var ikke like enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #446 Del Skrevet 30. oktober 2020 På 29.10.2020 den 20.38, AnonymBruker skrev: Hun som spør om hva slags sex daten liker og forteller om diareen sin og synes at han er rar? Koko! Anonymkode: 6a181...81a Jævelig ekkel dame Anonymkode: ace77...841 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #447 Del Skrevet 30. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jævelig ekkel dame Anonymkode: ace77...841 Hvilken episode var det i? Anonymkode: 82240...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #448 Del Skrevet 30. oktober 2020 På 29.10.2020 den 8.02, AnonymBruker skrev: Herlighet - går det greit eller? Anonymkode: 81d8a...088 Går greit med meg, men går tydeligvis ikke greit med deg som liker å slenge ut rykter om folk, og det er ganske håpløst når du til og med ikke klarer svare for deg. Er ikke noe poeng i å slenge ut av seg ord om du ikke kan argumentere for det eller stå for det, eller i det hele tatt svare på responsen du får. Anonymkode: 8862b...1f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #449 Del Skrevet 30. oktober 2020 På 23.10.2020 den 12.34, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt de får pengene for maten tilbakebetalt i etterkant, men de har med betalingen for å se dynamikken i den situasjonen. Statistene får det gratis. Anonymkode: d8f01...3be Jeg har hørt de får dekket 600kr, og må betale selv utover det Anonymkode: 8dd66...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #450 Del Skrevet 30. oktober 2020 Har bare sett litt på den norske versjonen, men det virker jo som de legger opp til rare par som ikke matcher?? I motsetning til den britiske, der det blir oftere full klaff. Anonymkode: 01ada...f7b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #451 Del Skrevet 31. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt de får dekket 600kr, og må betale selv utover det Anonymkode: 8dd66...f00 Er det derfor studenter uten penger sier jeg tar den jeg! På regninger som i utgangspunktet kommer på opp mot 1000 kr for noen de ikke vil møte igjen. Synes mange av mennene er hyggelige og godt oppdratt og tilbyr seg å ta regningen da, det er hyggelig😊 Anonymkode: 0c970...b03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #452 Del Skrevet 31. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bare sett litt på den norske versjonen, men det virker jo som de legger opp til rare par som ikke matcher?? I motsetning til den britiske, der det blir oftere full klaff. Anonymkode: 01ada...f7b Jeg kjenner en fyr som var med, og meldte meg på selv for moro skyld... Endte ikke opp med å delta, men de prøvde ganske mye/lenge å få kontakt, og det er han jeg kjenner sin erfaring også, så tror problemet rett og slett er litt få påmeldte. De skrev vel også at de trengte flere kvinner. I blant er det kanskje bare for å lage "bedre" tv? Anonymkode: c4019...747 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #453 Del Skrevet 31. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det derfor studenter uten penger sier jeg tar den jeg! På regninger som i utgangspunktet kommer på opp mot 1000 kr for noen de ikke vil møte igjen. Synes mange av mennene er hyggelige og godt oppdratt og tilbyr seg å ta regningen da, det er hyggelig😊 Anonymkode: 0c970...b03 Mens kvinnene er noen uselvstendige barn som «glemmer» lommeboka, sitter helt stille til han sier han kan betale eller sier rett ut at de vil han skal betale. Jeg blir seriøst flau av å være kvinne når jeg ser andre kvinner som FORVENTER å bli spandert på i hytt og pine. Men likestilling skal vi ha, hurra.. Anonymkode: 4051e...72e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #454 Del Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mens kvinnene er noen uselvstendige barn som «glemmer» lommeboka, sitter helt stille til han sier han kan betale eller sier rett ut at de vil han skal betale. Jeg blir seriøst flau av å være kvinne når jeg ser andre kvinner som FORVENTER å bli spandert på i hytt og pine. Men likestilling skal vi ha, hurra.. Anonymkode: 4051e...72e De fleste av kvinnene der foreslår å dele. De forventer det ikke og blir oppriktig glad når mannen viser at han vil betale. Å "glemme" lommeboka er bare pinlig ja. Anonymkode: 0c970...b03 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #455 Del Skrevet 31. oktober 2020 Hjelp, så dømmende han bibelskolefyren var. Daten hans var jo nydelig, ordentlig og langt over hans liga 😂 Anonymkode: 11e5e...087 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 1. november 2020 #456 Del Skrevet 1. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #457 Del Skrevet 1. november 2020 6 timer siden, Kristina S. skrev: Ja, akkurat nei. Fascinerende med hun som legger ut om diare, sex og nakenbilder og ikke vil si alderen sin. I episode 11. Hun var tydeligvis med kun for å tjene penger på businessen. https://www.seher.no/video/tjente-45-000-etter-tv-date/YRuUoxGV Og apropos alder, hun er den eldste 29-åringen jeg har sett kanskje noen gang. Jeg også synes hun så eldre ut, lyver hun på alderen? Anonymkode: 0c970...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 1. november 2020 #458 Del Skrevet 1. november 2020 On 10/27/2020 at 4:10 PM, NumberSix said: Ja, hva var greia med han kristne fyren? "Beklager, jeg har familiebil og er mer etablert enn deg, derfor kan vi ikke ha en ny date, ja og så smakte du på alkohol for noen år siden, bye bye" liksom. Men det sier kanskje litt når han ikke en gang har klart å få napp blant damene på bibelskolen, til tross for sin familiebil og dedikasjon til halleluja-miljøet. Det er åpenbart at han kun var ute etter en kone som kun skulle føde de 15 barna han planlegger å sette til verden. Kan ikke velge noen som har livserfaring eller som er nysgjerrig. Han er ute etter en kvinne som er lydig og som aldri vil finne på å stille spørsmålstegn ved noe eller noen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #459 Del Skrevet 1. november 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også synes hun så eldre ut, lyver hun på alderen? Anonymkode: 0c970...b03 Nope, hun er født i 91 så hun er 29 år. Ser nok bare litt «værbitt» ut for alderen. Anonymkode: 81d8a...088 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #460 Del Skrevet 1. november 2020 På 31.10.2020 den 12.08, AnonymBruker skrev: Mens kvinnene er noen uselvstendige barn som «glemmer» lommeboka, sitter helt stille til han sier han kan betale eller sier rett ut at de vil han skal betale. Jeg blir seriøst flau av å være kvinne når jeg ser andre kvinner som FORVENTER å bli spandert på i hytt og pine. Men likestilling skal vi ha, hurra.. Anonymkode: 4051e...72e Du har så jævlig misforstått om du tror dette handler om likestilling. At menn og kvinner skal ha lik lønn for likt arbeid er ikke det samme som at regningen skal alltid splittes eller at kvinnen skal betale. En ekte gentleman betaler for maten (på første date) og han drar ut stolen til kvinnen. Det handler ikke om feminisme eller likestilling eller whatever. Du kan være så flau du vil over å være kvinne, jeg ble flau nå fordi noen menn eller kvinner kan lese det du skriver og tro at alle kvinner tenker sånn. Så ikke tro at du er vårt kjønns dronning, for det er du ikke. Kunnskapsløs later du til å være, dessverre. Du kan bare spandere på mennene og leke mann om du vil det, jeg vil gjerne bli behandlet som en kvinne av mannen og heldigvis er de fleste menn snille, og jeg har vært heldig med å møte kun gode gentlemen. Anonymkode: 8862b...1f9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå