Sol79 Skrevet 23. oktober 2020 #401 Del Skrevet 23. oktober 2020 12 timer siden, Stiigen skrev: Dagens episode var morsom...omg det var så kleint med hu 18-åringen og han 23-åringen. Siste hu sa var at hu håpte det var en som kunne lede samtalen, og han fyren sa ikke et ord hele daten. Og på slutten så var det så tydelig at hu ikke ville date han igjen, men hu turde ikke si nei😅 Ikke ofte man kan si det om folk, men hun framstod jo helt tom. Hun spurte ørten ganger om han trente og hva han drev med. Og alt han spurte om så svarte hun med ja eller nei. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #402 Del Skrevet 23. oktober 2020 4 minutter siden, Sol79 skrev: Ikke ofte man kan si det om folk, men hun framstod jo helt tom. Hun spurte ørten ganger om han trente og hva han drev med. Og alt han spurte om så svarte hun med ja eller nei. Og attpåtil sa hun at han ikke var den typen hun vanligvis går for, akkurat som han ikke var bra nok. Lurer fælt på hvilken type hun vanligvis går for. Anonymkode: 0c970...b03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #403 Del Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og attpåtil sa hun at han ikke var den typen hun vanligvis går for, akkurat som han ikke var bra nok. Lurer fælt på hvilken type hun vanligvis går for. Anonymkode: 0c970...b03 Det var vondt å se på. Hun snakket så sakte og fikk ikke med seg det lille som ble sagt. Anonymkode: 28728...ed3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #404 Del Skrevet 23. oktober 2020 Jeg har hørt de får pengene for maten tilbakebetalt i etterkant, men de har med betalingen for å se dynamikken i den situasjonen. Statistene får det gratis. Anonymkode: d8f01...3be 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #405 Del Skrevet 25. oktober 2020 Ble nesten litt oppgitt av den stille jenta. Greit nok å være sjenert i begynnelsen, men du kan ikke gå igjennom livet og la det være mannen sin oppgave å føre en samtale. Still spørsmål og oppfølgingsspørsmål, gi litt av deg selv! Hvor mange ganger han nevnte hva han jobbet med, uten at det gikk inn! Hun med latteren; var det ekte? Hun lo jo før latteren kom, og det kan jo være at den kommer når man ler skikkelig, men jeg fikk en følelse av at latteren var uekte og litt iscenesatt. Anonymkode: c625d...ae1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #406 Del Skrevet 25. oktober 2020 På 23.10.2020 den 12.34, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt de får pengene for maten tilbakebetalt i etterkant, men de har med betalingen for å se dynamikken i den situasjonen. Statistene får det gratis. Anonymkode: d8f01...3be Ja. Dette er jo et realityprogram, ingenting er reelt, og de fleste «deltakere» er skuespillere/TV-personligheter som stiller opp på ulike realitykonsepter. Mennesker som gir uttrykk for å være sære/ekstreme skaper situasjoner som trekker seere. Ikke et «yrke» jeg kunne tenkt meg, men. Anonymkode: e3852...3ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 25. oktober 2020 #407 Del Skrevet 25. oktober 2020 På 22.10.2020 den 22.53, Stiigen skrev: Dagens episode var morsom...omg det var så kleint med hu 18-åringen og han 23-åringen. Siste hu sa var at hu håpte det var en som kunne lede samtalen, og han fyren sa ikke et ord hele daten. Og på slutten så var det så tydelig at hu ikke ville date han igjen, men hu turde ikke si nei😅 Har aldri sett noe mer tafatt 😧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #408 Del Skrevet 25. oktober 2020 Hun 18-åringen fremstår som en som tror hun kan lene seg på utseendet og ikke anstrenge seg på noen måter. Det var jo absolutt ingen personlighet eller drive der. Anonymkode: 0a3c1...795 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #409 Del Skrevet 25. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Dette er jo et realityprogram, ingenting er reelt, og de fleste «deltakere» er skuespillere/TV-personligheter som stiller opp på ulike realitykonsepter. Mennesker som gir uttrykk for å være sære/ekstreme skaper situasjoner som trekker seere. Ikke et «yrke» jeg kunne tenkt meg, men. Anonymkode: e3852...3ee Dette stemmer ikke. De fleste deltagerne er normale mennesker som enten melder seg på selv eller blir påmeldt. Enkelte skjuler ting fra screeningen/produksjonen, som f eks Biff-Linn som er psykisk ustabil. Da blir det god TV fordi folk som deg tror det er skuespill.. Anonymkode: 81d8a...088 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #410 Del Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette stemmer ikke. De fleste deltagerne er normale mennesker som enten melder seg på selv eller blir påmeldt. Enkelte skjuler ting fra screeningen/produksjonen, som f eks Biff-Linn som er psykisk ustabil. Da blir det god TV fordi folk som deg tror det er skuespill.. Anonymkode: 81d8a...088 Biff-Linn? Anonymkode: 9dc86...7c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #411 Del Skrevet 25. oktober 2020 Hun ja....hun var tydeligvis forvirret. Anonymkode: 9dc86...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suma Skrevet 25. oktober 2020 #412 Del Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun 18-åringen fremstår som en som tror hun kan lene seg på utseendet og ikke anstrenge seg på noen måter. Det var jo absolutt ingen personlighet eller drive der. Anonymkode: 0a3c1...795 Hun var jo bare 18år da, det bedrer seg ofte med årene heldigvis 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 26. oktober 2020 #413 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 25.10.2020 den 13.52, AnonymBruker skrev: Ja. Dette er jo et realityprogram, ingenting er reelt, og de fleste «deltakere» er skuespillere/TV-personligheter som stiller opp på ulike realitykonsepter. Mennesker som gir uttrykk for å være sære/ekstreme skaper situasjoner som trekker seere. Ikke et «yrke» jeg kunne tenkt meg, men. Anonymkode: e3852...3ee En jeg kjenner er med på dette programmet, og kan bekrefte at dette er ekte. Mulig de får beskjed om å si eller gjøre dumme ting, men ellers er mye av det ekte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #414 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 20.10.2020 den 20.50, AnonymBruker skrev: Jo hun var svært full og husker ingenting fra den kvelden (rus kan beskrive alkohol, ikke kun narkotika). Les det jeg skrev tidligere opp i tråden. Hun er ikke frisk/stabil og burde på ingen måte bli eksponert på TV under slike omstendigheter. Anonymkode: 81d8a...088 Det er kanskje din mening men det er hun selv som bestemmer om hun vil være med på tv eller ikke. Det er ikke mer greit at du som anonym bruker kommer inn her og påstår at du kjenner henne, og at hun er syk og ustabil, og at hun burde skjermes for seg selv. At man er full og ustabil unnskylder ikke dårlige manerer, som for eksempel å møte opp full/rusa på en date. Jeg hadde blitt utrolig provosert om mannen kom drita, da hadde jeg faktisk gått. Anonymkode: 39969...4e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. oktober 2020 #415 Del Skrevet 26. oktober 2020 Kjenner en som var med, det er ekte. Eller, det var ekte for den personen iallfall. Det skjedde noe spesielt på daten og noe man ler av, men det var altså ikke planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #416 Del Skrevet 27. oktober 2020 Så nettop episode 9 i reprise, med det lesbiske paret og han kristenfyren (David?) som gikk på Bibelskole og skulle date en som het Monica. Han var jo direkte ufin når han sa nei til en ny date. Bare reiste seg, sa takk for daten og forsvant ut??? Stakkars jente. Anonymkode: 3f6de...907 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #417 Del Skrevet 27. oktober 2020 Hun lesbiske med kort hår var jo helt...ehh.. fjern. Snakka nesten bare om fitte... Anonymkode: 6a181...81a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #418 Del Skrevet 27. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så nettop episode 9 i reprise, med det lesbiske paret og han kristenfyren (David?) som gikk på Bibelskole og skulle date en som het Monica. Han var jo direkte ufin når han sa nei til en ny date. Bare reiste seg, sa takk for daten og forsvant ut??? Stakkars jente. Anonymkode: 3f6de...907 Og det som gjorde at han vippet over mot å ikke treffe henne igjen, var at hun drakk litt alkohol for tre år siden. Haha, herregud. Ikke rart at folk forblir single med slike holdninger. Anonymkode: 81893...0da 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 27. oktober 2020 #419 Del Skrevet 27. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så nettop episode 9 i reprise, med det lesbiske paret og han kristenfyren (David?) som gikk på Bibelskole og skulle date en som het Monica. Han var jo direkte ufin når han sa nei til en ny date. Bare reiste seg, sa takk for daten og forsvant ut??? Stakkars jente. Anonymkode: 3f6de...907 Tror hun bare skal være glad for det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 27. oktober 2020 #420 Del Skrevet 27. oktober 2020 Ja, hva var greia med han kristne fyren? "Beklager, jeg har familiebil og er mer etablert enn deg, derfor kan vi ikke ha en ny date, ja og så smakte du på alkohol for noen år siden, bye bye" liksom. Men det sier kanskje litt når han ikke en gang har klart å få napp blant damene på bibelskolen, til tross for sin familiebil og dedikasjon til halleluja-miljøet. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå