AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Hei! Har i mange år hatt lyst til å ta leppeforstørrelse, men dette er noe jeg har utsatt flere ganger. Først følte jeg meg for ung, og nå har jeg latt være å gjort det på grunn av kjæresten min og andre rundt meg. Jeg har vært på konsultasjon, og er seriøs angående dette. Har prøvd tidligere å tatt opp med samboeren min at dette er noe jeg ønsker å gjøre, og det har blitt større krangler ut av det. Han ønsker at jeg ikke skal gjøre det, og at jeg er bra som jeg er. Det setter jeg veldig stor pris på. Likevel så er det jo ikke grunnen til at jeg vil ta det, hva andre tenker om meg. Jeg synes selv ikke at jeg har grusomme lepper, men ønsker en liten boost, og selvfølgelig ikke slike duck lips som de fleste tenker seg til. Har en fyldig underleppe, men overleppen er en del tynnere og har ikke volum. Det har nå gått noen måneder siden denne diskusjonen, og jeg la den død. Jeg tenkte på det her igjen om dagen, siden dette er noe jeg vil gjøre! Søkte derfor opp litt ulike videoer på Youtube angående dette temaet. Det jeg glemte, var at hans iPad er koblet til kontoen min på nettsiden, og dermed kom søkeloggen opp. Han sa jeg "bare skulle glemme å gjøre det, ok?". Hva skal jeg si? Greit? Du bestemmer over meg? Han viser meg at dette er noe han er virkelig imot, og jeg er redd for at han blir å miste følelser for meg og få et helt annet syn på meg. Jeg vet at ingen bestemmer over meg. Men reaksjonene rundt det, er det som skremmer meg mest. Har noen vært i liknende situasjoner - hva gjør du, om du vil gjøre noe, men samboeren din ønsker ikke at du skal gjøre det? Jeg vet at det enkleste er å bare kjøre på og gjøre akkurat som jeg vil, men i hodet mitt er det dessverre ikke så enkelt, så derfor ønsker jeg genuine tips, innslag osv. Takk! 💋 Anonymkode: 667c7...f72
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Din kropp, din avgjørelse! Punktum! Anonymkode: 397fb...584 34
Jordbæra Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Slike lepper ser kun bra ut på bilder syns jeg. Når man ellers smiler vanlig så blir det veldig unaturlig. 21
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Du bestemmer over deg selv, di kropp din avgjørelse! Er det deg han er sammen med el utseende ditt? Er han oppriktig glad i deg respekterer han hva du gjør uansett. Og han kan mene hva han vil uansett. Går han fra deg etc så elsket han deg aldri i utgangspunktet. Anonymkode: 3bd95...7f0 3
camliiaa Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Jeg hadde gjort det jeg ville, og om du tar fillers, så går det jo ut etterhvert! Det er din kropp, og om han mister følelsene sine pga du gjør noe med utseende ditt, er det kanskje ikke noe å ta vare på? Dere er vel sammen fordi dere elsker hverandre og ikke bare utseende til hverandre. Det går bort uansett, så jeg ser ikke problemet med å ta det for å kjenne om det er riktig for deg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Jeg ler hver gang jeg ser disse duck leppene i virkeligheten. Gud hvor dum disse jenter og gutter ser ut! Men dessverre ser ikke de det selv - tror de fleste av dere har Dysmorfofobi og uansett hvor mye dere endre utsend deres blir det ikke bra nok. Anonymkode: 60fc8...34b 45
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Jeg tok selv, og syntes selv det så veldig naturlig ut. Men til og med faren og broren min så at jeg hadde gjort noe med leppene, og de legger ikke en gang merke til når jeg har både farget og klippet av 20 cm av håret. Så jeg var litt overrasket over at det var såpass synlig, jeg så det ikke så godt selv🤔 Usikker på om jeg vil gjøre det igjen. Men jeg synes jo at det var fint da😊 Anonymkode: e4753...afa 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 Typen din høres fornuftig ut.. men din kropp da.. du gjør jo som du vil! Anonymkode: 837d2...78e 7
Blueblizz Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 Har han sagt noe om hvorfor han er i mot det? 2
lipglossy Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 Gjør deg selv en tjeneste og dropp det. 15
tesla123 Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 Hadde jeg vært sammen med en som hadde tukla med utseende sitt, så hadde jeg ikke mista følelsene fordi utseende ble forandret. Jeg hadde mistet følelsene fordi jeg hadde innsett hvor forskjellige verdier vi hadde hatt. Dessuten hadde jeg følt meg lite hørt. Når jeg er i et forhold så skal jeg selvfølgelig være fornøyd med eget utseende, men det er kjæresten min jeg vil være fin for. Kjæresten din ser jo på ansiktet ditt som perfekt, ikke bare fordi han synes det er pent, men fordi det er en del av deg. Det er rart hvor fremmede nære personer virker etter de har tuklet med ansiktet sitt. Du bestemmer til syvende og sist over egen kropp, men om jeg var deg, hadde jeg absolutt ikke gjort det. 45
Gjest Tigress Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 Eg har sett litt på slike ting sjølv, men her om dagen sto eg på flyplassen saman med ei gammal dame, truleg nærare 80, med heilt openberrt falske lepper, ramnsvart hår, rålekker grå kasjmirkåpe (såg det ut som) og Chanel-veske. Det var berre kåpa som heldt stilen, for å seie det slik. Så det er mogleg at dette vil sjå fint ut NO, men når ein blir litt eldre og dratt, så vil jo leppene henge att, og det ser neppe bra ut. Just sayin'.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har i mange år hatt lyst til å ta leppeforstørrelse, men dette er noe jeg har utsatt flere ganger. Først følte jeg meg for ung, og nå har jeg latt være å gjort det på grunn av kjæresten min og andre rundt meg. Jeg har vært på konsultasjon, og er seriøs angående dette. Har prøvd tidligere å tatt opp med samboeren min at dette er noe jeg ønsker å gjøre, og det har blitt større krangler ut av det. Han ønsker at jeg ikke skal gjøre det, og at jeg er bra som jeg er. Det setter jeg veldig stor pris på. Likevel så er det jo ikke grunnen til at jeg vil ta det, hva andre tenker om meg. Jeg synes selv ikke at jeg har grusomme lepper, men ønsker en liten boost, og selvfølgelig ikke slike duck lips som de fleste tenker seg til. Har en fyldig underleppe, men overleppen er en del tynnere og har ikke volum. Det har nå gått noen måneder siden denne diskusjonen, og jeg la den død. Jeg tenkte på det her igjen om dagen, siden dette er noe jeg vil gjøre! Søkte derfor opp litt ulike videoer på Youtube angående dette temaet. Det jeg glemte, var at hans iPad er koblet til kontoen min på nettsiden, og dermed kom søkeloggen opp. Han sa jeg "bare skulle glemme å gjøre det, ok?". Hva skal jeg si? Greit? Du bestemmer over meg? Han viser meg at dette er noe han er virkelig imot, og jeg er redd for at han blir å miste følelser for meg og få et helt annet syn på meg. Jeg vet at ingen bestemmer over meg. Men reaksjonene rundt det, er det som skremmer meg mest. Har noen vært i liknende situasjoner - hva gjør du, om du vil gjøre noe, men samboeren din ønsker ikke at du skal gjøre det? Jeg vet at det enkleste er å bare kjøre på og gjøre akkurat som jeg vil, men i hodet mitt er det dessverre ikke så enkelt, så derfor ønsker jeg genuine tips, innslag osv. Takk! 💋 Anonymkode: 667c7...f72 Hverken du eller noen andre trenger større lepper. Det er helt idiotisk og har ingenting med det å være menneske å gjøre. Dette er kun et behov skapt av noen som har funnet ut at man kan tjene penger på det. Samboeren virker fornuftig. Det gjør ikke du. Jeg skriver dette med respekt for deg og ønsker ikke at du skal føle deg dum eller liten som vurderer dette. Dette er kun mitt ærlige svar. Gjør akkurat som du vil, men jeg tror helt ærlig ikke at du forstår hva du egentlig vurderer. Forklar gjerne hvorfor du mener at du trenger større lepper. Jeg er mann, jeg klarer ikke å forstå dette. Anonymkode: 973ad...5eb 18
Gjest Regn Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 Alle har rett til selvbestemmelse, men jeg tenker det er trist at du føler du må forstørre leppene.
