AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1 Del Skrevet 2. januar 2019 La opp til sokker i går. Skaftet skal være med falske fletter. Bruker metoden med kast på tråden. Strikker med 5 pinner. Det gikk aldri opp, når jeg kom rundt. Strikker flette hver 4 omgang. Prøvde å fortsette, men pga ikke går opp i maskeantall ble det helt feil. Må jeg strikke skaftet på to pinner først? Å sy sammen etterpå? Anonymkode: 5b332...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 2. januar 2019 #2 Del Skrevet 2. januar 2019 Maskeantallet må være delelig med 4 for å få det til å gå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #3 Del Skrevet 2. januar 2019 Tykt sokkegarn gir to fletter på hver pinne, 10 masker (40 masker totalt). Flette over tre masker, så to vrange. Tynnere sokkegarn gir 3 fletter på hver pinne, 15 masker (60 masker totalt). Flette over tre masker, så to vrange. Dette er måten jeg gjør det på med falske fletter. Anonymkode: 188e4...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå