Gå til innhold

...


Gjest middagshøyden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv Vichy sin fra apoteket. (Den med hvitt lokk.) Jeg har brukt den i mange år og er veldig fornøyd. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cata skrev:

Prøv Vichy sin fra apoteket. (Den med hvitt lokk.) Jeg har brukt den i mange år og er veldig fornøyd. 

 

Nå vet ikke jeg hvorfor ts ønsker parfymefri deo, men Vichy sine produkter er godt kjent for å være allergikernes verste produkter fra apoteket. 

Min favoritt er denne: Lukter lite og er effektiv. 6d10cbec-736c-45e3-b607-75e0c915ad3c.jpg

Anonymkode: a3239...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns stick er mye bedre enn roll on, har aldri sett meg tilbake etter at jeg byttet 😊

Anonymkode: dcb7c...5ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet ikke jeg hvorfor ts ønsker parfymefri deo, men Vichy sine produkter er godt kjent for å være allergikernes verste produkter fra apoteket. 

Min favoritt er denne: Lukter lite og er effektiv. 6d10cbec-736c-45e3-b607-75e0c915ad3c.jpg

Anonymkode: a3239...d03

Synes ikke den lukter lite. Jeg liker lukten selv, fordi den lukter veldig rent (les: vaskepulver), men den lukter ganske mye uten å lukte sterkt, etter min mening. Dessuten: den er virkelig ikke effektiv som antiperspirant.  På meg fungerer i alle fal Neutral mye bedre enn denne. 

Anonymkode: 11161...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet ikke jeg hvorfor ts ønsker parfymefri deo, men Vichy sine produkter er godt kjent for å være allergikernes verste produkter fra apoteket. 

Pussig, i sin tid da jeg byttet til den så hadde jeg klødd meg gjennom en del forskjellge deo'er. Når det er sagt så byttet jeg hovedsaklig av samme grunner som TS ønsker. Jeg ville heller bruke en liten dash vanlig parfyme enn å ha parfymert såpe, parfymert deo og parfymert alt mulig annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp 24. 

Bruker den, synes også parfymert deo lukter ille.

Anonymkode: f9a49...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Roche-posay ❤️ 
Eneste som både demper svettelukt, og ikke stinker gammel parfyme! 

Anonymkode: b8739...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Cata skrev:

Pussig, i sin tid da jeg byttet til den så hadde jeg klødd meg gjennom en del forskjellge deo'er. Når det er sagt så byttet jeg hovedsaklig av samme grunner som TS ønsker. Jeg ville heller bruke en liten dash vanlig parfyme enn å ha parfymert såpe, parfymert deo og parfymert alt mulig annet. 

Her og. Hadde jobbet meg gjennom alt uten parfyme som var å få på butikk og apotek før jeg landet på Vichy. Har brukt den hvite i mange år nå, og den er den eneste som både har vært effektiv og mild nok for huden min. 

Anonymkode: 00809...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her og. Hadde jobbet meg gjennom alt uten parfyme som var å få på butikk og apotek før jeg landet på Vichy. Har brukt den hvite i mange år nå, og den er den eneste som både har vært effektiv og mild nok for huden min. 

Anonymkode: 00809...5fc

Jeg snakker altså om denne.

Anonymkode: 00809...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.c595c72777047b1eed66aaf29511af20.png

Denne!

Garanterer deg at du blir fornøyd 😉

Så kan du supplere med hvilken parfyme du måtte ønske..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nemigirl said:

image.png.c595c72777047b1eed66aaf29511af20.png

Denne!

Garanterer deg at du blir fornøyd 😉

Så kan du supplere med hvilken parfyme du måtte ønske..

Denne har jeg også testet! 
Aldri klødd så mye av en deo før, og aldri i livet opplevd å lukte like kraftig, gammel og sur svette før... 
Slapp svetteflekker da, men jeg går heller med store svetteflekker den den lukta den deoen ga... Dårligere deo har jeg aldri vært borti...

Anonymkode: b8739...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cosmica Deo Original Cream, uparfymert (lyserosa flaske med hvit hette), er den beste uparfymerte deodoranten jeg noensinne har brukt. Mild mot huden, ingen merker på klær og ingen svettelukt uansett anstrengelser. Så for meg er det den beste deodoranten!

Anonymkode: c745b...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker altså om denne.

Anonymkode: 00809...5fc

Jeg også. Men kan sikkert være forskjellige ting som trigger allergiske reaksjoner. Jeg reagerer iallfall ikke på den, mens jeg har prøvd mange andre som jeg fikk kløe av. (Aner ikke om det teknisk sett var allergi, men behagelig var det ikke. ) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne har jeg også testet! 
Aldri klødd så mye av en deo før, og aldri i livet opplevd å lukte like kraftig, gammel og sur svette før... 
Slapp svetteflekker da, men jeg går heller med store svetteflekker den den lukta den deoen ga... Dårligere deo har jeg aldri vært borti...

Anonymkode: b8739...42b

Jøss så rart at man kan ha så motsatte erfaringer. Fikk den anbefalt selv frs flere og jeg bytter ihvertfall aldri til noe annet. Har prøvd alle andre anbefalinger i tråden her og for meg funker denne definitivt best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...