Gjest Monsieur Beau Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har i mange år hatt lyst til å ta leppeforstørrelse, men dette er noe jeg har utsatt flere ganger. Først følte jeg meg for ung, og nå har jeg latt være å gjort det på grunn av kjæresten min og andre rundt meg. Jeg har vært på konsultasjon, og er seriøs angående dette. Har prøvd tidligere å tatt opp med samboeren min at dette er noe jeg ønsker å gjøre, og det har blitt større krangler ut av det. Han ønsker at jeg ikke skal gjøre det, og at jeg er bra som jeg er. Det setter jeg veldig stor pris på. Likevel så er det jo ikke grunnen til at jeg vil ta det, hva andre tenker om meg. Jeg synes selv ikke at jeg har grusomme lepper, men ønsker en liten boost, og selvfølgelig ikke slike duck lips som de fleste tenker seg til. Har en fyldig underleppe, men overleppen er en del tynnere og har ikke volum. Det har nå gått noen måneder siden denne diskusjonen, og jeg la den død. Jeg tenkte på det her igjen om dagen, siden dette er noe jeg vil gjøre! Søkte derfor opp litt ulike videoer på Youtube angående dette temaet. Det jeg glemte, var at hans iPad er koblet til kontoen min på nettsiden, og dermed kom søkeloggen opp. Han sa jeg "bare skulle glemme å gjøre det, ok?". Hva skal jeg si? Greit? Du bestemmer over meg? Han viser meg at dette er noe han er virkelig imot, og jeg er redd for at han blir å miste følelser for meg og få et helt annet syn på meg. Jeg vet at ingen bestemmer over meg. Men reaksjonene rundt det, er det som skremmer meg mest. Har noen vært i liknende situasjoner - hva gjør du, om du vil gjøre noe, men samboeren din ønsker ikke at du skal gjøre det? Jeg vet at det enkleste er å bare kjøre på og gjøre akkurat som jeg vil, men i hodet mitt er det dessverre ikke så enkelt, så derfor ønsker jeg genuine tips, innslag osv. Takk! 💋 Anonymkode: 667c7...f72 Du som er villig til å gjøre noe sånt. Det sier noe om hva du syns er viktig i livet ditt (verdier). Hvordan kom du på denne ideen og hva er verdisynet ditt bak?
wintergirl Skrevet 6. januar 2019 #16 Skrevet 6. januar 2019 (endret) Du gjør som du føler for. Det er dine følelser og din kropp. Kanskje det er like greit å bli kvitt en kontrollerende mann? Og ts, ikke hør på dem som mener du er syk og trenger hjelp. Du er ikke syk, men heller de som er kontrollerende selv overfor en partner. Og det er sykt. Følg hjertet ditt. Alle gjør vi noe som er unødvendig. Å si du trenger psykolog er bare helt på trynet. Tviler på at en psykolog selv mener det samme. Endret 6. januar 2019 av wintergirl 3
Missfitness Skrevet 6. januar 2019 #17 Skrevet 6. januar 2019 (endret) 4 minutter siden, Monsieur Beau skrev: Du som er villig til å gjøre noe sånt. Det sier noe om hva du syns er viktig i livet ditt (verdier). Hvordan kom du på denne ideen og hva er verdisynet ditt bak? Du får det jo til å høres veldig dramatisk ut her nå..! Vi snakker jo tross alt om en relativt enkel behandling med restylane, er jo ikke noe som burde være spesielt kontroversielt i det hele tatt. Gjøres jo flere tusen sikkert hver eneste dag.. Endret 6. januar 2019 av Missfitness 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #18 Skrevet 6. januar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hverken du eller noen andre trenger større lepper. Det er helt idiotisk og har ingenting med det å være menneske å gjøre. Dette er kun et behov skapt av noen som har funnet ut at man kan tjene penger på det. Samboeren virker fornuftig. Det gjør ikke du. Jeg skriver dette med respekt for deg og ønsker ikke at du skal føle deg dum eller liten som vurderer dette. Dette er kun mitt ærlige svar. Gjør akkurat som du vil, men jeg tror helt ærlig ikke at du forstår hva du egentlig vurderer. Forklar gjerne hvorfor du mener at du trenger større lepper. Jeg er mann, jeg klarer ikke å forstå dette. Anonymkode: 973ad...5eb Det er ingen som trenger å farge, rette og krølle håret heller. Ingen trenger egentlig å nappe øyenbrynene og bruke sminke. Ingen med brystkreft som har fjernet brystene trenger å sette inn silikon. Ingen med stor vektnedgang trenger å fjerne overflødig hud. Regner med at du barberer ansiktet og fjerner hår som stikker ut av nesen? Du gjør vel det for utseende? Anonymkode: 984aa...11f 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #19 Skrevet 6. januar 2019 Huff. Trodde først at det var samboeren som ikke ville ha leppeforstørrelse. Du bestemmer selv over din kropp. Men tenk deg godt om. Er du egentlig så sikker på at du vil når du kommer på KG for å spørre om råd fordi samboeren din er uenig? Hvis jeg hadde hatt lyst til noe der min samboer var uenig og jeg ikke hadde hatt nok lyst til å bare gjøre det uten hans støtte, så tror jeg at jeg hadde droppet det. Spesielt når det er dyrt og når det er en såpass synlig forandring av utseende. Anonymkode: b4a32...2b0 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #20 Skrevet 6. januar 2019 Jeg forteller ikke samboeren at jeg bruker botox, han mener slikt er helt unødvendig. Jeg brukte det lenge før jeg traff ham. Anonymkode: 13384...67c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå