Nerine_ Skrevet 7. januar 2019 #61 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, Mannisinbestealder skrev: Trådstarter har spurt om folks oppfatninger og det har han fått. Folk må mene det de vil, men Jeg sitter med en følelse av intoleranse, en holdning blant enkelte her som hindrer evolusjon eller utvikling i moten. De kritiske damene her må være klar over historien bak en damejeans. Dongeri var arbeidsantrekk og bukser var forbeholdt menn. En dongeribukse var dermed bortimot det mest maskuline plagget man kunne tenke seg. Dagens damer setter stor pris på sine jeans. Det hadde de ikke kunnet gjøre om ikke våre bestemødre og oldemødre utfordret genderskillet i mote og tradisjon. De var nok mye mer radikale enn trådstarter som snakker om små nyanser på plagg som i dagens motebilde uansett er i unisexsonen. Damene har i de siste 100 år raidet herregarderoben for mange plagg. Det er flott, men de skylder kanskje å være litt liberale tilbake. Når damene hiver seg over et maskulint plagg og lager møte av det så viser det seg at gutta føler seg presset ut. Plutselig skal "alle" damer ha cowboyantrekk, snekkerbukse, jaktstøvler o.sv. De karene som opprinnelig gikk i slike klær føler seg presset til å slutte med det. En kjenning av meg fikk kommentarer på at hans jakke var feminin. Vel, det var en motorsykkeljakke!!!!, eller i alle fall sterkt MC inspirert. Jeg kjenner gutter som ikke tør å bruke gummistøvler eller skjerf i sludd og kulde. Jeg ønsker en mer liberal holdning. At man syns er plagg er mindre pent har nødvendigvis ikke noe med intoleranse å gjøre. Folk kan kle seg i akkurat hva de vil for min del, men spør de hva jeg syns så svarer jeg ærlig. Hva man anser som mandig og ikke mandig bekledning må være opp til hver enkelt å avgjøre.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #62 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, Nerine_ skrev: At man syns er plagg er mindre pent har nødvendigvis ikke noe med intoleranse å gjøre. Folk kan kle seg i akkurat hva de vil for min del, men spør de hva jeg syns så svarer jeg ærlig. Hva man anser som mandig og ikke mandig bekledning må være opp til hver enkelt å avgjøre. Ja det må være lov å mene noe bare en ikke fnyser av oss mannfolk som ønsker å kle oss etter det vi synes er fint. Det er bra at noen kler seg etter mote. Da jeg prøvde Levis 711 sa dama som jobbet på Carlings at det er en del menn som kjøper damemeodeller i jeans da herre og dame jeans ikke er så lett å skille fra hverandre lengre, en bra ting at utviklingen går riktig vei for oss også. Jeg synes buksa satt perfekt så gjenstår det å se om folk bryr seg etter å tatt den i bruk når jeg kjøper jeansen. Ser at noen får positive tilbakemeldinger av å gå med disse modellene. 😄 skalprøve modell 710 også den er lik bare ubetydelig videre i ankel åpningen. Se bilde Anonymkode: ce9d3...56a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #63 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja det må være lov å mene noe bare en ikke fnyser av oss mannfolk som ønsker å kle oss etter det vi synes er fint. Det er bra at noen kler seg etter mote. Da jeg prøvde Levis 711 sa dama som jobbet på Carlings at det er en del menn som kjøper damemeodeller i jeans da herre og dame jeans ikke er så lett å skille fra hverandre lengre, en bra ting at utviklingen går riktig vei for oss også. Jeg synes buksa satt perfekt så gjenstår det å se om folk bryr seg etter å tatt den i bruk når jeg kjøper jeansen. Ser at noen får positive tilbakemeldinger av å gå med disse modellene. 😄 skalprøve modell 710 også den er lik bare ubetydelig videre i ankel åpningen. Se bilde Anonymkode: ce9d3...56a Gå for 711, den er strammest i anklene og kulere i snittet enn 710. Anonymkode: 3fd6a...e6c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #64 Skrevet 7. januar 2019 Levis 710 vs 711 er ikke forskjellen at 710 er noe videre i ankelåpningen, på ser de helt like ut. Jeg trenger lengde 34 begge modeller har dette, men ikke alltid derfor bli kanskje 710 en mulighet. Når buksa sitter stramt ved anklene ser det da heller ikke rart ut at de er litt kortere i lengden. Bilde er av 710 og er faktisk thight nederst. Ser at enkelte nettsider har str 34 lengde mange butikker har opp til 32 bare. Anonymkode: ce9d3...56a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #65 Skrevet 7. januar 2019 Jeg er så utrolig lei disse evinnelige trådene om mannfolk i kvinneklær, skinny jeans, pumps og støvletter. Finnes det ikke egne forum for de med slike lnsker? Eller kanskje kg kunne lage en egen kategori for den slags spørsmål. Er ikke gøy å gå inn på Klær, sko og mote lenger. Anonymkode: 7cae8...f1f 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #66 Skrevet 7. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så utrolig lei disse evinnelige trådene om mannfolk i kvinneklær, skinny jeans, pumps og støvletter. Finnes det ikke egne forum for de med slike lnsker? Eller kanskje kg kunne lage en egen kategori for den slags spørsmål. Er ikke gøy å gå inn på Klær, sko og mote lenger. Anonymkode: 7cae8...f1f Må du åpne denne tråden da, er jo bare å la være å gjøre det, hvis det er så fælt. Anonymkode: 3fd6a...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #67 Skrevet 7. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Levis 710 vs 711 er ikke forskjellen at 710 er noe videre i ankelåpningen, på ser de helt like ut. Jeg trenger lengde 34 begge modeller har dette, men ikke alltid derfor bli kanskje 710 en mulighet. Når buksa sitter stramt ved anklene ser det da heller ikke rart ut at de er litt kortere i lengden. Bilde er av 710 og er faktisk thight nederst. Ser at enkelte nettsider har str 34 lengde mange butikker har opp til 32 bare. Anonymkode: ce9d3...56a Den var bare dritkul og helt stram i anklene og leggene, kan både ha 710 og 711 du. Syns 711 er litt trangere i leggene og derfor hakket kulere på😊😊 Anonymkode: 3fd6a...e6c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #69 Skrevet 8. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 3fd6a...e6c Meg fra siden. Må ta et forfra bilde også😊😊 Anonymkode: 3fd6a...e6c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #71 Skrevet 9. januar 2019 Til TS. Har du fått kjøpt deg Levis 711 enda? Anonymkode: 3fd6a...e6c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #72 Skrevet 14. januar 2019 TS har du fått kjøpt 711 enda? Anonymkode: 3fd6a...e6c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #73 Skrevet 15. januar 2019 TS Ble det ikke noe Levis 711 på deg? Anonymkode: 3fd6a...e6c
Katten.2.0 Skrevet 15. januar 2019 #74 Skrevet 15. januar 2019 39 minutter siden, AnonymBruker said: TS Ble det ikke noe Levis 711 på deg? Anonymkode: 3fd6a...e6c Jesus, skjer med denne besettelsen ovenfor skinnykeans - er det en fetish du har? 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #75 Skrevet 15. januar 2019 26 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jesus, skjer med denne besettelsen ovenfor skinnykeans - er det en fetish du har? Ingen besettelse nei. Vil bare høre om TS kjøpte 711 og om han ble fornøyd😊 Anonymkode: 3fd6a...e6c
Katten.2.0 Skrevet 15. januar 2019 #76 Skrevet 15. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen besettelse nei. Vil bare høre om TS kjøpte 711 og om han ble fornøyd😊 Anonymkode: 3fd6a...e6c Fetish, altså? Du bumper tråden fire ganger på rad, i tillegg til din ellers inngående interesse for damejeans på menn. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #77 Skrevet 15. januar 2019 Nei, ikke det. Eller hva så, om jeg hadde hatt en fetish da?? Skulle jeg da ikke kunne stille spm her da.....?? Anonymkode: 3fd6a...e6c
Katten.2.0 Skrevet 15. januar 2019 #78 Skrevet 15. januar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ikke det. Eller hva så, om jeg hadde hatt en fetish da?? Skulle jeg da ikke kunne stille spm her da.....?? Anonymkode: 3fd6a...e6c Du kan spørre så mye du vil, men du har ikke et normalt forhold til jeans. Unormalt er dog ikke det samme som galt, men de fleste mennesker har et betraktelig mer avslappet forhold til bukser. Disse trådene minner meg også alltid om han mannen som dukket opp i tilsvarende tråder og lurte på om guttene likte eldre menn. Lurer på hva som skjedde med ham. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #79 Skrevet 15. januar 2019 19 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Du kan spørre så mye du vil, men du har ikke et normalt forhold til jeans. Unormalt er dog ikke det samme som galt, men de fleste mennesker har et betraktelig mer avslappet forhold til bukser. Disse trådene minner meg også alltid om han mannen som dukket opp i tilsvarende tråder og lurte på om guttene likte eldre menn. Lurer på hva som skjedde med ham. Neivel og hva er så normalt da? Mange menn som går i skinny jeans nå og ser ikke noe unormalt i det ei heller stille som. Var TS som startet denne og tenkte han ville følge opp å fortelle.? Han mannen Vet jeg ikke noe om. Jeg liker ikke hverken unge gutter eller menn generelt. Anonymkode: 3fd6a...e6c
Katten.2.0 Skrevet 15. januar 2019 #80 Skrevet 15. januar 2019 38 minutter siden, AnonymBruker said: Neivel og hva er så normalt da? Mange menn som går i skinny jeans nå og ser ikke noe unormalt i det ei heller stille som. Var TS som startet denne og tenkte han ville følge opp å fortelle.? Han mannen Vet jeg ikke noe om. Jeg liker ikke hverken unge gutter eller menn generelt. Anonymkode: 3fd6a...e6c Jeg tviler på at mesteparten av menn i skinny jeans er så besatt av plagget at de bumper en tråd fire ganger etter hverandre. Utover dét er trange bukser ansett som en relativ feminin bekledning, noe som gjør det naturlig å anta noe om hva personen vil kommunisere ved valg av klær (les deg gjerne opp på hvordan man uttrykker sin identitet gjennom bl.a. ens bekledning - faktisk et meget interessant tema innen sosiologi og psykologi). Nå skal det være sagt at jeg selv er periodevis bi, og har en hedonistisk tilnærming til sex, så jeg anser det ikke som negativt å foretrekke verken det ene eller andre kjønnet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå