Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #1 Del Skrevet 3. april 2005 heisann. jeg vil gjerne komme meg litt bort sammen med min kjære..finne på noe litt utenom det vanlige. fant ut at sydentur ble nok litt for dyrt, tittet så litt på ture til london det kan vel ikke være så allverdens dyrt virker som det er tilbud her og der.. hvilke reisebyrå har dette?! eller en båttur? noen som kan anbefale, stena line eller dfds?aldri før kjørt med båt.. vil kjøre til en by og få noen timer der.. har både fly og båtskrekk men jeg får vel holde ut.. vi trenge rå komme oss bort litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #2 Del Skrevet 4. april 2005 Dersom du har dårlig råd og har båt og flyskrekk kan en togtur til Gøteborg være av interesse? Her kan du jo også dra med buss. Har nettopp vært der og turen med toget kostet kr 199,- hver veg. Litt mer med plassbillett, men da får du gratis kaffe og aviser. Fin tur. Hotell trenger jo ikke være så dyrt, jeg selv dro nytte av et påsketilbud på kr 450 pr rom pr natt.....Ikke så eksotisk kanskje, men veldig koselig. Kjøbenhavntur kan bestilles direkte fra selskapet og jeg leste i Aftenposten i dag at det var spesialtilbud dersom du bestilte på internett. Så gå inn på internettsidene til DFDS og se hva de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå