AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #1 Skrevet 4. januar 2019 Nye typen min går i sånne helt pølseskinn trange jeans, låner faktisk mine jeans også. Hele jeansen er spray on stram, også i leggene. Syns egentlig det er drithot og skikkelig sexy, men samtidig syns det er litt flaut, blant mine venner. Dem har kommentert det litt til meg. Noen positivt og andre litt negativt. Skal jeg si noe på det, eller bare la han gå sånn å la han være seg selv? Anonymkode: dd5c9...106
Gjest Ninnik Skrevet 4. januar 2019 #2 Skrevet 4. januar 2019 Nei, det nevner man ikke, om han ikke spør hva dine venninner mener. hva du selv mener får du jo si. det er faktisk veninnene dine som «henger etter» - ikke kjæresten din som gjør noe uvanlig. Det ville vært mer riktig for deg å si ifra til venninnene dine at de tar feil. Om du er uenig med dem. Gutter og menn er ENDELIG på vei til å frigjøre seg fra begrensende kleskoden de har levd under. Det er et STORT «tabu» og derfor ikke lett for menn å utfordre dette. Det er bare de modigste som går i bresjen. Mens mange andre rett og slett ikke tørr av frykt for å bli ledd av (som feks fra dine veninner - selv om de gjerne skulle ha tatt på seg «den lilla gensern» så tørr ikke alle. Self om det gjelder accessorise, tights, kjolelignende plagg og sminke så er likestillingen på vei her også. trange bukser har allerede blitt vanlig heldigvis
Nerine_ Skrevet 4. januar 2019 #3 Skrevet 4. januar 2019 Nei, ikke før han eventuelt skulle spørre om hva du tenker om jeansen hans.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #4 Skrevet 4. januar 2019 13 minutter siden, Ninnik skrev: Nei, det nevner man ikke, om han ikke spør hva dine venninner mener. hva du selv mener får du jo si. det er faktisk veninnene dine som «henger etter» - ikke kjæresten din som gjør noe uvanlig. Det ville vært mer riktig for deg å si ifra til venninnene dine at de tar feil. Om du er uenig med dem. Gutter og menn er ENDELIG på vei til å frigjøre seg fra begrensende kleskoden de har levd under. Det er et STORT «tabu» og derfor ikke lett for menn å utfordre dette. Det er bare de modigste som går i bresjen. Mens mange andre rett og slett ikke tørr av frykt for å bli ledd av (som feks fra dine veninner - selv om de gjerne skulle ha tatt på seg «den lilla gensern» så tørr ikke alle. Self om det gjelder accessorise, tights, kjolelignende plagg og sminke så er likestillingen på vei her også. trange bukser har allerede blitt vanlig heldigvis Kjenner jeg blir sjuk på hannkjønnets vegne når jeg leser det her. Jeg vet det er mange mannlige småtøser og mammadalter der ute, men ett sted får pinadø grensen gå. Kan ikke fatte at kvinnfolk ønsker at mannfolk skal se ut som kvinnfolk. Anonymkode: 2d5a4...656 10
Gjest Ninnik Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner jeg blir sjuk på hannkjønnets vegne når jeg leser det her. Jeg vet det er mange mannlige småtøser og mammadalter der ute, men ett sted får pinadø grensen gå. Kan ikke fatte at kvinnfolk ønsker at mannfolk skal se ut som kvinnfolk. Anonymkode: 2d5a4...656 Det handler ikke om hva vi kvinner vil ha. Det kvinner vil ha er like variert som det dere gutter vil ha. Det er ikke noe fasit svar på noe av det. Det handler om hva menn vil ha. På samme måte som jeg hadde blitt fornærmet om noen mente jeg ikke kunne gå med en trang kjole som gikk over kneet mitt. Så er det ikke riktig at menn skal føle seg begrenset for det de vil. Holdningen din er nettopp sånn som gjør at mange menn føler seg begrenset - at du som mann er med på å bryte ned din «egen kjønns gruppe» sine utfoldelser er meg mer pussig. Tonen din viser bare at du er ekstremt negativ, nedbrytende og korttenkt. Hvorfor er dette en «grense» i hva vi bekler kroppen med? Det er jo virkelig ikke noe big deal. Hva bryr det deg hva andre tar på kroppen? om du vil, og er helt topp fornøyd, med å gå i samme type klær resten av livet- go for it. Å slenge dritt om andre, som du ikke vet en dølt om hvordan er.. du er barnslig og henger etter. Endret 4. januar 2019 av Ninnik
