Gå til innhold

Trange jeans på gutter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS Kult du ser det sånn, har faktisk lånt han min trangeste bukse i dag, måtte hjelpe han med å få den på. He-he. Han syns det fra dritfett med så stram jeans. Vi skal ut med venninnene mine og de får si akkurat hva dem vil.😊😊😉

Ja, ikke sant, jeg som har valgt han😊😁 Jeg skal støtte han å være der for han, fult ut😊😊😉

Anonymkode: dd5c9...106

Oh Boy! 🙄🙈

Anonymkode: 2d5a4...656

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS Det ble en kveld hvor de negative vennene mine så både typen min og stilen hans i et annet lys og to innrømmet at det faktisk var kult med mine trange bukser på han😊😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater den stilen på gutter, eller kan vel si det sånn at jeg bryr meg ikke om en fremmed gutt går i trange bukser, tenker bare det er sært og rart. Og at han kanskje hører på emo punk. 
Men hadde aldri tiltruktes av en mann i trange bukser og hadde typen min plutselig begynt å gå i det hadde jeg gitt klar beskjed om at det måtte han bare droppe! (Ja han kan også si til meg når jeg går i heslige klær eller stil han ikke liker) 

Anonymkode: 97dad...2ae

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS Det ble en kveld hvor de negative vennene mine så både typen min og stilen hans i et annet lys og to innrømmet at det faktisk var kult med mine trange bukser på han😊😊

Så bra. Men det kan hende de bare sa det for ikke skape dårlig stemning.

Anonymkode: c49d5...c7a

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nye typen min går i sånne helt pølseskinn trange jeans, låner faktisk mine jeans også. Hele jeansen er spray on stram, også i leggene. Syns egentlig det er drithot og skikkelig sexy, men samtidig syns det er litt flaut, blant mine venner. Dem har kommentert det litt til meg. Noen positivt og andre litt negativt.

Skal jeg si noe på det, eller bare la han gå sånn å la han være seg selv?

Høres veldig ubehagelig ut da, så jeg er mer kjolemann tror jeg.

Anonymkode: 8b2f7...d51

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man klarer å se bulken i buksa av penisen så tydelig så er den jo for trang!!

Anonymkode: 6b169...41b

Men camel toe er ok?

Anonymkode: fe180...5dc

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men camel toe er ok?

Mer ok i hvert fall, fordi den blir aldri så stor, og latterlig usymmetrisk, som bulken(e).

Dessuten er det fremdeles bitte litt mer naturlig, enn så lenge i hvert fall, at jenter viser fram noen detaljer ved kroppen.

Anonymkode: a847a...608

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra. Men det kan hende de bare sa det for ikke skape dårlig stemning.

Anonymkode: c49d5...c7a

TS Jeg vet, men venninnene mine er temmelig direkte å åpne og tror de ville vært ærlige til meg. Men klart jeg tenker jo tanken selv også.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer ok i hvert fall, fordi den blir aldri så stor, og latterlig usymmetrisk, som bulken(e).

Dessuten er det fremdeles bitte litt mer naturlig, enn så lenge i hvert fall, at jenter viser fram noen detaljer ved kroppen.

Anonymkode: a847a...608

TS Jeg syns at detaljer på guttekroppen er hot også bulken i jeansen til typen😊

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2019 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg blir sjuk på hannkjønnets vegne når jeg leser det her.

Jeg vet det er mange mannlige småtøser og mammadalter der ute, men ett sted får pinadø grensen gå. 

Kan ikke fatte at kvinnfolk ønsker at mannfolk skal se ut som kvinnfolk.

Anonymkode: 2d5a4...656

Ikke mye som er mindre sexy enn jeans som er to nummer for store på mannfolk. Minst 1 av 3 av menn på 35+ går rundt i alt for store bukser. 

Anonymkode: 63695...290

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mye som er mindre sexy enn jeans som er to nummer for store på mannfolk. Minst 1 av 3 av menn på 35+ går rundt i alt for store bukser. 

TS helt enig, det er så lite sexy og gammelmodig

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS helt enig, det er så lite sexy og gammelmodig

Det er nok fordi menn er mye mer redd for å vise frem kroppen enn det kvinner er.

Anonymkode: 5dc1c...015

Skrevet

Jo, pølseskinn-bukse er mye mindre sexy. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Super trange jeans er også in for menn hvem sier at damer har enerett på alt. Bra at vi menn kan velge fasonger på jeans også. Gubbete å gå med for vid bukse. Mote og verden går fremover. 

Anonymkode: 2bb96...3af

AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2019 den 8.00, AnonymBruker skrev:

Men camel toe er ok?

Hva er problemet men er skapt slik at de har bulk i skrittet og damer har bulk på brystet. Skal dere begynne å skjule bryster, hva om noen kan se bulken deres,  nei dette blir bare dumme argumenter. Vi er skap på denne måten menn og kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2019 den 19.39, BlackCloud skrev:

Jeg tenkte det samme. Nå utgir han seg for å være dame, altså. Han skrev jo akkurat en tråd om å være mann som bruker damesko og damejeans :phaedra:

Noen her inne hopper fra innlegg til innlegg og sverter folk føler jeg , kanskje derfor en skriver mye negativt, Hvor står dette du refererer til «sorte sky». Ja ja noen liker å fremstå som perfekte og elsker å dømme andre. Slik har verden blitt. 

Skrevet

Nå er trange bukser, trange klær generelt (egentlig for små), så in at det nesten ikke er råd å få tak i noe som sitter i klassisk forstand.

Så vi kan ikke ta nytypen til TS på å ikke følge moten.

En annen sak er at denne moten ikke kler alle. Man ser ut som enten en stabel traktordekk i i de trange klærne, eller som en frosk som er løftet opp etter hodet i kombinasjonen pipstælkbein og vom.

AnonymBruker
Skrevet

🤢🤮

Anonymkode: f0294...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Bump

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...