Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likevel så er det jo ikke grunnen til at jeg vil ta det, hva andre tenker om meg.

om du hadde bodd på seychellene eller i kongo og aldri vært utsatt for sosiale medier hadde du aldri følt for å booste leppene dine. Tanken hadde ikke slått deg engang. Det er samfunnet vårt som har ført til at vi har fått nye motetrender og skjønnhetsidealer. Da jeg vokste opp på 80 tallet var det ingen jenter som snakket om at de hadde små lepper, eller små romper. Dette er noe nytt mange henger seg på. Jeg synes ikke du skal gjøre det. Kusinen min tok leppeforstørring. Hun ser ikke ut som samme søte jenta som før. Utseendet blir forandret ganske mye selv om det høres ut som en liten forandring. 

Anonymkode: 3cbeb...da2

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke møtt en eneste mann som synes det. De kvinnene jeg kjenner som har tatt fillers i leppene har tatt det etter de kom inn i forholdet, ikke før. Ihvertfall et tilfelle jeg vet om er mannen helt oppgitt. Hver gang det kommer en dame med duckface på tv sier samboeren min at han synes det er helt tragisk med denne "moten" og at han er glad jeg ikke har gjort det. Jeg har ikke spurt noen menn om hva de synes om fillers, jeg har fått mitt inntrykk fordi mannlige kolleger og mannlige venner har kommentert at det ser så idiotisk ut. Mulig vi omgås helt forskjellige type menn. 

Anonymkode: 3cbeb...da2

Ja, for de du har snakket med representerer alle verdens menn. Og atter igjen,ikke alle blir seende ut som en duckface. Mange ser naturlig ut. Og en annen ting. Hvorfor alltid dra inn hva menn syns? Drit i menn da. Må få lov å være den man ønsker å være. Menn lyver også for å tilfredstille dama si.

• Liker 2
Skrevet

det er grusomt å kysse slike lepper. jeg forstår godt at han ikke vil.

• Liker 7
Skrevet

Er det ikke ganske dyrt, også? Må vel fylle på etter noen måneder... 

Jeg synes ihvertfall at samboer har lov til å si sin mening, og det er bra at han liker TS best naturlig. Min samboer forslo å skinne seg her om dagen, og det fikk ikke han "lov" til heller. Hvis han på død og liv ville det hadde han jo gjort det uansett, men jeg fikk overbevist han om at håret hans er fint som det er, for det er det virkelig. Jeg som samboer har lov til å ha en mening, synes jeg. Men jeg bestemmer såklart ikke. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Meadow skrev:

Er det ikke ganske dyrt, også? Må vel fylle på etter noen måneder... 

Jeg synes ihvertfall at samboer har lov til å si sin mening, og det er bra at han liker TS best naturlig. Min samboer forslo å skinne seg her om dagen, og det fikk ikke han "lov" til heller. Hvis han på død og liv ville det hadde han jo gjort det uansett, men jeg fikk overbevist han om at håret hans er fint som det er, for det er det virkelig. Jeg som samboer har lov til å ha en mening, synes jeg. Men jeg bestemmer såklart ikke. 

Samboer til ts bestemmer. Han nekter henne. 

Anonymkode: 21e19...7ef

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lest alle kommentarene, men de få jeg leste så det ut som folk flest var imot at du vil fylle leppene dine, noe jeg føler er unødvendig, for det er jo ikke om du gjør det eller ikke som er problemet her, heller at typen din er imot det.

For et år tid siden nevnte jeg for typen at jeg vurderte å fylle leppene, han sa «fysj jeg liker ikke sånne jenter som fyller leppene sine, det ser så stygt ut.» så laget han et stort nummer ut av det.

Noen uker etter denne diskusjonen dro jeg å fyllte leppene mine, ble kjempefornøyd, og hadde jeg ikke sagt det til han etter jeg gjorde det hadde han nok mest sannsynlig ikke lagt merke til at leppene mine var større! Han sa det ble kjempefint, og ikke så unaturlig ut som noen skrekkeksempler gjør. 

Til alle dere som synes at leppefyllinger ikke er fint, så bare tenk på at mest sannsynlig ser man det ikke på de fleste som forstørrer leppene sine, at det er fyllt noe i dem. Det er KUN de som overdriver det blir stygt på.

Og når det er sagt så når jeg dro på min neste time 3-4mnd etterpå ble typen min med meg for å se hvordan det ble gjort og pratet med hun som gjorde det, som førte til at han ble mindre skeptisk. Kjør på om du har lyst, jeg angrer ikke på at jeg gjor det. Nå når det har gått ut kan man ikke se på meg at jeg har gjort noe som helst med leppene mine. 

Anonymkode: e11dc...038

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest alle kommentarene, men de få jeg leste så det ut som folk flest var imot at du vil fylle leppene dine, noe jeg føler er unødvendig, for det er jo ikke om du gjør det eller ikke som er problemet her, heller at typen din er imot det.

For et år tid siden nevnte jeg for typen at jeg vurderte å fylle leppene, han sa «fysj jeg liker ikke sånne jenter som fyller leppene sine, det ser så stygt ut.» så laget han et stort nummer ut av det.

Noen uker etter denne diskusjonen dro jeg å fyllte leppene mine, ble kjempefornøyd, og hadde jeg ikke sagt det til han etter jeg gjorde det hadde han nok mest sannsynlig ikke lagt merke til at leppene mine var større! Han sa det ble kjempefint, og ikke så unaturlig ut som noen skrekkeksempler gjør. 

Til alle dere som synes at leppefyllinger ikke er fint, så bare tenk på at mest sannsynlig ser man det ikke på de fleste som forstørrer leppene sine, at det er fyllt noe i dem. Det er KUN de som overdriver det blir stygt på.

Og når det er sagt så når jeg dro på min neste time 3-4mnd etterpå ble typen min med meg for å se hvordan det ble gjort og pratet med hun som gjorde det, som førte til at han ble mindre skeptisk. Kjør på om du har lyst, jeg angrer ikke på at jeg gjor det. Nå når det har gått ut kan man ikke se på meg at jeg har gjort noe som helst med leppene mine. 

Vil legge til at jeg gjor dette uten å si noe til han i forkant om at jeg hadde bestilt time. Var selvfølgelig nervøs for reaksjonen hans. Dette har også skjedd tidligere når vi diskuterte om en piercing som jeg ville ha på MIN kropp. Han var negativ til det og sa at han «hatet sånne ting», men etter jeg tok den elsket han det 😉

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil legge til at jeg gjor dette uten å si noe til han i forkant om at jeg hadde bestilt time. Var selvfølgelig nervøs for reaksjonen hans. Dette har også skjedd tidligere når vi diskuterte om en piercing som jeg ville ha på MIN kropp. Han var negativ til det og sa at han «hatet sånne ting», men etter jeg tok den elsket han det 😉

Det blir noe annet når de ser at det faktisk ikke blir så ille hvis en ikke overdriver. Tror de fleste menn her inne som snakker i mot det og sier de hadde hivd dama på dør om hun bare hadde nevnd det, ikke hadde vært så høye i hatten hvis de virkelig elsket dama. Isåfall er det noe alvorlig galt med dem. Kunne aldri vært sammen med en som skal bestemme over meg og min kropp. Kunne som sagt skjønt det hvis det ble for mye og jeg ville totaltforandre meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var da svært så mange i tråden her som var supernegative mot TS. Altså, jeg skjønner argumentene mot å ta fillers, men man trenger jo ikke idioterklære noen bare fordi de vurderer å forstørre leppene. Fillers går ut, så jeg tenker at det ikke er noen krise å gi det et forsøk i hvert fall. Så ser man om dette er noe man liker eller ikke.

Når det er sagt er mitt personlige inntrykk at det skal lite til før man får duckface-uttrykk med fillers. Kanskje er det lett når man har prøvd én gang, at man neste gang fyller på mer? Jeg vet ikke, men man ser nok av eksempler på folk som går rundt og ser «kvakk kvakk» ut. Jeg synes det er det motsatte av pent, og så er det rett og slett forstyrrende når disse menneskene skal snakke - altså nei, det ser virkelig ikke bra ut.

Så mitt tips er å prøve, men å ikke gå amok.

Anonymkode: 6060f...677

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg uttaler meg ikke om TS' verdier. De skal hun få ha i fred. Men de er i strid med MINE verdier. 

Jeg har søkk både her og der. Hvis jeg ser ordentlig godt etter i speilet så kunne jeg garantert gjort mye spennende. En plastisk kirurg kunne sikkert fortalt meg alt jeg "behøvde". Men jeg vil ikke fordi det å forandre på utseendet mitt kirurgisk strider mot det jeg tror på. Du derimot - på tross av at du ikke har abstinenser som du påstår - står og ser deg speilet og leiter etter nye steder å piffe opp. Det er dette som er dysmorfosien - og det faktum at dere overhodet ikke ser det selv er direkte skremmende. Det begynner med noe man på en god dag kan kalle forholdsvis naturlig og ender med bleielipper og stivtryne. Jeg har sett nok bilder av disse og sett noen live også. De ser det ikke selv, de tror dette er naturlig - akkurat som visse bloggere.

Du gjør som du vil - du også. Men det er min påstand at du ser etter noe som ikke finnes i den virkelige verden - løsninger i form av kirurgi og fillers som er totalt unødvendige.

Om dine verdier går på å dømme andre som ønsker å fikse noe på kroppen sin så har ikke du gode verdier. Hva med å la folk få gjøre hva de vil med sin kropp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om mannen hiver meg på dør grunnet litt fillers sier det veldig mye mer om han enn om meg. Jeg eksisterer ikke for at menn skal synes jeg er sexy og tenne på meg. Jeg bare spør, hvilke typer damer er det menn runker til? Hvem går de etter på byen? 

Anonymkode: 984aa...11f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om mannen hiver meg på dør grunnet litt fillers sier det veldig mye mer om han enn om meg. Jeg eksisterer ikke for at menn skal synes jeg er sexy og tenne på meg. Jeg bare spør, hvilke typer damer er det menn runker til? Hvem går de etter på byen? 

Hvorfor skal du ha fillers?

Ikke vil du heller at menn skal tenne på deg, eller synes du er sexy. Da trenger du vel ingen mann?

Anonymkode: 9edba...bcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6.1.2019 den 6.44, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Har i mange år hatt lyst til å ta leppeforstørrelse, men dette er noe jeg har utsatt flere ganger. Først følte jeg meg for ung, og nå har jeg latt være å gjort det på grunn av kjæresten min og andre rundt meg. Jeg har vært på konsultasjon, og er seriøs angående dette. Har prøvd tidligere å tatt opp med samboeren min at dette er noe jeg ønsker å gjøre, og det har blitt større krangler ut av det. Han ønsker at jeg ikke skal gjøre det, og at jeg er bra som jeg er. Det setter jeg veldig stor pris på. Likevel så er det jo ikke grunnen til at jeg vil ta det, hva andre tenker om meg. Jeg synes selv ikke at jeg har grusomme lepper, men ønsker en liten boost, og selvfølgelig ikke slike duck lips som de fleste tenker seg til. Har en fyldig underleppe, men overleppen er en del tynnere og har ikke volum.

Det har nå gått noen måneder siden denne diskusjonen, og jeg la den død. Jeg tenkte på det her igjen om dagen, siden dette er noe jeg vil gjøre! Søkte derfor opp litt ulike videoer på Youtube angående dette temaet. Det jeg glemte, var at hans iPad er koblet til kontoen min på nettsiden, og dermed kom søkeloggen opp. Han sa jeg "bare skulle glemme å gjøre det, ok?". Hva skal jeg si? Greit? Du bestemmer over meg? Han viser meg at dette er noe han er virkelig imot, og jeg er redd for at han blir å miste følelser for meg og få et helt annet syn på meg. 

Jeg vet at ingen bestemmer over meg. Men reaksjonene rundt det, er det som skremmer meg mest. Har noen vært i liknende situasjoner - hva gjør du, om du vil gjøre noe, men samboeren din ønsker ikke at du skal gjøre det? Jeg vet at det enkleste er å bare kjøre på og gjøre akkurat som jeg vil, men i hodet mitt er det dessverre ikke så enkelt, så derfor ønsker jeg genuine tips, innslag osv. 

Takk! 💋

Anonymkode: 667c7...f72

For en flott fyr, liker deg som du er. 

Anonymkode: f2cb4...d44

• Liker 2
Skrevet

Hvis dama mi kom hjem med duckface. Hadde jeg revurdert forholdet. Rett og slett. 

Hvorfor åperere seg til å se ut som en idiot? 

Hvordan hadde du reagert om han skulle operere bort en arm eller amputere hår fra armhulene og lage monobrown mellom øyebrynene? 

Duckface er så fælt til og med når folk gjør seg til. Men å ha det permanent... Grøss! 

Klart han ikke vil at du som kanskje har et fint utseende skal ødelegge det med å operere det om til et duckface. 

• Liker 4
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

En av hemmlighetene til et langt parforhold er å lytte til hverandre og forsøke finne ut av ting sammen. Å kjøre en ren egotripp der man gjør akkurat som en vil uten å ta hensyn til partner, gir ikke et godt forhold i lengden. Du vil også sannsynligvis bidra til at partneren din også begynner kjøre egoløp, og etter noen mnd eller år, så er det ikke mye igjen av det forholdet, gitt. 

Hvilke damer menn runker til kommer veldig an på mannen, de har ulike preferanser, akkurat som kvinner. Så akkurat slik noen kvinner masturberer til spinkle nerder, mens andre ser på muskuløse menn, så er det noen menn som liker plastdukkelooken, mens andre liker det mer søte.

Om mannen min plustelig begynte dusje hver 4.dag, så hadde jeg protestert, selv om han strengt tatt har rett til å dusje så lite eller mye han vil. Det funker bare ikke aldri ta hensyn til partner. Man snakker sammen, kommer forhåpentligvis frem til en løsning, i noen tilfeller gjør man kompromiss. Det ts da må gjøre er å finne ut hvor viktig denne saken er for samboer og henne, og om de kan overleve som par om hun fyller leppene og om det da er verdt det for henne å gjøre det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har naturlig store lepper, og mener selv at de med litt fillers får mere "takrenne" på overleppene enn hva jeg har fra naturens side. Med fillers går liksom fylden utenfor leppeområdet slik at det ser ut som det er hovent etter min mening. 

De fleste eksempelbildene som er lagt ut her som "fine" fylte lepper synes jeg ser unaturlig og rart ut. 

Jeg forstår at de som tar fillers ønsker å forsvare hvorfor de gjør det, men sannheten er at det stort sett ser teit ut. 

Til TS; Jeg synes ikke du skal overkjøre typen din, men jeg synes ikke du skal la han overkjøre deg heller. Et forhold handler om å samarbeide og å inngå kompromiss med hverandre. Ingen vinner i lengden på å overkjøre hverandre, så tenk litt til, snakk med han litt mer og finn ut av dette sammen hvis dette er mannen i ditt liv. 

F506B91E-28E3-46BE-BDF1-CF444E5D60E7.jpeg

Anonymkode: c4d30...c72

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde samme problemet med min eks. Tok fillers i leppene etter det ble slutt, og angrer veldig på at jeg ikke gjorde det før. Føler meg mye finere :) Problemet er at folk tenker at fillers i leppene = andenebb og Sophie Elise. Har du små/gjennomsnittlige lepper er 0,5-1 ml. såpass lite at det skal godt gjøres å se ut som en and (med forbehold om at du går til noen som vet hva de driver med). 

• Liker 1
Skrevet
På 6.1.2019 den 6.44, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Har i mange år hatt lyst til å ta leppeforstørrelse, men dette er noe jeg har utsatt flere ganger. Først følte jeg meg for ung, og nå har jeg latt være å gjort det på grunn av kjæresten min og andre rundt meg. Jeg har vært på konsultasjon, og er seriøs angående dette. Har prøvd tidligere å tatt opp med samboeren min at dette er noe jeg ønsker å gjøre, og det har blitt større krangler ut av det. Han ønsker at jeg ikke skal gjøre det, og at jeg er bra som jeg er. Det setter jeg veldig stor pris på. Likevel så er det jo ikke grunnen til at jeg vil ta det, hva andre tenker om meg. Jeg synes selv ikke at jeg har grusomme lepper, men ønsker en liten boost, og selvfølgelig ikke slike duck lips som de fleste tenker seg til. Har en fyldig underleppe, men overleppen er en del tynnere og har ikke volum.

Det har nå gått noen måneder siden denne diskusjonen, og jeg la den død. Jeg tenkte på det her igjen om dagen, siden dette er noe jeg vil gjøre! Søkte derfor opp litt ulike videoer på Youtube angående dette temaet. Det jeg glemte, var at hans iPad er koblet til kontoen min på nettsiden, og dermed kom søkeloggen opp. Han sa jeg "bare skulle glemme å gjøre det, ok?". Hva skal jeg si? Greit? Du bestemmer over meg? Han viser meg at dette er noe han er virkelig imot, og jeg er redd for at han blir å miste følelser for meg og få et helt annet syn på meg. 

Jeg vet at ingen bestemmer over meg. Men reaksjonene rundt det, er det som skremmer meg mest. Har noen vært i liknende situasjoner - hva gjør du, om du vil gjøre noe, men samboeren din ønsker ikke at du skal gjøre det? Jeg vet at det enkleste er å bare kjøre på og gjøre akkurat som jeg vil, men i hodet mitt er det dessverre ikke så enkelt, så derfor ønsker jeg genuine tips, innslag osv. 

Takk! 💋

Anonymkode: 667c7...f72

Du bestemmer selv, han kan ikke bestemme over deg. Men du kan ikke bestemme om han vil bli hos deg hvis du gjør det. Så den ville jeg ha tenkt på. 

Vet at det ikke er dette du ønsker svar på, men seriøst. Ofte trenger man bare en realitetssjekk. Jeg har selv vurdert dette en del, men vegret meg for at det skulle være synlig for folk, ser jo så dumt ut når man ser på en person at de ikke har vært fornøyd med sitt naturlige utseende. Og har kommet frem til at det bare er svada at folk ikke kan se det når man har tatt fillers i leppene. Jeg har sett SÅÅ mange jenter som tydelig har prøvd å gjøre det på en veldig diskret måte, men åpenbart mislykkes. Har ikke sett en eneste jente der jeg har tvilt på om leppene var ekte eller ikke. Med andre ord - naturlig fyldige lepper synes, kunstig fyldige lepper synes. Hvis du vil at folk skal legge merke til at du ikke var fornøyd med hvordan du så ut opprinnelig, så er det bare å fylle i. Men hvis du ikke liker tanken på dette ville jeg frarådet deg det på det sterkeste. 

I mine øyne: ingenting er vakrere enn en jente som er stolt av sitt eget naturlige utseende, og samtidig EIER det i hele sin utstråling. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har naturlig store lepper, og mener selv at de med litt fillers får mere "takrenne" på overleppene enn hva jeg har fra naturens side. Med fillers går liksom fylden utenfor leppeområdet slik at det ser ut som det er hovent etter min mening. 

De fleste eksempelbildene som er lagt ut her som "fine" fylte lepper synes jeg ser unaturlig og rart ut. 

Jeg forstår at de som tar fillers ønsker å forsvare hvorfor de gjør det, men sannheten er at det stort sett ser teit ut. 

Til TS; Jeg synes ikke du skal overkjøre typen din, men jeg synes ikke du skal la han overkjøre deg heller. Et forhold handler om å samarbeide og å inngå kompromiss med hverandre. Ingen vinner i lengden på å overkjøre hverandre, så tenk litt til, snakk med han litt mer og finn ut av dette sammen hvis dette er mannen i ditt liv. 

F506B91E-28E3-46BE-BDF1-CF444E5D60E7.jpeg

Anonymkode: c4d30...c72

Jeg må si meg helt enig. Selv de med en «naturlig look» ser man at har tatt fillers. Jeg tror at store lepper vil alltid bli sett på som vakkert, men den fake looken vil snart være ut. 

Anonymkode: 8ca34...52d

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet (endret)

Mnjo litt kanskje :blink: Det er et eller annet med munnområdet som er «forstyrret», og som ikke «passer» helt til resten av ansiktet. Dessuten kan man se det lett i profil at noe er gjort. 

Endret av Peanut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...