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, Ninnik skrev: Det handler ikke om hva vi kvinner vil ha. Det kvinner vil ha er like variert som det dere gutter vil ha. Det er ikke noe fasit svar på noe av det. Det handler om hva menn vil ha. På samme måte som jeg hadde blitt fornærmet om noen mente jeg ikke kunne gå med en trang kjole som gikk over kneet mitt. Så er det ikke riktig at menn skal føle seg begrenset for å utrykke sin egen identitet på klesveien. Holdningen din er nettopp sånn som gjør at mange menn føler seg begrenset - at du som mann er med på å bryte ned din «egen kjønns gruppe» sine utfoldelser er meg mer pussig. Tonen din viser bare at du er ekstremt negativ og nedbrytende. Hvorfor er dette en «grense» i hva vi bekler kroppen med? Det er jo virkelig ikke noe big deal. Hva bryr det deg hva andre tar på kroppen? om du vil, og er helt topp fornøyd, med å gå i samme type klær resten av livet- go for it. Å slenge dritt om andre, som du ikke vet en dølt om hvordan er, du er barnslig og henger etter. Jeg tror enkelte menn bør holdes i ørene av andre menn, og at enkelte kvinner bør holdes i ørene av kvinner. Sveklinger og mammadalter har ikke samfunnet bruk for og da er det flott om menn og kvinner med sunne sterke holdninger holder disse fjollene oppdatert på, og klar over at vi alle har et samfunnsansvar i forhold til å tukle til identiteten til de to kjønnenene vi representerer. Anonymkode: 2d5a4...656
Gjest Ninnik Skrevet 4. januar 2019 #7 Skrevet 4. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror enkelte menn bør holdes i ørene av andre menn, og at enkelte kvinner bør holdes i ørene av kvinner. Sveklinger og mammadalter har ikke samfunnet bruk for og da er det flott om menn og kvinner med sunne sterke holdninger holder disse fjollene oppdatert på, og klar over at vi alle har et samfunnsansvar i forhold til å tukle til identiteten til de to kjønnenene vi representerer. Anonymkode: 2d5a4...656 Vennligst stå frem i avisa med holdningene dine- du vil se at det er du som blir latterliggjort og holdt i ørene av et samlet samfunn som synes du er rar. Holdningene dine er allerede ute av mote...
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 10 minutter siden, Ninnik skrev: Vennligst stå frem i avisa med holdningene dine- du vil se at det er du som blir latterliggjort og holdt i ørene av et samlet samfunn som synes du er rar. Holdningene dine er allerede ute av mote... Tror neppe det, normale menn og kvinner setter pris på....nettopp menn og kvinner. Ikke en herlig lapskaus av undermålere som fjoller seg til i all sin udugelighet. Anonymkode: 2d5a4...656
Gjest Ninnik Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 (endret) Normale ? Du definerer hva som er normalt ? Kay, du er et troll bare som tydeligvis ikke følger med på samfunnet.. Endret 4. januar 2019 av Ninnik
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Kjenner jeg blir sjuk på hannkjønnets vegne når jeg leser det her. Jeg vet det er mange mannlige småtøser og mammadalter der ute, men ett sted får pinadø grensen gå. Kan ikke fatte at kvinnfolk ønsker at mannfolk skal se ut som kvinnfolk. Anonymkode: 2d5a4...656 43 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror enkelte menn bør holdes i ørene av andre menn, og at enkelte kvinner bør holdes i ørene av kvinner. Sveklinger og mammadalter har ikke samfunnet bruk for og da er det flott om menn og kvinner med sunne sterke holdninger holder disse fjollene oppdatert på, og klar over at vi alle har et samfunnsansvar i forhold til å tukle til identiteten til de to kjønnenene vi representerer. Anonymkode: 2d5a4...656 26 minutter siden, AnonymBruker said: Tror neppe det, normale menn og kvinner setter pris på....nettopp menn og kvinner. Ikke en herlig lapskaus av undermålere som fjoller seg til i all sin udugelighet. Anonymkode: 2d5a4...656 Jeg får litt vondt av deg, jeg. Anonymkode: 8bd43...314 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får litt vondt av deg, jeg. Anonymkode: 8bd43...314 Ta det helt med ro, ingen grunn til bekymring. Jeg befinner meg svært høyt oppe på næringskjeden. Anonymkode: 2d5a4...656
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ta det helt med ro, ingen grunn til bekymring. Jeg befinner meg svært høyt oppe på næringskjeden. Anonymkode: 2d5a4...656 Har du grov stor penis også eller? Anonymkode: ebb24...669 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 Det viktigste er vel at folk går med klær som de selv foretrekker å gå med. Hvem pokker gidder vel å bry seg om hva alle andre mener om klærne? Anonymkode: 7a5f8...34d 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ta det helt med ro, ingen grunn til bekymring. Jeg befinner meg svært høyt oppe på næringskjeden. Anonymkode: 2d5a4...656 Javel. Fordomsfulle og lite tolerante mennesker finnes det vel nok av der også. Anonymkode: 8bd43...314 3
Ullvott Skrevet 4. januar 2019 #15 Skrevet 4. januar 2019 Til de av vennene dine som kommenterer det negativt ville jeg, helt ærlig, sagt at han er en voksen mann og kler på seg selv. Hvis de har et problem med stilen og smaken hans, ville jeg bedt dem ta det opp med ham. Hvis han selv liker det og hvis du synes han er hot - hva er egentlig problemet? Trolig er det noe som kommer til å gå over ganske raskt for hans del, for nå er skinnyjeans for menn veldig på vei ut, og større bukser på vei inn. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #16 Skrevet 4. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du grov stor penis også eller? Anonymkode: ebb24...669 Det har jeg, uten at det har noen relevans for saken. Men jeg kan forstå at tanken gjør deg nysgjerrig, og du er ikke den første. Anonymkode: 2d5a4...656
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #17 Skrevet 4. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det har jeg, uten at det har noen relevans for saken. Men jeg kan forstå at tanken gjør deg nysgjerrig, og du er ikke den første. Anonymkode: 2d5a4...656 Anonymkode: 8bd43...314 4
Larsern Skrevet 4. januar 2019 #18 Skrevet 4. januar 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner jeg blir sjuk på hannkjønnets vegne når jeg leser det her. Jeg vet det er mange mannlige småtøser og mammadalter der ute, men ett sted får pinadø grensen gå. Kan ikke fatte at kvinnfolk ønsker at mannfolk skal se ut som kvinnfolk. Anonymkode: 2d5a4...656 Da regner jeg med at du også mener det er naturlig at kvinners kleskode styres etter hva mannfolkene ønsker? 3
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2019 #19 Skrevet 4. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nye typen min går i sånne helt pølseskinn trange jeans, låner faktisk mine jeans også. Hele jeansen er spray on stram, også i leggene. Syns egentlig det er drithot og skikkelig sexy, men samtidig syns det er litt flaut, blant mine venner. Dem har kommentert det litt til meg. Noen positivt og andre litt negativt. Skal jeg si noe på det, eller bare la han gå sånn å la han være seg selv? Anonymkode: dd5c9...106 Jeg synes det er ukledelig, men jeg synes det er latterlig av dine venninner å kommentere buksene til fyren din.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #20 Skrevet 4. januar 2019 11 minutter siden, Larsern skrev: Da regner jeg med at du også mener det er naturlig at kvinners kleskode styres etter hva mannfolkene ønsker? Nei på ingen måte. Anonymkode: 2d5a4...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå