AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 Herre Levis synes jeg er stygge sammenliknes med damemodell. Herre Levis har store saggelommer bak som sitter langt ned på baken, nesten ned til låra😆. Vil ha Levis som er mer skinny og hvor lommene sitter høyt sliter å finne dette i herre modellene. Damemodellen Levis 711 super skinny sitter stramt og ser bra ut. Nå er det alikevel vanlig med super skinny jeans til mannfolk. Derfor, er det innafor å kjøpe dame Levis 711 å bruke den eller forbinder folk den modell med damer. Kunne gjerne likt å kjøpe den Levisen da passform er perfekt👌 Trenger deres meninger blir det rart å ha denne dame Levisen eller har det ikke noen betydning at folk ikke reagerer. Hva mener dere?😄 Anonymkode: ce9d3...56a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Forklaring til bildene:Bilde nr 3 viser Herre Levis med store lommer som nesten sitter ned til baksiden av låta. Bilde 4 super skinny herre modell. Hva da med de to første dame modellene er jo like trange som den nederste til herre, som sagt hører gjerne positiv eller negativ tilbakemelding Anonymkode: ce9d3...56a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 Damerumpe på menn er lite fint. Eneste av de buksene som var fine var nr 3. Anonymkode: cae04...baf 11
FrodeF Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Passer sikkert flott til alle som ikke har penis og baller. 9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damerumpe på menn er lite fint. Eneste av de buksene som var fine var nr 3. Anonymkode: cae04...baf Men hva er egentlig forskjellen på Dame Levis og den nederste herre jeansen som er like skinny? En får vel ikke akkurat damerumper ved å ta på en Levis damemodell? Eller mener du at folk forbinder den modellen til damer.. Anonymkode: ce9d3...56a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 Dame og herre bukser har forskjellig passform da kvinner er rundere enn menn. Anonymkode: fac6e...5a8 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Skrevet 3. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dame og herre bukser har forskjellig passform da kvinner er rundere enn menn. Anonymkode: fac6e...5a8 Har prøvd modellen og passet perfekt, den er like smal i hoftene som herremodeller. Den sitter omtrent på meg som på de to første bildene. Mitt spm er: tenker folk over at jeg går med damemodell, greit lommer skiller seg ut, men ellers lik mange herre skinny modeller Anonymkode: ce9d3...56a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #8 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd modellen og passet perfekt, den er like smal i hoftene som herremodeller. Den sitter omtrent på meg som på de to første bildene. Mitt spm er: tenker folk over at jeg går med damemodell, greit lommer skiller seg ut, men ellers lik mange herre skinny modeller Anonymkode: ce9d3...56a Ja, vi ser det fordi buksa gir deg damerumpe. Anonymkode: cae04...baf 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #9 Skrevet 3. januar 2019 Må bare spørre hvorfor blir det damerumpe av Levis 711? Kanskje jeg er treg.. Anonymkode: ce9d3...56a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 Det er skinny jeans til menn i dag så hvorfor kan en ikke bruke dame Levis som er like skinny som herre jeans eller kan man😄 Anonymkode: ce9d3...56a
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 Skinny jeans på menn er altså da så stygt.
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd modellen og passet perfekt, den er like smal i hoftene som herremodeller. Den sitter omtrent på meg som på de to første bildene. Mitt spm er: tenker folk over at jeg går med damemodell, greit lommer skiller seg ut, men ellers lik mange herre skinny modeller Anonymkode: ce9d3...56a Kjøp buksa hvis du liker den.
BlackCloud Skrevet 4. januar 2019 #13 Skrevet 4. januar 2019 Er det du som skriver om å gå med høye hæler også? Unnskyld spørsmålet, men siden du vil fremstå så feminin som mulig og vil gå med dameklær, er du transperson? 15
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #14 Skrevet 4. januar 2019 Trodde folk var vant å se skinny jeans på menn vi har også gått med det lenge nå. Ja tenker å kjøpe Levisen synes den er drit kul. Siden dette på lik linje er skinny bukse som menn allerede bruker i herrebukse. Så lurer jeg på om denne skiller seg ut som damebukse. Lommene bak feks.. Anonymkode: ce9d3...56a
BlackCloud Skrevet 4. januar 2019 #15 Skrevet 4. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trodde folk var vant å se skinny jeans på menn vi har også gått med det lenge nå. Ja tenker å kjøpe Levisen synes den er drit kul. Siden dette på lik linje er skinny bukse som menn allerede bruker i herrebukse. Så lurer jeg på om denne skiller seg ut som damebukse. Lommene bak feks.. Anonymkode: ce9d3...56a Ja, den gjør det. Som mange har skrevet i dine tråder må du gå med hva du vil. Jeg synes personlig ikke at skinny jeans på menn er fint i det heele tatt 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #16 Skrevet 4. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Må bare spørre hvorfor blir det damerumpe av Levis 711? Kanskje jeg er treg.. Anonymkode: ce9d3...56a Det vet du godt selv. Anonymkode: cae04...baf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #17 Skrevet 4. januar 2019 Har du lyst har du lov. Og drit i hva andre sier. Passer den best og du liker den best, gå for den. Skal du ha mening om buksene sitter bra, ta bilde av seg selv med de på? Lettere å se da, enn på modeller. Anonymkode: 89b62...eac
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #18 Skrevet 4. januar 2019 21 minutter siden, BlackCloud skrev: Er det du som skriver om å gå med høye hæler også? Unnskyld spørsmålet, men siden du vil fremstå så feminin som mulig og vil gå med dameklær, er du transperson? Ja litt av en påstand😳Ja da er det mange som er transer der ute som går med skinny herrejeans. Er ikke uvanlig å se, har det selv også. Vi snakker bukse ikke kjole litt forskjell. Kommer nok til å kjøpe Levis 711 el 710 uansett, tenkte ikke at dette kunne få en sånn vinkling ha ha Anonymkode: ce9d3...56a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #19 Skrevet 4. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lyst har du lov. Og drit i hva andre sier. Passer den best og du liker den best, gå for den. Skal du ha mening om buksene sitter bra, ta bilde av seg selv med de på? Lettere å se da, enn på modeller. Anonymkode: 89b62...eac Ja den passa bra og skal kjøpe snart, rart at Levis industrien ikke har flere fornuftige modeller Anonymkode: ce9d3...56a
BlackCloud Skrevet 4. januar 2019 #20 Skrevet 4. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja litt av en påstand😳Ja da er det mange som er transer der ute som går med skinny herrejeans. Er ikke uvanlig å se, har det selv også. Vi snakker bukse ikke kjole litt forskjell. Kommer nok til å kjøpe Levis 711 el 710 uansett, tenkte ikke at dette kunne få en sånn vinkling ha ha Anonymkode: ce9d3...56a Skjønner ikke hvorfor du synes det er "litt av en påstand". Du skriver tråder om å gå med høye hæler og velger å kjøpe damejeans og vil ha så damete jeans som mulig. Jeg spør jo bare, påstår ingenting. Ikke er det noe galt i å være en transperson, heller! 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå