AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #21 Skrevet 4. januar 2019 6 timer siden, Ninnik skrev: Nei, det nevner man ikke, om han ikke spør hva dine venninner mener. hva du selv mener får du jo si. det er faktisk veninnene dine som «henger etter» - ikke kjæresten din som gjør noe uvanlig. Det ville vært mer riktig for deg å si ifra til venninnene dine at de tar feil. Om du er uenig med dem. Gutter og menn er ENDELIG på vei til å frigjøre seg fra begrensende kleskoden de har levd under. Det er et STORT «tabu» og derfor ikke lett for menn å utfordre dette. Det er bare de modigste som går i bresjen. Mens mange andre rett og slett ikke tørr av frykt for å bli ledd av (som feks fra dine veninner - selv om de gjerne skulle ha tatt på seg «den lilla gensern» så tørr ikke alle. Self om det gjelder accessorise, tights, kjolelignende plagg og sminke så er likestillingen på vei her også. trange bukser har allerede blitt vanlig heldigvis Kult du ser det sånn. Jeg liker han sånn, og syns faktisk trange bukser både er hot og sexy. Men jeg lar meg dessverre påvirke av mine venninner. Anonymkode: dd5c9...106 1
heipådegsann Skrevet 4. januar 2019 #22 Skrevet 4. januar 2019 Jeg ville aldri lagt meg oppi hva mannen min går kledd i, jeg sier jo hva jeg synes er fint å sexy, men er det noe jeg ikke liker så er det mitt problem ikke hans og det holder jeg for meg selv. Hvis du synes det er hot så ville jeg bare sagt det til venninnene mine jeg. Også hadde jeg ikke tenkt mer på det. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #23 Skrevet 4. januar 2019 5 minutter siden, heipådegsann skrev: Jeg ville aldri lagt meg oppi hva mannen min går kledd i, jeg sier jo hva jeg synes er fint å sexy, men er det noe jeg ikke liker så er det mitt problem ikke hans og det holder jeg for meg selv. Hvis du synes det er hot så ville jeg bare sagt det til venninnene mine jeg. Også hadde jeg ikke tenkt mer på det. Takk, jeg må kanskje være sterk å støtte han og si min mening til venninnene mine som er negative. Anonymkode: dd5c9...106 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #24 Skrevet 4. januar 2019 Jeg har ikke noe problem med at menn bruker trange jeans, men visste du at trange jeans faktisk kan påvirke fruktbarheten til menn (og gi dem andre problemer): https://www.nrk.no/livsstil/buksa-som-er-helsefarlig-for-menn-1.8242494 Anonymkode: 6905a...85f 1
Gent82 Skrevet 4. januar 2019 #25 Skrevet 4. januar 2019 Hakket unna å gå med sykkelbukse/yogabuksa di, det. Hm.. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 4. januar 2019 #26 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta det helt med ro, ingen grunn til bekymring. Jeg befinner meg svært høyt oppe på næringskjeden. Anonymkode: 2d5a4...656 I skogen i Namdal er det tømmerhuggeren som er aller øverst i næringskjeden. Jeg tror deg.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #27 Skrevet 4. januar 2019 Menn som blir hysteriske for at andre menn går i f.eks. trange bukser og stempler dem som unormale osv., er menn med en snever oppfatning av maskulinitet, og derfor ufleksible, skjøre og ømfindtlige overfor alt som bryter med denne oppfatningen. Det blir som å skulle klikke i vinkel når kvinner bruker bukser i stedet for lange skjørt. Og en gang i tiden var det slik, men verden har heldigvis gått framover siden da. Når kvinner kan flytte grenser for hva de "har lov til" å gå kledd i, hvorfor skal ikke også menn også kunne gjøre det samme? Trange jeans er flott på alle som har figur til det. Anonymkode: eef49...8b7 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #28 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, heipådegsann skrev: Jeg ville aldri lagt meg oppi hva mannen min går kledd i, jeg sier jo hva jeg synes er fint å sexy, men er det noe jeg ikke liker så er det mitt problem ikke hans og det holder jeg for meg selv. Hvis du synes det er hot så ville jeg bare sagt det til venninnene mine jeg. Også hadde jeg ikke tenkt mer på det. Jeg har faktisk lånt han den trangeste jeansen min, den var så stram at jeg måtte hjelpe han med å få den på😉 Det er en typisk jentebukse med helt stramme legger og lår og rumpe😉 For å provosere venninnene mine. Han syns jo buksa er dritfet😁 Anonymkode: dd5c9...106 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #29 Skrevet 4. januar 2019 1 hour ago, Alterego666 said: I skogen i Namdal er det tømmerhuggeren som er aller øverst i næringskjeden. Jeg tror deg. "I cut the trees, I wear high heels, suspenders and a bra, I wish I was a girlie just like my dear mama." Anonymkode: eef49...8b7 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #30 Skrevet 4. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn som blir hysteriske for at andre menn går i f.eks. trange bukser og stempler dem som unormale osv., er menn med en snever oppfatning av maskulinitet, og derfor ufleksible, skjøre og ømfindtlige overfor alt som bryter med denne oppfatningen. Det blir som å skulle klikke i vinkel når kvinner bruker bukser i stedet for lange skjørt. Og en gang i tiden var det slik, men verden har heldigvis gått framover siden da. Når kvinner kan flytte grenser for hva de "har lov til" å gå kledd i, hvorfor skal ikke også menn også kunne gjøre det samme? Trange jeans er flott på alle som har figur til det. Anonymkode: eef49...8b7 TS Kult du ser det sånn😊 Syns selv det er dritsexy og hot på en slank mann med kropp til det. Typen har definitivt kropp til det😊😉 Anonymkode: dd5c9...106 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #31 Skrevet 4. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: TS Kult du ser det sånn😊 Syns selv det er dritsexy og hot på en slank mann med kropp til det. Typen har definitivt kropp til det😊😉 Anonymkode: dd5c9...106 Heldig du er! Synes det er fint om du støtter typen din, så får venninnene dine synes hva de vil. Det er jo du som er sammen med ham, og ikke de. Anonymkode: eef49...8b7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #32 Skrevet 4. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldig du er! Synes det er fint om du støtter typen din, så får venninnene dine synes hva de vil. Det er jo du som er sammen med ham, og ikke de. Anonymkode: eef49...8b7 TS Kult du ser det sånn, har faktisk lånt han min trangeste bukse i dag, måtte hjelpe han med å få den på. He-he. Han syns det fra dritfett med så stram jeans. Vi skal ut med venninnene mine og de får si akkurat hva dem vil.😊😊😉 Ja, ikke sant, jeg som har valgt han😊😁 Jeg skal støtte han å være der for han, fult ut😊😊😉 Anonymkode: dd5c9...106
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #33 Skrevet 4. januar 2019 Synes personlig det ser litt feminint ut når gutter går i så trange jeans som jenter. Bedre det enn å gå i skikkelig saggy stygge jeans da, men hallo det er jo en mellomting??? Når man klarer å se bulken i buksa av penisen så tydelig så er den jo for trang!! Anonymkode: 6b169...41b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #34 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, Alterego666 skrev: I skogen i Namdal er det tømmerhuggeren som er aller øverst i næringskjeden. Jeg tror deg. Ok, takk for opplysningen 😂 Anonymkode: 2d5a4...656
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #35 Skrevet 4. januar 2019 Min ærlige mening er at det ser helt forjævlig ut. Sorry. Anonymkode: c49d5...c7a 1
BlackCloud Skrevet 4. januar 2019 #37 Skrevet 4. januar 2019 3 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Er det jeans-mannen som er tilbake? Jeg tenkte det samme. Nå utgir han seg for å være dame, altså. Han skrev jo akkurat en tråd om å være mann som bruker damesko og damejeans 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #38 Skrevet 4. januar 2019 Jeg hadde sitte å ledd sammen med de. Bare tanken på min mann i slike bukser gjør at jeg kneler i latter. Anonymkode: b5ad1...f86
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #39 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS Kult du ser det sånn, har faktisk lånt han min trangeste bukse i dag, måtte hjelpe han med å få den på. He-he. Han syns det fra dritfett med så stram jeans. Vi skal ut med venninnene mine og de får si akkurat hva dem vil.😊😊😉 Ja, ikke sant, jeg som har valgt han😊😁 Jeg skal støtte han å være der for han, fult ut😊😊😉 Anonymkode: dd5c9...106 Oh Boy! 🙄🙈 Anonymkode: 2d5a4...656
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. januar 2019 #40 Skrevet 4. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg, uten at det har noen relevans for saken. Men jeg kan forstå at tanken gjør deg nysgjerrig, og du er ikke den første. Anonymkode: 2d5a4...656 Etter å ha lest innleggene dine her, hjelper det ikke engang om du er verdensmester i bruk av den svære penisen din. Jeg skyr sånne fyrer som deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå