ikkevoksen Skrevet 2. januar 2019 #1 Skrevet 2. januar 2019 Så, jeg møtte en fyr på byen natt til første... Han var kjekk og sjarmerende. Sa han hadde holdt øye på meg hele kvelden og at han måtte se meg igjen. Så jeg ga han snapnavnet mitt før jeg dro, og han spurte meg dagen etter om jeg ville være med ut på middag. Jeg sa ja, så nå har vi en avtale på lørdag. Men så søker jeg han opp på facebook... og hva finner jeg... jo... dette er forsidebildet hans Hva hadde dere gjort? 2
liljene Skrevet 2. januar 2019 #2 Skrevet 2. januar 2019 Spis og drikk med god samvittighet, og så holder du ham på en armlengdes avstand. 😉 12
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Skrevet 2. januar 2019 Gå etter maten 😂 Anonymkode: ab3d9...fe0 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #4 Skrevet 2. januar 2019 smelt hjertet hans og qoute dette på en date og do it Anonymkode: daa32...1ff
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #5 Skrevet 2. januar 2019 Hva jeg hadde gjort? Ghostet. Det er bare for cheesy, harry og kleint for meg. Så skal man snakke med venniner om denne fyren man har møtt og når de snoker på fb så ser de dette. Et bilde sier mer enn tusen ord😂 Anonymkode: 92c14...7be 18
ikkevoksen Skrevet 2. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva jeg hadde gjort? Ghostet. Det er bare for cheesy, harry og kleint for meg. Så skal man snakke med venniner om denne fyren man har møtt og når de snoker på fb så ser de dette. Et bilde sier mer enn tusen ord😂 Anonymkode: 92c14...7be Jeg synes ghosting er en u-ting, jeg vil i det minste avslå han direkte. Spørsmålet er hvordan. Skal jeg si rett ut at jeg fant bildet og at det er en dealbreaker? 8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #7 Skrevet 2. januar 2019 Når jeg var singel så ville jeg kanskje dratt på date bare av nysgjerrighet. Men etter å ha vært lykkelig gift i noen år, så ville jeg droppet han totalt, ikke giddi å fortalt hvorfor engang. Det bildet der er ikke så ille men han blåser tydeligvis i hva arbeidsgiver kan si om noe sånt, eller at han faktisk har et tåpelig quote bilde på face sånn generelt. Anonymkode: 99a1a...ba8 2
ikkevoksen Skrevet 2. januar 2019 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var singel så ville jeg kanskje dratt på date bare av nysgjerrighet. Men etter å ha vært lykkelig gift i noen år, så ville jeg droppet han totalt, ikke giddi å fortalt hvorfor engang. Det bildet der er ikke så ille men han blåser tydeligvis i hva arbeidsgiver kan si om noe sånt, eller at han faktisk har et tåpelig quote bilde på face sånn generelt. Anonymkode: 99a1a...ba8 Nå skal det sies at jeg er og har vært singel veldig lenge og bruker ikke å dra på dates, men han var faktisk veldig sjarmerende... det rare er at han jobber på sykehus og virker oppegående ellers. Skjønner ikke hvorfor han har det bildet der... det er fra 2014, men likevel. Ser på det som noe en fjortis kunne postet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #9 Skrevet 2. januar 2019 Du er HELT sikker på at dette er riktig FB-konto? Anonymkode: 5856a...62d
ikkevoksen Skrevet 2. januar 2019 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er HELT sikker på at dette er riktig FB-konto? Anonymkode: 5856a...62d Ja, dessverre!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 15 minutter siden, ikkevoksen skrev: Nå skal det sies at jeg er og har vært singel veldig lenge og bruker ikke å dra på dates, men han var faktisk veldig sjarmerende... det rare er at han jobber på sykehus og virker oppegående ellers. Skjønner ikke hvorfor han har det bildet der... det er fra 2014, men likevel. Ser på det som noe en fjortis kunne postet. Du kan jo alltids prøve og se, bare være litt forsiktig. Menn kan jo være «barnslige» til de finner «den rette». også kan du alltid spørre han rett ut om hva opplegget med bildet er. Du blir nok fort kjent med han så kan du bedømme det etterpå. Men som sagt vær litt obs. Anonymkode: 99a1a...ba8 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #12 Skrevet 2. januar 2019 26 minutter siden, ikkevoksen skrev: Jeg synes ghosting er en u-ting, jeg vil i det minste avslå han direkte. Spørsmålet er hvordan. Skal jeg si rett ut at jeg fant bildet og at det er en dealbreaker? Ja det kan du jo Anonymkode: ab3d9...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #13 Skrevet 3. januar 2019 Du går ikke til den skarpeste, men om kjekkhet er nok så why not? Anonymkode: f531c...fb5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #14 Skrevet 3. januar 2019 Haha, det er den mest harry forsiden noen sinne. Gratulerer! Du kan jo ikke være veldig intuitiv som ikke leste noe sånt mellom linjene? Anonymkode: 34f5a...f60
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #15 Skrevet 3. januar 2019 Hadde mistet totalt lysten på ham og hadde ikke møtt opp på daten. Usikker på om jeg ville fortalt sannheten når jeg hadde avslått. Det er jo på en måte en fin ting å gjøre, for han avskrekker nok tilnærmet alle kvinnelige kandidater med et slikt bilde. Samtidig er det vanskelig å si det på en real måte. Anonymkode: 91319...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #16 Skrevet 3. januar 2019 Just now, AnonymBruker said: Haha, det er den mest harry forsiden noen sinne. Gratulerer! Du kan jo ikke være veldig intuitiv som ikke leste noe sånt mellom linjene? Anonymkode: 34f5a...f60 Jeg er ikke uenig med deg, men skjønner ikke hvorfor du er så spydig i tonen. Det går an å være konstruktiv uten å være frekk. Anonymkode: 91319...c7d 11
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #17 Skrevet 3. januar 2019 Sikker på at dette er en konto som er i bruk? Anonymkode: a7820...537
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #18 Skrevet 3. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke uenig med deg, men skjønner ikke hvorfor du er så spydig i tonen. Det går an å være konstruktiv uten å være frekk. Anonymkode: 91319...c7d Du vet ingen ting om tonen min. Jeg er en vennlig person. Ikke spesielt intuitiv selv, hvis det er noen trøst! Anonymkode: 34f5a...f60
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #19 Skrevet 3. januar 2019 Mulig det bare er jeg som er treg, men dette her var da ikke ille? Eller? Anonymkode: 83eb8...095
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #20 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig det bare er jeg som er treg, men dette her var da ikke ille? Eller? Anonymkode: 83eb8...095 Hvordan kan det bli verre? Anonymkode: 34f5a...f60 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå