AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #21 Skrevet 6. januar 2019 Skjønner veldig godt du har lyst å skrive til han. Men.. ikke gjør det. Når han ikke svarer så signaliserer han ikke akkurat interesse og da er det ikke verdt det. Gir han mer boost enn han fortjener. Anonymkode: 14683...aa6
Mamina Skrevet 6. januar 2019 #22 Skrevet 6. januar 2019 (endret) Glem regler og hva andre synes. Kjenn etter og finn ut av hvorfor du føler du må sende ham en melding. Må du? Det beste er å vente og la ham svare Uansett, om du sender ham en sms er det viktig å ha en hyggelig tone. Du vet ikke hvorfor han ikke svarer. Det kan være 1000 grunner til det, Vær ærlig, vær deg selv, fortell at du liker ham, at du er glad for at du har blitt kjent med ham. Fortell hvorfor du liker ham Og skriv at du ikke kommer til å sende flere meldinger nå før du har hørt fra ham igjen (og du må mene det så ikke skriv flere etter denne!) Lykke til! Endret 6. januar 2019 av Mamina 1
WhiteSwan Skrevet 6. januar 2019 #23 Skrevet 6. januar 2019 Hvis han har tid til å sende snap til andre så har han tid til å sende til deg også! 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #24 Skrevet 6. januar 2019 3 timer siden, Mamina skrev: Vær ærlig, vær deg selv, fortell at du liker ham, at du er glad for at du har blitt kjent med ham. Fortell hvorfor du liker ham Og skriv at du ikke kommer til å sende flere meldinger nå før du har hørt fra ham igjen (og du må mene det så ikke skriv flere etter denne!) Lykke til! Ikke gjør dette. Han oppfører seg dårlig, ved å først ikke svare tidligere, og så nå bruke lang tid. TS, jeg synes du skal lage andre planer. Han fortjener ikke din tid. Anonymkode: de167...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #25 Skrevet 6. januar 2019 Det betyr ikke at du ikke er bra nok TS, det betyr bare at han ikke er «din person» Anonymkode: 972c7...4b3
Gjest padawan Skrevet 6. januar 2019 #26 Skrevet 6. januar 2019 På 5.1.2019 den 12.58, AnonymBruker skrev: Ps: Date på Snapchat, er du 12? Anonymkode: 303a2...6b6 Jeg tenker likeledes som deg når det gjelder Spanchat under dating men det er ikke så uvanlig å bruke Snap på Tinder.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #27 Skrevet 14. januar 2019 Oppdatering. Sendte han en ny melding etter noen dager, og da svarte han med en gang. Han var klar for å treffes til helgen. Han begynte å snappe meg igjen, og vi snakket om hva vi skulle gjøre. Han skulle ringe meg når det nærmet seg. Vi sendte meldinger frem og tilbake, også den dagen vi skulle møtes. Vi hadde ikke avtalt noe tidspunkt, og da han ikke ringte, ringte jeg han. Han tok ikke telefonen. Fikk SMS om at han skulle ringe meg litt etterpå. Ventet og ventet.. innimellom sendte han meg snaps om med hva han gjorde, men fikk ikke til noen samtale. Plutselig ble det bare helt stille, og har ikke hørt noe siden.... blir virkelig gal av den oppførselen. Her hadde vi en avtale, og han bare dropper den uten å en gang beklage seg. Anonymkode: 1d190...670
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #28 Skrevet 14. januar 2019 På 5.1.2019 den 13.08, AnonymBruker skrev: Hvorfor sier du da at du har møtt dem via snap? Er det sånn at du feks spør en du liker litt, om snapen hans? Og så begynner du å flørte straks du har han på snap? Har voksne menn snap? Anonymkode: 96e09...56a Seriøst... Faren min på 63 har Snap, så ja, voksne menn kan ha Snap ja. Er stort sett bare snapper av bikkja, kona og noe mat i ny og ned, men han henger nå med, da. Min bestemor på 85 har også Snap. Umodene de da kanskje? Anonymkode: 5446c...f58
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #29 Skrevet 14. januar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering. Sendte han en ny melding etter noen dager, og da svarte han med en gang. Han var klar for å treffes til helgen. Han begynte å snappe meg igjen, og vi snakket om hva vi skulle gjøre. Han skulle ringe meg når det nærmet seg. Vi sendte meldinger frem og tilbake, også den dagen vi skulle møtes. Vi hadde ikke avtalt noe tidspunkt, og da han ikke ringte, ringte jeg han. Han tok ikke telefonen. Fikk SMS om at han skulle ringe meg litt etterpå. Ventet og ventet.. innimellom sendte han meg snaps om med hva han gjorde, men fikk ikke til noen samtale. Plutselig ble det bare helt stille, og har ikke hørt noe siden.... blir virkelig gal av den oppførselen. Her hadde vi en avtale, og han bare dropper den uten å en gang beklage seg. Anonymkode: 1d190...670 Da virker han desverre ikke spesielt engasjert.. Dropp han. Når han ikke en gang gidder å forklare hvorfor det ikke ble noe av avtalen deres, 'bruker' han nok deg (og sikkert andre), mest som underholdning eller selvtillitsboost, uten å legge noe mer i det. Bare la det ligge, datet en sånn fyr en gang selv, avlyste avtaler ut av det blå, gadd plutselig ikke svare når det passet han, og plutselig kom det en haug av unnskyldninger når han kjedet seg alene. Jeg orket ikke i lengda i alle fall. Anonymkode: 5446c...f58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå