Gå til innhold

An instance of the fingerpost


instance

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp Luna, vi ses på søndag! Tror kanskje ikke jeg kan kjøre, regner med å ikke være helt edru enda da. Skal ha utdrikningslag for M på lørdag.... Men jeg stiller såklart bilen til rådighet, og jeg tror A kunne kjøre den. :) Blir nok koselig!

Kommer rett fra Norwegian Wood nå. Er strålende kjempefornøyd med Tori Amos. Og jeg er fortsatt slått helt ut av hvor sensuell og levende hun var. Ikke det at jeg på noen måte forventet at hun skulle være en kald daffing, men nærværet hennes på scenen var helt utrolig! Og så liker jeg jo deLillos også, så dette var jommen en fin kveld! :)

Savner instancemannen, skulle ønske han kunne vært på konserten sammen med meg! Han har dog reist til Sverige for å se Nine Inch Nails. Tori skal dit også, så han får jo sett henne, men jeg ville at vi skulle oppleve det sammen! :(

Gruegleder meg til utdrikningslaget. Jeg er forlover, så det hele er mitt ansvar. Og jeg som ikke kan fordra arrangert morro... Jeg er ikke akkurat den man burde spørre om tips til morsomme leker på fest, kan du si. Vel. Vi skal vel alltids klare å få henne full, slik som hun har bedt om, ihvertfall.

Får tusle og legge meg. Skal opp på jobb i morgen. Har ikke helt klart å få meg en døgnrytme ennå. Våkner nå litt før klokka ringer kvart på syv, men er fortsatt like j*vlig trøtt! Gruer meg til å bli voksen og drive på med dette hele tiden! :-?

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Luna' date=' vi ses på søndag! Tror kanskje ikke jeg kan kjøre, regner med å ikke være helt edru enda da. Skal ha utdrikningslag for M på lørdag.... Men jeg stiller såklart bilen til rådighet, og jeg tror A kunne kjøre den. :) Blir nok koselig![/quote']

Ja, det blir koselig! Ellers vet jeg ingenting om hva som skjer, hvordan jeg tar meg dit eller noe... Vet jo ikke hvor det er eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har operert ut den siste visdomstanna. Det var ikke særlig gøy. De måtte dele tanna i tre, og de tok visstnok litt av kjevebeinet også. Sitter her med tre sting i munnen og en boks med smertestillende mens jeg venter på at det skal begynne å gjøre virkelig vondt... :(

Får heldigvis sykemelding for de dagene jeg er borte fra jobb, og tror jeg kan dra på jobben i morgen. Nå er i alle fall alle visdomstennene ute, og jeg er glad jeg er ferdig med dem!

Lenge siden jeg har oppdatert noe her, forresten. Vel, det har ikke skjedd noe særlig spennende. Eksamenene gikk forsåvidt bra. Fikk C på den som jeg visste jeg hadde feil på, og A på den andre. Ble veldig glad for A'en, som var min første A. :)

Ellers har jeg bestilt meg en pilatesDVD. For dummies.... Er litt skeptisk til den, men det virker jo veldig lettvint å kunne gjøre øvelsene hjemme! Noen som har prøvd det og har erfaringer de vil dele?

Burde rydde og ordne litt i leiligheten nå, og sette på en vask. Det er ganske rotete her... Krydderplantene mine trenger vann, så jeg får forbarme meg over dem.

Det er ganske varmt i dag, og det ser ut som om sommeren både har kommet, og kanskje bestemt seg for å bli! :) Bank i bordet!

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oi, nå er det virkelig lenge siden sist jeg skrev noe her!

Har vært på ferie hjemme hos opphavet som har verdens tregeste internettilkobling. Jeg orket rett og slett ikke å prøve engang.

Ellers var det deilig å være hjemme og slappe av litt. Rakk en langtur på fjellet med pappa (hvordan kan det ha seg at en mann på 63 med pacemaker er i bedre form enn meg?? Note to self: må begynne å trene igjen....), mange lange og hyggelige nattesamtaler med mamma, et fornyet vennskap med vår paranoid-schizofrene katt og koselige gjensyn med gamle og savnede venner! Særdeles trivelig og stimulerende ferie!

Kom tilbake til oslo for litt over en uke siden, og ble syk umiddelbart etterpå....

Ble slått rett ut av en kraftig halsbetennelse som dro med seg en øyekatarr. Æsj! Har aldri hatt øyekatarr før, og det er ufyselig. Fikk sykemelding ut uka, kontaktlinseforbud og morfinhostesaft hos legen, og har stort sett holdt senga siden. Er vanvittig lei av å være syk nå, det passer utrolig dårlig.

Fikk såvidt vært med på fadderordninga til avdelingen før jeg ble syk. Den var vel årets dårligste på høgskolen, vi var to stykker som var faddere, og jeg ble syk...

Ikke akkurat optimalt for 160 nye studenter!

Mye av grunnen til det dårlige fadderengasjementet var at folk var opptatt med den store bibliotekkonferansen som har vært i Oslo nå. Forståelig nok, men det hjelper jo ikke de nye forvirrede studentene så mye. Sukk... Litt pinlig det der. Men jeg orker bare ikke å ta på meg alt ansvaret, det var ikke mitt i utgangspunktet, jeg bare stilte opp for å være grei. Tydeligvis tror folk at fordi jeg er hovedtillitsvalgt på faget, så skal jeg arrangere alt mulig rart. Grmf! *fruste*

Vel, nok selvmedlidenhet. Livet er egentlig ganske ok. Masterstudiet virker spennende, jeg og instancemannen har det kjempefint, jeg er ikke blakk enda og jeg har nye brune støvletter og en fiiin ullgenser fra Filippa K! :)

Så jeg har ikke så veldig mye å klage over. Skal holde meg i stoisk ro i helgen, så er jeg nok frisk til mandag! God helg alle sammen!

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med fadderordningen var skikkelig leit. :( Men, du må ikke føle noe skyld, det er årets andreklassinger som har det hele ansvaret, i år som ellers. Rart hvordan folk bare tar for gitt at du som leder i SR bare skal ordne opp i alt mulig rart. Du er for snill, synes jeg. Og så bør du kjefte på andreklassingene som ikke gjorde jobben sin.

Klart det er synd det kræsjet med WLIC, men det visste de vel? Jeg mener, vi fikk vel høre om det da vi begynte i første, gjorde vi ikke? Tror det.

Uansett.

Takk for at du er du og sånn. *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Ser visst ut til at jeg oppdaterer her sånn en gang i året, ellernoe...

Får prøve å være flinkere. Er litt ukomfortabel med at dette er et så åpent forum, kjenner at jeg automatisk driver med selvsensurering når jeg skriver. Men jeg synes jo også at dette er et veldig koselig forum, selv om jeg mest lurker rundt, da... :sjenert:

Største nyheten siden sist jeg skrev noe er vel at jeg har blitt forlovet! :hoppe: instancemannen fridde på en (litt skummel, 900 m.o.h.) fjelltopp hjemme i Nordland. Først trodde jeg han bare skulle fortelle meg hvor glad han var for at jeg turte å gå de siste 30 meterne opp til toppen, men så innså jeg at han satt på kne, og hørte plutselig at han snakket om hvor glad han er i meg, og hvorfor han er det og at han ville at vi skal være sammen for alltid... :) Skjønte plutselig hva som foregikk, og svarte lykkelig ja, med tårer i øynene. Verdens fineste diamantring fikk jeg også, den hadde han designet selv sammen med gullsmeden, og den er kjeeempefin! (og stor, 0,51 ct :sjarmor: )

Bryllupet regner vi med å ha sommeren 2008. Jeg skal skrive mastergradsoppgaven dette året, og orker ikke alt stresset med å ha bryllupsplanleggingen samtidig!

Er på ferie nordpå, som vanlig denne tiden av året. Denne gangen er jeg mutters alene sammen med katten til foreldrene mine. Bruker tiden til å gå i skogen, lese bøker og se sesong 4 og 5 av Buffy på DVD! :) Foreløpig har det vært knallfint vær mens jeg har vært her, har tilbrakt store deler av dagene i bikini på verandaen. Tror knapt det finnes noen steder så vakre som Nordlandskysten i fint vær om sommeren! Savner kjæresten (forloveden, hihi), men har det ellers veldig fint!

Skal se bare eeen episode til av Buffy, og så krype i seng. Natta!

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder visst på å utvikle meg til en liten bridezilla allerede.... *fnise* Bruker altfor mye tid på å kikke på bryllupsting på nett for tiden! Men så er det jo så gøy da! :)Har det kjempefint for tiden, og kan egentlig ikke huske sist periode av livet hvor jeg har vært så lykkelig som i sommer. Det er deilig, men også litt merkelig.

Skal prøve å få laget meg litt middag nå, og så skal jeg gå meg en tur senere i kveld. Prøver å få meg noen turer når jeg først er nordpå. Når jeg er i Oslo tenker jeg jo mye på den fantastiske naturen her oppe, og hvor aktiv jeg skulle vært hvis jeg bare var der. Men allikevel blir jeg ofte sittende litt for mye i sofaen når jeg er hjemme...

Fikk pulsklokke av kjæresten i bursdagsgave, og det hjelper jo også på motivasjonen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Har vært bortreist på dagen. Og uka før og uka etter, så det ble ingen feiring. Har vært mye frem og tilbake reising i sommer. Tenkte å kanskje ta det igjen når jeg kommer nedover! Da er du selvfølgelig invitert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var man tilbake på skolen igjen. Alt er atter ved det normale. Hadde litt trøbbel med å få meldt meg opp til eksamen, men det var visst bare en liten datafeil, så nå er jeg klar til å ta fatt på siste året av utdanningen.

Det er litt rart at det bare er ett år igjen. Har jo gått på skole de siste 20 årene, så det blir merkelig å gjøre noe annet. Men jeg gleder meg veldig til å få meg jobb, på mange måter er det på tide å gå over i en annen fase av livet snart. :)

Var ute på byen på lørdag, og venninnene gikk bananas over ringen. instancemannen ble overøst med skryt og ros, og innså at dette med å kjøpe stor diamant har gitt ham heltestatus! Det var en veldig koselig helg, var på avskjedsfest for ei venninne som har fått seg jobb i "distriktene", og altså ute på byen etterpå. Nå er egentlig ikke aker brygge helt min stil, men det var uteservering, og jeg har havna på festrøykern igjen, så jeg hadde det utmerket. :)

Skal på møte om masteroppgavene på onsdag, gleder meg til å få noe mer håndfast, og å komme igang med skrivingen! Godt å være tilbake i byen igjen, og å se både venner og kjæresten igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser dårlig ut med disse oppdateringene, gitt. :)

Siden sist har jeg kommet litt videre med bryllupsplanleggingen. Mye koseligere tidsfordriv enn å skrive masteroppgave... Har kjøpt brudekjole, og er kjempefornøyd! Det er på en måte litt rart å ha kjøpt den så tidlig, føler jeg, men jeg forelsket meg helt i den, og jeg fikk den ganske billig, så da ble det nå engang slik! :) Greit å ha det i boks, egentlig!

Treningen går det sånn noenlunde med, ble tre ganger i forrige uke, og satser på det samme denne uka. Skal i 30års dag på fredag, men skal prøve å ikke drikke så fryktelig mye, så jeg kan få noe ut av resten av helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Har fått booket lokale til bryllupet og snakket med HEF, så nå er datoen satt. 5 juli 2008 blir det bryllup, gitt. :)

Har ikke gjort så mye mer med planleggingen i det siste, men det var veldig godt å få datoen og lokalet på plass, og kjole har jeg jo kjøpt allerede. Føler at jeg kan slappe litt av nå, alt det andre skal vi nå greie å få orden på uansett.

Overbelastet armen på trening i midten av oktober, og ble midlertidig plaget med en nerve, så jeg har ikke kommet igang igjen med vektene før denne uken. Gikk ganske skeis med det meste av trening fra midten av desember og til nå, egentlig. Men det er jo alltid greit å starte det nye året med gode forsetter! :)

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Vet du er superbussy om dagen, vennen, men ikke glem denne helt, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Oi, her var det ikke mye aktivitet! :) Sånn er det når man jobber, gitt. Og jeg har vel alltid vært litt sløv med oppdateringene her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jul! Generelle minner fra julefeiring da jeg var liten flyter sammen og lager en samling av minner om perfekt jul. :)

Det å lese "Kvelden før kvelden"-bok når jeg legger meg lille julaften, det å våkne om morgenen og finne julestrømpen med gave og julehefter i. Disneyjul på tv, Tre nøtter til Askepott, lyset om formiddagen - forventningene til resten av kvelden, ribba, desserten og gavene! Oioi, nå gleder jeg meg skikkelig!

I år skal vi feire sammen med flere andre i familien hos bestemor, det blir rart, men jeg tror det blir veldig koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...