Gå til innhold

jeg har en slank kropp men stor rumpe..hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer aldri å få fikset den. Jeg er veldig tynn i overkroppen, normale/slanke bein og stor rumpe. Så den ødelegger alt..har trent squats for å prøve å forbrenne litt fett, men da ble den bare større, siden bygde muskler i rumpa. Om jeg spiser mindre mister jeg bare vekt andre steder og kan lett da se litt for tynn ut, så hva gjør jeg? jeg ser på en måte mer feit ut en jeg egentlif er, og det ønsker jeg ikke.

Anonymkode: 0fcb3...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som drømmekroppen? Sexy. 

Anonymkode: c29a5...d52

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mere Yoga og ballett. 

Anonymkode: cd702...b48

ts: jeg gjør balett..

Anonymkode: 0fcb3...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du gjør? Takker din skaper for at du er så heldig! Den høres naturlig stor ut og jeg skal love deg at gutta (eller hvem du vil) tenner på den. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer løping.  Eventuelt fettsuging. 

Anonymkode: b979d...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer aldri å få fikset den. Jeg er veldig tynn i overkroppen, normale/slanke bein og stor rumpe. Så den ødelegger alt..har trent squats for å prøve å forbrenne litt fett, men da ble den bare større, siden bygde muskler i rumpa. Om jeg spiser mindre mister jeg bare vekt andre steder og kan lett da se litt for tynn ut, så hva gjør jeg? jeg ser på en måte mer feit ut en jeg egentlif er, og det ønsker jeg ikke.

Anonymkode: 0fcb3...de1

Du har pærefasong. Kan være kjempefint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som en annen : Du priser deg lykkelig! :)

Slank med stor rumpe er idealet nå, og daglig ser jeg de samme jentene på trening trene rumpe mandag til fredag, for å få stor rumpe. Det er de som lykkes i dette mennene følger med "diskret" lengsel i blikket også. ;)

Ja, min egen mann også. Det er ok. Se men ikke røre! ;)

Anonymkode: 620a2...4b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan også starte en instagramkonto og tjene en slant

Anonymkode: 6fff6...fec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier som en annen : Du priser deg lykkelig! :)

Slank med stor rumpe er idealet nå, og daglig ser jeg de samme jentene på trening trene rumpe mandag til fredag, for å få stor rumpe. Det er de som lykkes i dette mennene følger med "diskret" lengsel i blikket også. ;)

Ja, min egen mann også. Det er ok. Se men ikke røre! ;)

Anonymkode: 620a2...4b0

Ts: Takk for komplimanget, men jeg er ikke interissert i å høre om hvor bra det er å se sånn ut, men hva jeg kan gjøre med problemet? kan jeg ta et bildet og sende her?

Anonymkode: 0fcb3...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Takk for komplimanget, men jeg er ikke interissert i å høre om hvor bra det er å se sånn ut, men hva jeg kan gjøre med problemet? kan jeg ta et bildet og sende her?

Anonymkode: 0fcb3...de1

Det er ikke noe du får gjort. Har samme kropp som deg, bare at jeg er nok mye eldre enn deg. Så da jeg var ung, så var det ikke populært med så stor rumpe. I dag er det jo gull og ha så stor rumpe. Jeg har prøvd alt, har og vært undervektig, rumpa blir jo mindre, men er jo større enn resten av kroppen. Også ser det ut som jeg har anoreksi på overkroppen. 

Anonymkode: 25531...62d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt! Liker mye bedre at kroppen er slank/tynn over hele. Men du har nok det man kaller pæreform, og det er ikke så mye å gjøre med det. Dersom du ikke er så opptatt av å være tynn, men bare har et problem med at rompa ser stor ut, kan det kanskje hjelpe å legge på seg litt. At det da blir jevnere...?

Anonymkode: 8cfe4...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akseptere at du er kvinne og det er slik kvinner ser ut for eksempel. Lære deg å være glad i kroppen din som den er. 

Anonymkode: e81ef...bcb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slank kropp, men store pupper.

Skyt meg...

Anonymkode: 922e9...1f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fettsuging ☺️

Anonymkode: cca12...789

Ja for plastisk kirurgi med de risikoene det innebærer er svaret på alt og absolutt noe man bør råde unge usikre jenter til å gjøre..... (ja det er ironi)

Lurer på hva som feiler folk som skriver innlegg som ditt. 

Anonymkode: e81ef...bcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville trent styrke på overkroppen, og kun kardio på beina: løpe, sykle f.eks.

Anonymkode: 1d2ef...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chicchi skrev:

Hva du gjør? Takker din skaper for at du er så heldig! Den høres naturlig stor ut og jeg skal love deg at gutta (eller hvem du vil) tenner på den. 

Jepp, det er nok det aller viktigste  :ironi:

Anonymkode: 3803d...5b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lærer å like deg selv slik du er, ingenting galt med en stor rumpe, bare fint :) 

Anonymkode: a999a...4ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...