Gå til innhold

Er jeg en gammel gris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo lov å kikke. Så lenge du ikke nistirrer og gjør jentene ukomfortable er det fullt lov. Jeg er selv 28 år og har ett forhold til en mann på 50. Han er kjekk og ser yngre ut en han er. Aldri tenkt på han som en gammel gris hvertfall pågrunn av aldersforskjellen.

Anonymkode: 2cbb8...0a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 44 år. Det første jeg studerer når jeg møter en kvinne er underlivet. Ser etter venusberg, cameltoe osv. Dette studerer jeg så lenge jeg kan. Om jeg går bak de, lar jeg øynene hvile lenge på veldreide former. Hofter rumpe og proposjonaliteten.

På stranden kan jeg sitte i timesvis og se. Venusberg og bollemus er flott å se på og det kommer det til å bli gjort i fremtiden også. Hva folk syns om det gir jeg 100% blaffen i.

Anonymkode: 5e3c7...0cc

Skal ikke skrive under på alt dette, men tenker ganske likt. Ser jeg noe attraktivt, da ønsker jeg å se etter det mest attraktive. Så lenge det skjer uten glaning burde det ikke være noe problem. 

De fleste menn innbiller seg ingen ting ved å se, de bare nyter det de ser. Ingen tar skade av å være seksuelt attraktive, og ingen tar skade av å se noe fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggskommentar fra meg (Skrev lengre kommentar to hakk opp).

Kanskje yngre folk har et bilde av femtiåringer somganle og satte. Dette er ikke nødvendigvis tilfelle. Jeg har en venn som er 52. Han er ung til sinns, sporty, morsom og med god humor. Vi vet begge at det er en tiltrekning der, men vi er begge i gode forhold, og er bevisste på å ikke gjøre noe ut av dette. Tiltrekning kan man ikke styre, men man velger hva man gjør med det.

Jeg tenker ikke på han som gammel på noen måte, selv om man ser han er en del mer voksen enn meg. Har forandret syn på dette med alder etter at jeg selv ble eldre. De fleste føler seg nok yngre enn de er. Og mennesker vil alltid ha noe friskt ved seg så lenge man er frisk, oppsøker gode ting og lar seg utvikle og fornye,

Utrolig mye smålige holdninger her inne.

Anonymkode: 6ceb6...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tilleggskommentar fra meg (Skrev lengre kommentar to hakk opp).

Kanskje yngre folk har et bilde av femtiåringer somganle og satte. Dette er ikke nødvendigvis tilfelle. Jeg har en venn som er 52. Han er ung til sinns, sporty, morsom og med god humor. Vi vet begge at det er en tiltrekning der, men vi er begge i gode forhold, og er bevisste på å ikke gjøre noe ut av dette. Tiltrekning kan man ikke styre, men man velger hva man gjør med det.

Jeg tenker ikke på han som gammel på noen måte, selv om man ser han er en del mer voksen enn meg. Har forandret syn på dette med alder etter at jeg selv ble eldre. De fleste føler seg nok yngre enn de er. Og mennesker vil alltid ha noe friskt ved seg så lenge man er frisk, oppsøker gode ting og lar seg utvikle og fornye,

Utrolig mye smålige holdninger her inne.

Anonymkode: 6ceb6...a09

Det er mange på 80 som føler seg unge. Det betyr ikke at de er det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, T-Rex skrev:

Det er mange på 80 som føler seg unge. Det betyr ikke at de er det.

Ha ha. Nei. Men nå snakket vi om femtiåringer. Ikke 80-åringer. Sistnevnte er nærmere livets slutt, vil jeg si. En femtiåring er litt over midtveis bare. 😉👍 

Anonymkode: 6ceb6...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt, men særlig sympatisk er det ikke. Og hvis dere menn tror at dere kan se på jenters rumpe på en diskret måte, så tar dere feil. Det er fryktelig lett å avsløre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ha ha. Nei. Men nå snakket vi om femtiåringer. Ikke 80-åringer. Sistnevnte er nærmere livets slutt, vil jeg si. En femtiåring er litt over midtveis bare. 😉👍 

Anonymkode: 6ceb6...a09

En femtiåring anses som utgammel av de fleste 20-åringer. Det er bare det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
12 minutter siden, Tusseladen skrev:

Det er normalt, men særlig sympatisk er det ikke. Og hvis dere menn tror at dere kan se på jenters rumpe på en diskret måte, så tar dere feil. Det er fryktelig lett å avsløre.

Ikke sympatisk? lett å avsløre? Skjønner ikke hva du oppnår med en så fiendtlig holdning til ganske normal oppmerksomhet. Snakker ikke om 50-åringer som glaner på 20-åringer her, heller ikke om flørting eller sjekking. Menn merker også godt dersom et blikk antyder positiv oppmerksomhet, har aldri hørt om menn som reagerer på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, T-Rex skrev:

En femtiåring anses som utgammel av de fleste 20-åringer. Det er bare det.

Skulle til å skrive det samme. At man forandrer syn på alder når man selv blir eldre er normalt, men for en på 20 så er det ikke veldig rart at noen som er 30 år eldre blir sett på som gammel.

Jeg må også legge til at dette med ung til sinns betyr bare at man føler seg ung i forhold til sin alder.

Anonymkode: 17e45...09c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann 54 år...

foran meg på butikken, senteret eller gaten, går en jente på 25 - 40, hun er kledd i en tettsittende bukse, kanskje en 2xu buske. Den fremhever den fine rompa og veldreide lår nydelige former.

Jeg klarer ikke la det være og kikker litt ekstra på henne der hun går foran meg, nydelige former, og jeg blir litt tent 😍 men gjør ikke noe mer en ekstra kikk og går videre, for de yngste er jeg gammel nok til å være faren deres... men klarer ikke la være å kikke, det er jo ute i offentlighet..

Er jeg en gammel gris, eller er det greit? Klår og tafser ikke, kommer ikke med komentarer, stirrer heller ikke åpenlyst, kun en liten ekstra kikk, men kan jo ikke garantere hun ikke merker det.

Den uoppnålige drømmen for en mann på 54, er jo en veldreid sexy jente på 30+ 😍

Anonymkode: 83743...db7

Ja, du er en gammel gris, og det skal du være stolt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, I Grosny said:

Ja, du er en gammel gris, og det skal du være stolt av.

Synes du han under her skal være stolt av seg selv også?

13 hours ago, AnonymBruker said:

Er 44 år. Det første jeg studerer når jeg møter en kvinne er underlivet. Ser etter venusberg, cameltoe osv. Dette studerer jeg så lenge jeg kan. Om jeg går bak de, lar jeg øynene hvile lenge på veldreide former. Hofter rumpe og proposjonaliteten.

På stranden kan jeg sitte i timesvis og se. Venusberg og bollemus er flott å se på og det kommer det til å bli gjort i fremtiden også. Hva folk syns om det gir jeg 100% blaffen i.

Anonymkode: 5e3c7...0cc

 

Anonymkode: 052a7...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tusseladen skrev:

Det er normalt, men særlig sympatisk er det ikke. Og hvis dere menn tror at dere kan se på jenters rumpe på en diskret måte, så tar dere feil. Det er fryktelig lett å avsløre.

Problemet er at rumpene deres ikke er skiltet med aldersgrense. Sett ett digert skilt på rumpa. "Ung vakker rumpe, skal kun beglos av folk fra 18 til 28 år".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes du han under her skal være stolt av seg selv også?

 

Anonymkode: 052a7...363

I bunn og grunn, ja. Men han bør begrense gloinga hvis han merker at folk føler det ubehagelig. Vanskelig balansegang. Noen elsker å bli glodd på, mens andre synes det er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste eldre damer kikker da på yngre menn også. Men det er forskjell på å kikke, stjålne blikk og stirre. Stirring synes jeg er teit og grisete.

Anonymkode: 0777e...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man stil, så ser man på alle folks kropper på samme viset, uansett om de er veldreide eller ikke. Man kan nyte synet av noen ekstra vakre og fremdeles se ganske nøytral ut. Har man ikke stil, så glor man og snur seg etter folk og det er for de aller fleste oppegående mennesker en uønsket ting. Kommer det sikkel, du lager lyder og tar bilder i tillegg så er det fullstendig skivebom. Du føler det du føler og det er helt ok, men oppførselen din forteller hvor på skalaen du ligger. 

Anonymkode: 03e06...a55

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, I Grosny said:

I bunn og grunn, ja. Men han bør begrense gloinga hvis han merker at folk føler det ubehagelig. Vanskelig balansegang. Noen elsker å bli glodd på, mens andre synes det er ubehagelig.

Nå skriver han da at han gir 100% blaffen i hva folk synes om det.

Anonymkode: 052a7...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg er definitivt men har vel strengt tatt ikke så mye å si så lenge du respekterer de du omgås 

Endret av RoH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skriver han da at han gir 100% blaffen i hva folk synes om det.

Anonymkode: 052a7...363

Ja, det gir jeg blaffen i. Om folk ikke har større problemer enn at jeg lar øynene hvile på dem, må de ha et veldig behagelig liv.

Anonymkode: 5e3c7...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du han under her skal være stolt av seg selv også?

 

Anonymkode: 052a7...363

Hva er poenget med å føle seg stolt hele tiden, og hvem er det opp til å definere hva jeg skal føle evn stolthet av?

Anonymkode: 5e3c7...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man stil, så ser man på alle folks kropper på samme viset, uansett om de er veldreide eller ikke. Man kan nyte synet av noen ekstra vakre og fremdeles se ganske nøytral ut. Har man ikke stil, så glor man og snur seg etter folk og det er for de aller fleste oppegående mennesker en uønsket ting. Kommer det sikkel, du lager lyder og tar bilder i tillegg så er det fullstendig skivebom. Du føler det du føler og det er helt ok, men oppførselen din forteller hvor på skalaen du ligger. 

Anonymkode: 03e06...a55

Godt poeng. Det er normalt å se på andre mennesker, lurer egentlig på om det snakkes om forskjellige ting her. Nyansene er hårfine, og det er lett å legge merke til om noen ser på deg på en positiv måte. Men jeg kan ikke forstå at det skal være problematisk enten du er singel, har type, er gift, går tur med barn, eller hva som helst. At noen synes du er fin, og kanskje tenker at typen/mannen din er heldig, burde være greit for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...