Gå til innhold

P-sprøyte. Hva er din erfaring?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente som har tenkt å skifte prevansjonsmiddel, har hørt mye om P-sprøyta både positivt og negativt.

Det er tenker på her er om man legger på seg eller ikke?

Har noen venniner så ser på p-sprøyta som skrekk og gru, men andre anbefaler den på det varmeste, jo vi alle er da ulike!!

Men hva er din erfaring? har du lagt på deg????

i så fall hvor mye? 2-3 kg eller er det snakk om mange kg.

Vil ikke legge på meg!!!!!!

Hilsen Teqila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir du gravid så legger du på deg enda mere :wink: Hva er best?... 8) You decide.

Har aldri prøvd den sprøyta, og sverger vel heller til kombinasjonspillen etter fødselen, hvis den kan tas under amming.

Hør med legen din du, han kan svare deg på en skikkelig måte.

Kanskje de har info på www.nettdoktor.no, www.doktoronline.no eller www.lommelegen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk søkemotoren. Der finner du helt sikkert mange innlegg om p-sprøyten.

Du trenger ikke nødvendigvis å legge på deg av den, men det vil være vanskelig å gå ned hvis det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempefornøyd. Ingen blødninger på snart 1 år, ingen bivirkninger. Har passelig fasong, så et evt. vekttapsproblem er ikke noe problem for meg. Funker det for deg, så er det topp. Funker det ikke, så sliter du i 3 mnd. :( Har ikke tenkt til å bli gravid de neste 3 årene, så evt. langtids nedsatt fruktbarhet er ikke noe problem for min del, men det bør du kanskje sjekke opp hos en lege.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...