Gå til innhold

Levis 711 super skinny damemodell, kler Levis 711 mannfolk??

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 15.1.2019 den 10.05, Katten.2.0 skrev:

Jeg tviler på at mesteparten av menn i skinny jeans er så besatt av plagget at de bumper en tråd fire ganger etter hverandre.

Utover dét er trange bukser ansett som en relativ feminin bekledning, noe som gjør det naturlig å anta noe om hva personen vil kommunisere ved valg av klær (les deg gjerne opp på hvordan man uttrykker sin identitet gjennom bl.a. ens bekledning - faktisk et meget interessant tema innen sosiologi og psykologi).

Nå skal det være sagt at jeg selv er periodevis bi, og har en hedonistisk tilnærming til sex, så jeg anser det ikke som negativt å foretrekke verken det ene eller andre kjønnet.

Nå begynte temaet og få en interessent vri😊 Er jo opptatt av skinny jeans selv og går bare i det. Var bare artig å se om TS fulgte opp og fortalte resultatet av buksekjøpet.

Klart, ser den at trange jeans på menn er mer metro/ feminint og passer best på slanke/ tynne menn. Klart, ser også at det signaliserer noe, for meg er det frihet til å velge det jeg selv vil gå i og bli akseptert for det. Ingen har noe med at jeg åler meg inn i trange jeans og mener det er like naturlig som at damer gjør det. Ikke verre at penis kommer frem enn kvinnelige kjønnsorgan gjør det. Får faktisk mye positive tilbakemeldinger på min stil og mine trange dame jeans😊

Jeg er nok selv i din kategori og er en hedonistisk forhold til sex, nytelse og klær + nytelse😊

Anonymkode: 3fd6a...e6c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå begynte temaet og få en interessent vri😊 Er jo opptatt av skinny jeans selv og går bare i det. Var bare artig å se om TS fulgte opp og fortalte resultatet av buksekjøpet.

Klart, ser den at trange jeans på menn er mer metro/ feminint og passer best på slanke/ tynne menn. Klart, ser også at det signaliserer noe, for meg er det frihet til å velge det jeg selv vil gå i og bli akseptert for det. Ingen har noe med at jeg åler meg inn i trange jeans og mener det er like naturlig som at damer gjør det. Ikke verre at penis kommer frem enn kvinnelige kjønnsorgan gjør det. Får faktisk mye positive tilbakemeldinger på min stil og mine trange dame jeans😊

Jeg er nok selv i din kategori og er en hedonistisk forhold til sex, nytelse og klær + nytelse😊

Det er svært sjeldent jeg ser en jente/dame sitt kjønnsorgan gjennom trange jeans. 

Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Det er svært sjeldent jeg ser en jente/dame sitt kjønnsorgan gjennom trange jeans. 

Det er sant, men ser ikke detaljer av penis heller😊

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, men ser ikke detaljer av penis heller😊

Man ser mer enn nødvendig av utstyret til gutter i trange jukser vs jenter. 

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ser litt ut til at den tighte trenden for gutter og menn, holder stand i motebildet.

Anonymkode: 24fa6...671

Skrevet
På 8.1.2019 den 12.28, AnonymBruker skrev:

Meg fra siden. Må ta et forfra bilde også😊😊

flott bukse, sitter bra på deg, jeg hadde droppet sokkene, ser bedre ut uten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...