Gå til innhold

Ghostet igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal treffe en for andre gang neste helg. Har ikke sendt noe særlig med meldinger med han, men han svarer alltid. Prøvde å få i gang en samtale i kveld. Spurte hva han gjorde på. Han åpnet snapen, men svarer ikke. Og scoren stiger jevnlig.. Hvorfor ignorerer han meg plutselig? Har ikke vært masete, innpåsliten eller noe. Bør vel ikke ta sorgene på forskudd, men har vært ute for dette tidligere så det virker jo ikke lovene...

Anonymkode: 1d190...670

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte kanskje å svare eller ikke orket å svare på den? Kanskje opptatt?

Anonymkode: 19970...293

AnonymBruker
Skrevet

Bare er spørsmål: hva er forskjellen på å sende en SMS med spørsmål hva han gjør i kveld og å sende en snap med samme spørsmål? Hvorfor velges det ene over det andre?

Anonymkode: 96e09...56a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare er spørsmål: hva er forskjellen på å sende en SMS med spørsmål hva han gjør i kveld og å sende en snap med samme spørsmål? Hvorfor velges det ene over det andre?

Jeg er ikke Ts. Men vanlig sms bruker jeg svært sjelden. Vanligvis Messenger, whats app eller snap. 

Anonymkode: 14683...aa6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det ikke passer å svare, selv om han svarer nære venner om løst og fast. 

Jeg syns sms er mye mer seriøst enn snap , snap kan jeg lett droppe å svare på selv uten å mene noe med det. 

Anonymkode: dce2a...39d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om man er interessert så svarer man vel? Kvelden før skulle han sende et koselig nattabilde. Så sendte han bilde av noe greier som jeg tolket som en fellessnap (hadde forventet et bilde av han). Så den svarte jeg ikke på. Men det kom jo ikke flere bilder. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er dette som er så vanskelig med sosiale medier, dating og alt det. Det blir fort overflatisk og lite personlig, mens den i andre enden kanskje sitter og venter og analyserer...

Jeg har opplevd det samme, at jeg har sendt snap som er åpnet og ikke besvart mens scoren øker. Har stresset mye med dette, men har valgt å tenke sånn at han har glemt å svare, har åpnet masse snapper gående med mobilen eller på bussen eller liknende og egentlig ikke sett skikkelig på dem. Snap er for mange bare tidsfordriv og tull og tøys og man legger ikke den gode kommunikasjonen der. Kanskje han åpnet, glemte å svare og ikke husket hva den handlet om..

Send han en melding på messenger heller, den blir liggende og lettere å oppdage at man ikke har svart på. Ikke si noe om at det er en snap han ikke har svart på, spill lettvint på dette du også - selv om du kanskje egentlig analyserer det mer.

Anonymkode: 5cd2f...058

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å ta det for det er. 

Anonymkode: d2f1a...6c5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ta det til et nytt nivå: Spør om han kan ringe deg 😉

Endret av Mamina
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mamina skrev:

Ta det til et nytt nivå: Spør om han kan ringe deg 😉

Haha, nei det tør jeg ikke 😂 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, nei det tør jeg ikke 😂 

Men du tør å møte ham..?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om man er interessert så svarer man vel? Kvelden før skulle han sende et koselig nattabilde. Så sendte han bilde av noe greier som jeg tolket som en fellessnap (hadde forventet et bilde av han). Så den svarte jeg ikke på. Men det kom jo ikke flere bilder. 

Altså.. sa han «ikveld skal jeg sende et koselig nattabilde» ? 

Ps: Date på Snapchat, er du 12? 

Anonymkode: 303a2...6b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mamina skrev:

Men du tør å møte ham..?

Ja, det er jo avtalt at vi skal møtes neste helg. Føler meg jo ganske innpåsliten hvis jeg ringer han når han ikke vet om det liksom. Særlig siden vi ikke en gang har skrevet noe særlig med hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. sa han «ikveld skal jeg sende et koselig nattabilde» ? 

Ps: Date på Snapchat, er du 12? 

Anonymkode: 303a2...6b6

Er det så rart da? Har møtt flere via snap jeg. Er godt voksen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det så rart da? Har møtt flere via snap jeg. Er godt voksen :) 

Hvordan møter man folk via snap?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan møter man folk via snap?

Begynner så klart på andre måter, men snap blir brukt som kommunikasjonskanal.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begynner så klart på andre måter, men snap blir brukt som kommunikasjonskanal.

Hvorfor sier du da at du har møtt dem via snap? Er det sånn at du feks spør en du liker litt, om snapen hans? Og så begynner du å flørte straks du har han på snap?

Har voksne menn snap?

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ikke får respons innen "normal" tid så hadde jeg sendt ny melding i løpet av noen dager. Ikke kommentert han ikke svarte.. men for å følge opp om han fortsatt var intressert i å treffes til helga. Får du da ikke svar så move on.

Anonymkode: 14683...aa6

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er jo avtalt at vi skal møtes neste helg. Føler meg jo ganske innpåsliten hvis jeg ringer han når han ikke vet om det liksom. Særlig siden vi ikke en gang har skrevet noe særlig med hverandre.

Ikke sitt og vent på ham. Ikke vær så tilgjengelig, det gjør deg til en kjedelig kjedelig person. Om han ikke avtaler noe møte med deg når du forventer at det skal avtales noe burde du avtale noe med noen andre. Er han interessert så tar han initiativ og lager en avtale med deg!

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Mamina skrev:

Ikke sitt og vent på ham. Ikke vær så tilgjengelig, det gjør deg til en kjedelig kjedelig person. Om han ikke avtaler noe møte med deg når du forventer at det skal avtales noe burde du avtale noe med noen andre. Er han interessert så tar han initiativ og lager en avtale med deg!

Er så mange «regler» å forholde seg til i denne datingverdenen. Orker ikke spille spill eller sitte å vente. 

Sendte han en snap i går kveld igjen som var veldig tydelig at var til han. Stilte ingen spørsmål, men ville være naturlig å sende tilbake. Han så den ikke før i natt og scoren har ikke steget nevneverdig, så han har nok ikke vært så aktiv. Men uansett, syns det er dårlig gjort å ikke svare.  Lurer på å sende en SMS (var over sms vi startet kontakten). Men det blir kanskje litt vel desperat av meg (i følge disse reglene). Og hva skriver jeg i så fall? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...