AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #21 Del Skrevet 14. januar 2019 Skrive på Wikipedia. Anonymkode: 4b0c9...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 14. januar 2019 #22 Del Skrevet 14. januar 2019 -Broderer korssting mens jeg ser på Youtube-videoer eller serier -Leser, både bøker og Reddit -Spiller TV-spill -Prøver meg litt på origami -Holder konsert for meg selv, altså synger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #23 Del Skrevet 14. januar 2019 Etter ungene er lagt har jeg ett par-tre timer for meg selv og da velger jeg som oftest å gjøre dette: Badekar med bok Hårmaske, ansiktsmaske, hårfjerning Tv-serier Café med venninner om mannen ikke jobber kveld Anonymkode: 37bd1...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bixity Skrevet 14. januar 2019 #24 Del Skrevet 14. januar 2019 - Trener hund - Går tur i skogen/på fjellet - Leser bøker - Strikker - Ser tv - Henger på KG - Husarbeid - Besøker venner/familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. januar 2019 #25 Del Skrevet 14. januar 2019 Bortsett fra husarbeid og slike praktiske gjøremål, så blir det litt gaming - kanskje 2-3 timer i uka, trening, lesing - både fag litteratur og skjønnlitteratur, turer i det fri, og selvfølgelig tv titting og kg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. januar 2019 #26 Del Skrevet 14. januar 2019 På 11.1.2019 den 14.45, Zaga skrev: Har ikke så mye å gjøre. Er alltid alene. Har ingen venner. Du trenger ikke venner for å hygge deg eller finne på noe 😊 Har du ingen interesser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #27 Del Skrevet 18. januar 2019 Hvor får dere all den fritiden fra?😭 føler jeg aldri har tid til noe, men så har jeg en masse angst og en hel haug med drit knyttet til det da Anonymkode: f772b...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #28 Del Skrevet 18. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor får dere all den fritiden fra?😭 føler jeg aldri har tid til noe, men så har jeg en masse angst og en hel haug med drit knyttet til det da Anonymkode: f772b...df8 Har du tid til KG har du tid til andre ting, tenker nå jeg. Jeg leser endel og hører på podcast mens jeg rydder, maler, lager mat.. Anonymkode: a566c...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #29 Del Skrevet 19. januar 2019 Jeg syr meg bunad! Anonymkode: 6aee3...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå