AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #61 Skrevet 8. januar 2019 18 timer siden, Blondie65 skrev: Jeg SER at det er fillers i disse leppene fordi leppene får en unaturlig brett og "dobbelt kant". Det synes jeg ikke er pent. De som bruker LAAANGE vippeextensions har de speil hjemme? Burde de ikke se selv at de ser ut som dragqueens? Det samme gjelder påmalte øyenbryn. Har de ikke speil? Når jeg nevner disse er det fordi de overhodet ikke ser hvor stygg de ser ut i speilet med dette jukset. Det er fremdeles deres valg ja. Men jeg må få lov å synes at påklistret, innsprøytet juggel er stygt. Du aner ikke hva du prater om. Så nei, du ser ikke det. Du ser det på filler lagt av dårlige behandlere, men ikke gode. Det er en gigantiskforskjell. Er så lei av at folk uten kunnskap skal uttale seg om profesjoner. Som å si at man ser folk farger håret. Hjemmefarge ser du, men når en frisør går for en naturlig farging så ser det naturlig ut. Om du ser alle som har tatt filler. Så ser jeg alle som har rød neglelakk på føttene. Med vinterskoene på. Anonymkode: d7873...43c 1
Tibbie Skrevet 8. januar 2019 #62 Skrevet 8. januar 2019 Kan du ikke gå for restylane eller noe som går ut etter en kort tid? Det kan jo være noe han kan godta. Da får han se at det ikke blir så ille som jeg tror at han forestiller seg, og hvis det ikke skulle bli noe fint, så er det jo bare å ikke fylle på?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #63 Skrevet 8. januar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du ha fillers? Ikke vil du heller at menn skal tenne på deg, eller synes du er sexy. Da trenger du vel ingen mann? Anonymkode: 9edba...bcf Jeg har fryktelig skjeve lepper. Så jeg ønsker altså symmetri, ikke volum. Jeg vet ikke med deg, men jeg har kjæreste av andre grunner enn sex. Anonymkode: 984aa...11f 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #65 Skrevet 8. januar 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fryktelig skjeve lepper. Så jeg ønsker altså symmetri, ikke volum. Jeg vet ikke med deg, men jeg har kjæreste av andre grunner enn sex. Anonymkode: 984aa...11f Så sex er ikke en del av forholdet? Anonymkode: 9edba...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #66 Skrevet 8. januar 2019 Skjønnhetsidealet..det veier tungt i samfunnet. Veldig mange er lettpåvirkelige og ikke sterke nok til å stå i mot. Mange sliter med usikkerhet og komplekser det ikke bare er å prate seg ut av. Og disse som ikke er født med trekk lik idealet, vil forsøke å jukse seg til det så lenge det finnes muligheter for å gjøre det. Når en trend fader ut, vil en ny ta plassen. Unge, gamle. Ressurssvake/ ressurssterke. Alle vil være pene og føle seg attraktive. Anonymkode: 8cec0...595 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #67 Skrevet 8. januar 2019 Herregud, jeg håper andre med fillers holder seg unna tråden 😳 tok selv 0,5 ml for noen uker siden jeg har stor nese jeg har blitt mye mobbet for og ingen overleppe, så siden jeg ikke har råd til neseoperasjon tok jeg filler for å få fokuset litt vekk fra nesa og det funket, følte meg bedre med meg selv enn på lenge. Men etter å ha lest her... ante ikke at folk syns dette så SÅ jævelig ut at de ville dumpet noen de elsker for å ta det. Og nå ser jeg bare feil med leppene og tenker at alle syns jeg ser falsk og ekkel ut så jeg skammer meg når jeg prater med folk 😞 Går det an å bare ta ut litt med hyalase, eller må alt ut hvis man skal fjerne? Og blir leppene mindre enn utgangspunktet etterpå? Har nemlig lest at hyalase gjør leppene enda mindre enn i utgangspunktet, og da er jeg fucked for jeg HAR virkelig ikke overleppe fra naturens side. Anonymkode: b9324...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #68 Skrevet 8. januar 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, jeg håper andre med fillers holder seg unna tråden 😳 tok selv 0,5 ml for noen uker siden jeg har stor nese jeg har blitt mye mobbet for og ingen overleppe, så siden jeg ikke har råd til neseoperasjon tok jeg filler for å få fokuset litt vekk fra nesa og det funket, følte meg bedre med meg selv enn på lenge. Men etter å ha lest her... ante ikke at folk syns dette så SÅ jævelig ut at de ville dumpet noen de elsker for å ta det. Og nå ser jeg bare feil med leppene og tenker at alle syns jeg ser falsk og ekkel ut så jeg skammer meg når jeg prater med folk 😞 Går det an å bare ta ut litt med hyalase, eller må alt ut hvis man skal fjerne? Og blir leppene mindre enn utgangspunktet etterpå? Har nemlig lest at hyalase gjør leppene enda mindre enn i utgangspunktet, og da er jeg fucked for jeg HAR virkelig ikke overleppe fra naturens side. Anonymkode: b9324...3c2 0,5 er virkelig ikke særlig mye, kan umulig synes så tydelig og det går jo ut etterhvert. Om du liker og trives med det synes jeg ikke du skal bry deg om hva andre eventuelt måtte mene om det. Det er så mange som har filler i dag. Anonymkode: 8cec0...595 1
wintergirl Skrevet 8. januar 2019 #69 Skrevet 8. januar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, jeg håper andre med fillers holder seg unna tråden 😳 tok selv 0,5 ml for noen uker siden jeg har stor nese jeg har blitt mye mobbet for og ingen overleppe, så siden jeg ikke har råd til neseoperasjon tok jeg filler for å få fokuset litt vekk fra nesa og det funket, følte meg bedre med meg selv enn på lenge. Men etter å ha lest her... ante ikke at folk syns dette så SÅ jævelig ut at de ville dumpet noen de elsker for å ta det. Og nå ser jeg bare feil med leppene og tenker at alle syns jeg ser falsk og ekkel ut så jeg skammer meg når jeg prater med folk 😞 Går det an å bare ta ut litt med hyalase, eller må alt ut hvis man skal fjerne? Og blir leppene mindre enn utgangspunktet etterpå? Har nemlig lest at hyalase gjør leppene enda mindre enn i utgangspunktet, og da er jeg fucked for jeg HAR virkelig ikke overleppe fra naturens side. Anonymkode: b9324...3c2 Gjør deg selv en tjeneste og drit i den hylegjengen. Er du fornøyd så er det bra 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #70 Skrevet 8. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: 0,5 er virkelig ikke særlig mye, kan umulig synes så tydelig og det går jo ut etterhvert. Om du liker og trives med det synes jeg ikke du skal bry deg om hva andre eventuelt måtte mene om det. Det er så mange som har filler i dag. Anonymkode: 8cec0...595 Vet, men likevel ser jeg nå etter studering at det er sånn unormal kant, og at det er tykkere i leppevikene(?) enn normalt. Og de beveger seg litt stivt når jeg prater. 1500,- for å få det ut igjen fant jeg ut, og i tillegg mindre lepper enn utgangspunktet, tror jeg bare får håpe det går ut raskt. Skjønner ikke hvorfor det blir plassert filler ytterst i hver leppekant når det ser unaturlig ut, hadde jeg visst dette hadde jeg sagt det til behandler på forhånd at jeg bare ville hatt fylde i midten. Anonymkode: b9324...3c2
wintergirl Skrevet 8. januar 2019 #71 Skrevet 8. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet, men likevel ser jeg nå etter studering at det er sånn unormal kant, og at det er tykkere i leppevikene(?) enn normalt. Og de beveger seg litt stivt når jeg prater. 1500,- for å få det ut igjen fant jeg ut, og i tillegg mindre lepper enn utgangspunktet, tror jeg bare får håpe det går ut raskt. Skjønner ikke hvorfor det blir plassert filler ytterst i hver leppekant når det ser unaturlig ut, hadde jeg visst dette hadde jeg sagt det til behandler på forhånd at jeg bare ville hatt fylde i midten. Anonymkode: b9324...3c2 Prøv en annen behandler?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #72 Skrevet 8. januar 2019 6 minutter siden, wintergirl said: Prøv en annen behandler? Joda, men litt sent nå 🙈 har tatt juvederm og, så fikk beskjed om at dette sannsynligvis varer helt til sommeren. Anonymkode: b9324...3c2
