wintergirl Skrevet 8. januar 2019 #81 Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk til deg og andre som har svart, får ha litt is i magen da Anonymkode: b9324...3c2 Bare hyggelig ❤
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #82 Skrevet 8. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Du har overleppe, slutt å glan på bloggere og annet rask som ødelegger seg, og alle vet at sånt ser billig og stygt ut. Anonymkode: c4c64...ad1 Den syns i hvertfall ikke. Og med en stor nese i tillegg blir det altfor maskulint til hva jeg trives med. Anonymkode: b9324...3c2
LeneXCII Skrevet 9. januar 2019 #83 Skrevet 9. januar 2019 På 6.1.2019 den 14.36, AnonymBruker skrev: Restylane og fillers ser unaturlig i virkeligheten UANSETT. Punktum finale. Hvorfor drar du unaturlig-kortet her? Er det noen som har sagt at man må være 100% naturlig? Hva er forresten det? Jeg tror ikke du heller er helt naturlig i utseende.. Jeg vil påstå at alle gjør noe for utseendet skyld, du klipper håret, farger håret, sminker seg, steller negler osv osv. Fyrer du deg like mye opp hvis du f. eks. ser en som har farget håret blått? 1
Gjest Peanut Skrevet 9. januar 2019 #84 Skrevet 9. januar 2019 Nuh, det jeg finner noe kjedelig er at folk av og til tror at det som er naturlig er «fake» 😌 fordi så mange fikser så det «fake» blir «naturlig»...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #85 Skrevet 16. januar 2019 Kanskje ikke heeelt det samme, men litt likevel. Da jeg var tenåring på 90-tallet, så var tungepiercing veldig kult. Og jeg hadde såååå lyst på det. Kjæresten sa nei, og at jeg ikke fikk lov og masse i den duren. Jeg tok det likevel. Min kropp, mitt valg. Hadde den i ti år, før jeg tok den ut. Hadde jeg latt kjæresten bestemme over meg, så hadde jeg angret og mistet selvrespekt. Ingen bestemmer over meg. Anonymkode: 16ca6...286 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #86 Skrevet 16. januar 2019 På 8.1.2019 den 19.09, AnonymBruker skrev: Kg er ikke representantativt for Norge. Så du kan slappe helt av, du er sikkert kjempe fint! Her inne myldrer det av bitre forståsegpåere. Antageligvis så ønsker 50% å endre ting selv men så er de blakke og derfor misunnelige. Her inne spyr veldig mange bare galle for å være ekle. Anonymkode: d7873...43c må bare riste på hodet hver gang noen snakker om at når noen er uenige i at noe er fint så er vi enten blakke eller misunnelige. Jeg er kjempefornøyd med mine lepper, og hadde ikke tatt imot gratis leppefyll om noen hadde slengt det etter meg. Det er så umodent å trekke misunnelsekortet hver bidige gang. Anonymkode: 3cbeb...da2 4
Monstrum Skrevet 16. januar 2019 #87 Skrevet 16. januar 2019 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett, brukerdebatt, brukerangrep, avsporing, innlegg signert av helsepersonell, nedsettende innhold, samt svar til dette. Monstrum, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #88 Skrevet 16. januar 2019 På 8.1.2019 den 18.55, AnonymBruker skrev: Ca 3 uker siden Anonymkode: b9324...3c2 juvederm varer ca 1-2 mnd på meg, hehe. er du "heldig" så har du like stor "absorberingsevne" som meg. og jeg kan ikke forstå at 0.5 ml skal utgjøre så stor foskjell. jeg har tatt 1 ml fordelt på over og underleppe flere ganger, og det blr bare bittelitt forskjell. aldri noen som har kommentert det. Anonymkode: 1a566...3a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #89 Skrevet 17. januar 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: juvederm varer ca 1-2 mnd på meg, hehe. er du "heldig" så har du like stor "absorberingsevne" som meg. og jeg kan ikke forstå at 0.5 ml skal utgjøre så stor foskjell. jeg har tatt 1 ml fordelt på over og underleppe flere ganger, og det blr bare bittelitt forskjell. aldri noen som har kommentert det. Anonymkode: 1a566...3a4 Masserte de skikkelig etter jeg skrev her, da gikk hardheten bort og de ble myke og mye finere ser fortsatt litt rart ut når jeg prater da det er lite bevegelse i de. Men ja det er rart, fylt så lite så er det såpass forskjell, de er synlig større enn før. Men gidder du fylle på hvis det varer så kort? Blir jo veldig dyrt da 😳 Anonymkode: b9324...3c2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #90 Skrevet 17. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Masserte de skikkelig etter jeg skrev her, da gikk hardheten bort og de ble myke og mye finere ser fortsatt litt rart ut når jeg prater da det er lite bevegelse i de. Men ja det er rart, fylt så lite så er det såpass forskjell, de er synlig større enn før. Men gidder du fylle på hvis det varer så kort? Blir jo veldig dyrt da 😳 Anonymkode: b9324...3c2 Ja, jeg prøvde 5 ml fordelt over 1 år, fordi jeg fikk høre at varigheten ble forlenget for hver gang. Det ble det IKKE på meg, og hun som behandlet meg sa rett ut at hun anbefalte meg å ikke fortsette. Etter 1 år og 5 ml hadde jeg null effekt. Helt sykt. Så det var over 10 000 rett i dass :(. Anonymkode: 1a566...3a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #91 Skrevet 17. januar 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg prøvde 5 ml fordelt over 1 år, fordi jeg fikk høre at varigheten ble forlenget for hver gang. Det ble det IKKE på meg, og hun som behandlet meg sa rett ut at hun anbefalte meg å ikke fortsette. Etter 1 år og 5 ml hadde jeg null effekt. Helt sykt. Så det var over 10 000 rett i dass :(. Anonymkode: 1a566...3a4 Herregud, så kjedelig! 😣 Har du vurdert andre måter for permanent forstørrelse da? Hadde vel kostet det samme som du nå har kastet ut av vinduet. Anonymkode: b9324...3c2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #92 Skrevet 19. januar 2019 Forstår kjæresten din godt, TS. Man er dessverre ikke garantert et bra resultat, har ikke tall på hvor mange stygge lepper som vandrer rundt i Oslo. 🤮 Anonymkode: da35e...78f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå