Gå til innhold

Det var den BMW,en, trolig blir den kondemnert...!


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra det gikk fint med deg, kan godt forstå at du savner bilen. Var veldig trist da vi kondemnerte gamlebilen vår, felte faktisk noen tårer :blush: selv om det ikke var en BMW :)

Anonymkode: adb01...f00

Ja det er det viktigste, heldigvis reddet BMW'en meg men må kanskje bøte med livet selv 🙁 det tror jeg på, det er nesten som et familiemedlem, uansett hvilket bilmerke man selv liker:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja den var upåklagelig, var en ganske myk kollisjon totalt sett enn det kunne vært med en dårlig bil. Må høre hva taksten på skadene kommer på å at bilen blir helt som før igjen, jeg vil gjøre det jeg kan for å få den tilbake. 

Tviler på jeg velger en 3-serie, det er vesentlig ned i komfort og kjøreglede, nei må ikke ha høyring men foretrekker det. Du mener vel 330D? 

Jeg mente 330e hybrid. Et av de beste kjøpene. Det er kanskje lavere comfort, men mere kjøreglede. Rask bil med gunstige avgifter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mannisinbestealder skrev:

Jeg mente 330e hybrid. Et av de beste kjøpene. Det er kanskje lavere comfort, men mere kjøreglede. Rask bil med gunstige avgifter.

Takk for tips, men jeg vil ikke ha noe med batteri, hverken hybrid eller elbil :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Takk for tips, men jeg vil ikke ha noe med batteri, hverken hybrid eller elbil :)

ekte troll skal bare kjøre kreftbiler. Da har vi bekreft dette nok en gang.

Anonymkode: 4aedb...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ekte troll skal bare kjøre kreftbiler. Da har vi bekreft dette nok en gang.

Anonymkode: 4aedb...007

Troll?? Ja vel?? Batterier til elbiler er de som skader miljøet mest, i såfall er det elbilfolket som er troll. Bare produksjonen av en batteripakke til tesla skader miljøet mer enn det 5 diesel suver gjør på hele produksjonen av alle 5 bilene pluss demmes levetid på til sammen 50 år! Altså må en tesla kjøre hvertfall 60 år før den totalt sett er mer miljøvennlig!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med supermannbilen? Har den fått dødsdommen? Eller var den virkelig så god så den overlever med den såkalte bmw kvaliteten? Kjøp deg Toyota Hiace  isteden for dårlig bmw kvalitet, Toyotaen hadde overlevd med glans. HVilken fart hadde du da du kjørte inn i hengeren?

Anonymkode: 283ed...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.1.2019 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med supermannbilen? Har den fått dødsdommen? Eller var den virkelig så god så den overlever med den såkalte bmw kvaliteten? Kjøp deg Toyota Hiace  isteden for dårlig bmw kvalitet, Toyotaen hadde overlevd med glans. HVilken fart hadde du da du kjørte inn i hengeren?

Anonymkode: 283ed...17d

Sliter du litt med leseforståelsen? Hvis hengeren traff siden av panseret, hvilket det står klart og tydelig i HI at den gjorde, så har ikke TS kjørt inn i hengeren, hengeren traff TS. Hvorfor i all verden bryr du deg om hvor fort han kjørte i det hele tatt? 

Foreslår at du tar en pause fra KG og tar en tur ut for å kjøre sakte rundt mens du passer på å aldri holde på forkjørsretten din, sånn i tilfelle. Sikkert greit å stoppe godt ut på siden av veien hver eneste gang du møter en annen bil også, sånn i tilfelle de får sleng på bilen eller hengeren eller Gud vet hva og treffer bilen din. God tur! 

 

Anonymkode: 3ac6f...d5e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan informere om at jeg tidligere idag fikk dommen om hva som skjer med 535.

BMW'en blir gjenoppstått, skadene er taksert på 280 000 kroner. 

Fy faen, føler meg 100 kg lettere! 😀

Jeg og BMW skal oppleve enda mer sammen her i livet, men skal passe meg jævla mye for tilhengere i fremtiden... 😂

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dyr forsikring fremover da, men såklart bedre det enn å miste bilen. Det er ofte best å kjøre etter forholdene, er det is og snø så holder man lav hastighet. Håper ikke forsikringen blir så altfor mye høyere, men slik er det dessverre, det er en lærepenge å ta.

Anonymkode: 283ed...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir dyr forsikring fremover da, men såklart bedre det enn å miste bilen. Det er ofte best å kjøre etter forholdene, er det is og snø så holder man lav hastighet. Håper ikke forsikringen blir så altfor mye høyere, men slik er det dessverre, det er en lærepenge å ta.

Anonymkode: 283ed...17d

Du var ikke ferdig, nei? 

Bra med gode nyheter, TS! Det gjorde meg glad! 😊

Anonymkode: 3ac6f...d5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir dyr forsikring fremover da, men såklart bedre det enn å miste bilen. Det er ofte best å kjøre etter forholdene, er det is og snø så holder man lav hastighet. Håper ikke forsikringen blir så altfor mye høyere, men slik er det dessverre, det er en lærepenge å ta.

Anonymkode: 283ed...17d

Ja den fyker nok i været.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du var ikke ferdig, nei? 

Bra med gode nyheter, TS! Det gjorde meg glad! 😊

Anonymkode: 3ac6f...d5e

Hyggelig å høre 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at det gikk bra med alle mennesker som var innblandet. Takk Gud for at han holdt en hånd over deg og sendte en engel til deg så du slapp unna skader. Materielle skader kan alltids fikses og erstattes men det kan ikke menneskekroppen, der er det bare Jesus som kan hjelpe. Tenk hvor god Gud er som holder en hånd over kristne og ikke kristne, Gud er god. Ta imot Jesus og bli helt trygg uansett hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Ta imot Jesus skrev:

Så fint å høre at det gikk bra med alle mennesker som var innblandet. Takk Gud for at han holdt en hånd over deg og sendte en engel til deg så du slapp unna skader. Materielle skader kan alltids fikses og erstattes men det kan ikke menneskekroppen, der er det bare Jesus som kan hjelpe. Tenk hvor god Gud er som holder en hånd over kristne og ikke kristne, Gud er god. Ta imot Jesus og bli helt trygg uansett hva som skjer

Jeg takker satan og hans onde engler for hjelpen, jesus er dau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 19.38, Ta imot Jesus skrev:

Så fint å høre at det gikk bra med alle mennesker som var innblandet. Takk Gud for at han holdt en hånd over deg og sendte en engel til deg så du slapp unna skader. Materielle skader kan alltids fikses og erstattes men det kan ikke menneskekroppen, der er det bare Jesus som kan hjelpe. Tenk hvor god Gud er som holder en hånd over kristne og ikke kristne, Gud er god. Ta imot Jesus og bli helt trygg uansett hva som skjer

Hva med de som blir drept i trafikken?  Glemmer Gud å holde en hånd over de, eller er han bare litt selektiv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Whistler skrev:

Hva med de som blir drept i trafikken?  Glemmer Gud å holde en hånd over de, eller er han bare litt selektiv?

Nei han glemmer det ikke men han tillater det noen ganger. Han kan ikke hjelpe alle alltid, eller han kan det men han gjør det ikke. Han tester menneskene og tar de ikke mot Gud så får de ikke nødvendigvis ny hjelp, bmw går det nok ikke så bra for neste gang om han ikke tar imot Jesus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.1.2019 den 20.04, BMW 5-serie 535D skrev:

Kan informere om at jeg tidligere idag fikk dommen om hva som skjer med 535.

BMW'en blir gjenoppstått, skadene er taksert på 280 000 kroner. 

Fy faen, føler meg 100 kg lettere! 😀

Jeg og BMW skal oppleve enda mer sammen her i livet, men skal passe meg jævla mye for tilhengere i fremtiden... 😂

 

Så bra! Godt å lese 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

Så bra! Godt å lese 😄 

Ble utrolig lettet når jeg fikk høre at den overlevde 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På Sunday, January 13, 2019 den 19.11, BMW 5-serie 535D skrev:

 Ble utrolig lettet når jeg fikk høre at den overlevde 😀

 Må du ut med flere hundre tusen kroner for å reparere den ødelagte bilen?              

 Da er det vel like greit å skaffe seg en splitter ny bil da... 

Anonymkode: b0afc...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til sikkerhet så tenker jeg at det er betenkelig at sikkerhetsutstyr som f.eks. hjelper som bare får en dult o.l. må kastes, mens biler som repareres for nesten 300k kan gjennombrukes. Ved neste kollisjon ville jeg heller valgt å være i en "hel" bil enn en som er sveiset sammen igjen og lakket over.

Anonymkode: 4aedb...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...