wintergirl Skrevet 8. januar 2019 #73 Skrevet 8. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, men litt sent nå 🙈 har tatt juvederm og, så fikk beskjed om at dette sannsynligvis varer helt til sommeren. Anonymkode: b9324...3c2 Hvor lenge siden tok du det?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #74 Skrevet 8. januar 2019 10 minutter siden, wintergirl said: Hvor lenge siden tok du det? Ca 3 uker siden Anonymkode: b9324...3c2
wintergirl Skrevet 8. januar 2019 #75 Skrevet 8. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ca 3 uker siden Anonymkode: b9324...3c2 Ok, da kan det være at det går over. Men snakk med behandler. Det går som regel over og blir mykere med tiden. 3 uker er ikke så lang tid.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #76 Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud, jeg håper andre med fillers holder seg unna tråden 😳 tok selv 0,5 ml for noen uker siden jeg har stor nese jeg har blitt mye mobbet for og ingen overleppe, så siden jeg ikke har råd til neseoperasjon tok jeg filler for å få fokuset litt vekk fra nesa og det funket, følte meg bedre med meg selv enn på lenge. Men etter å ha lest her... ante ikke at folk syns dette så SÅ jævelig ut at de ville dumpet noen de elsker for å ta det. Og nå ser jeg bare feil med leppene og tenker at alle syns jeg ser falsk og ekkel ut så jeg skammer meg når jeg prater med folk 😞 Går det an å bare ta ut litt med hyalase, eller må alt ut hvis man skal fjerne? Og blir leppene mindre enn utgangspunktet etterpå? Har nemlig lest at hyalase gjør leppene enda mindre enn i utgangspunktet, og da er jeg fucked for jeg HAR virkelig ikke overleppe fra naturens side. Anonymkode: b9324...3c2 Kg er ikke representantativt for Norge. Så du kan slappe helt av, du er sikkert kjempe fint! Her inne myldrer det av bitre forståsegpåere. Antageligvis så ønsker 50% å endre ting selv men så er de blakke og derfor misunnelige. Her inne spyr veldig mange bare galle for å være ekle. Anonymkode: d7873...43c 2
abc123detvardet Skrevet 8. januar 2019 #77 Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Antageligvis så ønsker 50% å endre ting selv men så er de blakke og derfor misunnelige Misunnelige på folk som har så dårlig selvtillit at de på endre på kroppen sin? hmm 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #78 Skrevet 8. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ca 3 uker siden Anonymkode: b9324...3c2 Slapp av. Det vil jevne seg ut å bli mykere. Ikke la deg påvirke av hylekoret her inne. De gjør det bare for å være ekle Anonymkode: d7873...43c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #79 Skrevet 8. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, jeg håper andre med fillers holder seg unna tråden 😳 tok selv 0,5 ml for noen uker siden jeg har stor nese jeg har blitt mye mobbet for og ingen overleppe, så siden jeg ikke har råd til neseoperasjon tok jeg filler for å få fokuset litt vekk fra nesa og det funket, følte meg bedre med meg selv enn på lenge. Men etter å ha lest her... ante ikke at folk syns dette så SÅ jævelig ut at de ville dumpet noen de elsker for å ta det. Og nå ser jeg bare feil med leppene og tenker at alle syns jeg ser falsk og ekkel ut så jeg skammer meg når jeg prater med folk 😞 Går det an å bare ta ut litt med hyalase, eller må alt ut hvis man skal fjerne? Og blir leppene mindre enn utgangspunktet etterpå? Har nemlig lest at hyalase gjør leppene enda mindre enn i utgangspunktet, og da er jeg fucked for jeg HAR virkelig ikke overleppe fra naturens side. Anonymkode: b9324...3c2 Du har overleppe, slutt å glan på bloggere og annet rask som ødelegger seg, og alle vet at sånt ser billig og stygt ut. Anonymkode: c4c64...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #80 Skrevet 8. januar 2019 35 minutter siden, wintergirl said: Ok, da kan det være at det går over. Men snakk med behandler. Det går som regel over og blir mykere med tiden. 3 uker er ikke så lang tid. Takk til deg og andre som har svart, får ha litt is i magen da Anonymkode: b9324...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå