Gå til innhold

Dealbreaker!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det bare er jeg som er treg, men dette her var da ikke ille? Eller?

Anonymkode: 83eb8...095

I denne konteksten er det jo totalt turn-off og sier så mye om guttungen. Jeg hadde selv backa ut av en date i TS’ tilfelle.

Anonymkode: 92a45...794

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en dealbreaker for meg. Helt klart. Jeg syns ikke ghosting er greit, og spesielt ikke når du har gjort en avtale. Send han en melding og si at du ikke er interessert likevel. Hvis han spør hvorfor sier du at du søkte han opp, fant bildet og at det ikke er helt din greie

Anonymkode: b1de0...155

AnonymBruker
Skrevet

Avslå avtalen, og hvis han spør hvorfor, send ham link til denne tråden her.

Anonymkode: b192f...b7a

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva jeg hadde gjort? Ghostet. Det er bare for cheesy, harry og kleint for meg. Så skal man snakke med venniner om denne fyren man har møtt og når de snoker på fb så ser de dette. Et bilde sier mer enn tusen ord😂

Anonymkode: 92c14...7be

nå er vell ghosting mye mer barnslig og usmakelig enn det bildet

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avslå avtalen, og hvis han spør hvorfor, send ham link til denne tråden her.

Anonymkode: b192f...b7a

😂😂😂👏

problemet et berre at då får ikkje andre som er i TS sine sko mulighet til å skygge banen. Han er jo grei då, som har det forsidebildet til skrekk og advarsel?

Skrevet

Så himla høytidelige alle var da :laugh: Jeg har mange rare "deal breakere", men denne hadde jeg ikke tenkt så mye over før det ev. viste seg at han ga samme inntrykket i virkeligheten. Kanskje hadde jeg spurt om årsaken til at han har akkurat det bildet, er jo enig i at det er litt pussig for en voksen, oppegående mann, men hadde ikke krevd at han fjernet det. Viser det seg at han er en mannssjåvinistisk gris med hormoner som en 16årig gutt hadde det selvfølgelig vært noe annet, men det kan han jo være med et helt standard FB-bilde også.

• Liker 2
Skrevet

Update: Ga han beskjed om at jeg ikke var interessert likevel, og hintet til bildet. Han tok det helt pent! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ikkevoksen skrev:

Update: Ga han beskjed om at jeg ikke var interessert likevel, og hintet til bildet. Han tok det helt pent! 

Ja, da var det greit da! Helt ok å velge å gå videre med en person eller ikke, og du ga grei beskjed om at han ikke var din greie..

Anonymkode: c990b...582

Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hva som er galt med bildet.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Brannslangen said:

Tuller du? Ville du datet en jente som hadde et forsidebilde av overkroppen til en trent mann med teksten "I love six pack and big cocks"? Eller ville det kanskje fremstått littegrann.. eh.. harry og vulgært?

Anonymkode: 91319...c7d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Harry og vulgært. Det er dette bildet han velger å presentere seg med "til hele verden". Det er ikke noe han har sendt på snap, liksom. Jeg hadde ikke orket denne fyren, når dette er det han velger.

Anonymkode: c990b...582

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Brannslangen skrev:

Da er du nok samme type mann som den TS skulle datet ;) 

Anonymkode: 3bde6...f9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, ikkevoksen said:

Det var voksent gjort ☺️

Anonymkode: 69edd...96b

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han tar hintet og skjønner at damer kan se på han som useriøs. Han burde endre bildet. 

Skrevet

Jeg hadde sagt at noe kom i veien og at jeg skulle reise bort i lengre tid så det passet ikke å starte på noe allikevel. Og brutt kontakten

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om han har tatt bort bildet? For fremtidige damer 😂😂

Anonymkode: 99a1a...ba8

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk om han har tatt bort bildet? For fremtidige damer 😂😂

Anonymkode: 99a1a...ba8

Han har ikke fjernet det 😅 Utrolig at ingen har sagt noe til ham før. Føler jeg gjorde han en tjeneste egentlig!

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, ikkevoksen skrev:

Han har ikke fjernet det 😅 Utrolig at ingen har sagt noe til ham før. Føler jeg gjorde han en tjeneste egentlig!

Men er dere venner på facebook? Hvik ikke er det veldig sannsynlig at han har byttet bilde, og at dette er noe gammelt som henger igjen. Personverninnstillingene tilbake i 2014 var vel ikke så mye å skryte av, så veldig vanlig at de bildene man har tilgang til å se er de gamle. Trolig har han byttet bilde flere ganger siden det, og rett og slett glemt at det ligger der. Kanskje det var en spøk med kompisene elns?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, alli634 said:

Kanskje det var en spøk med kompisene elns?

Hva da?

-Haha sykt lættis ass se på det bilde'a Bønna!

-Haha ja Jonny det der var morsomme greier ha ha lol

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva da?

-Haha sykt lættis ass se på det bilde'a Bønna!

-Haha ja Jonny det der var morsomme greier ha ha lol

Nei, ikke vet jeg 🤷‍♀️ Men om det er fra 2014, og de ikke er venner er det nesten garantert at dette bildet ikke er det 'aktive' forsidebildet hans. Virket kjipt å dumpe en fyr bare på grunn av et gammelt facebookbilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...