Gå til innhold

Humorserien Magnus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at noen anmeldelser sier serien er original, men jeg får skikkelig klisjefølelse fra den. Oppfinner lager merkelige oppfinnelser som ikke fungerer, men som gjør "morsomme" ting, og andre oppførsler og utsagn som gir meg en generell klisjekomediefølelse. Man kan jo ta klisjeer og bruke dem med en liten vri eller på en ny måte, men jeg følte ikke at det var det som skjedde her

Syntes også at han som spiller Magnus kanskje er litt vel ivrig når det gjelder denne serien, til den grad at han overspiller iblant, sånn type "nå blir dette/ skal dette være skikkelig morsomt". Nå så jeg ikke hvem som har skrevet serien, men om han er en av forfatterne tenker jeg at det hadde vært bedre om han satt i baksetet og lot en annen skuespiller ta rollen. Det flyter litt for godt gjennom hvor godt han liker serien at det påvirker skuespillerprestasjonen

Som andre sa, så syntes jeg også det er litt for mye av den samme viben fra hovedrollen som fra karakteren fra side om side. For mye av de samme faktene, samme humoren, samme... greia. Om man er skikkelig fan, så er det nok bare positivt, men det gjelder ikke meg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så en halv episode. De minuttene får jeg aldri tilbake. 

Anonymkode: 7eaff...160

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsatte å se på den og den blir faktisk bedre. Første episode er dårlig men noen av de neste episodene var faktisk ganske underholdende. 

Anonymkode: bec2c...a11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.1.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg syns faktisk denne serien er veldig bra. Det er noe av det mest originale som er laget på lang tid. Alt er uforutsigbart og merkelig på en fascinerende måte. Jeg syns også skuespillet er bra. Det er ikke overspilt og kleint slik som norske serier har en tendens til å være. 

Anonymkode: 18c76...572

Helt enig i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som klarer å få en sammenheng i denne serien? Gir den sjanse etter sjanse, men føler der henger mindre og mindra sammen for hver episode jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...