Gå til innhold

hvilken lukt liker du best?parfyme eller nystekt pizza?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Pizza hvis jeg er sulten.

Ellers liker jeg parfyme-lukt døgnet rundt, utenom når jeg har prøvd flere i en butikk, og jeg begynner å bli kvalm... :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest happyending

Jeg liker lukten av pizza best, men noe av det verste som finnes er å gå forbi noe som lukter skikkelig digg av mat når man er dritsulten, blakk og skal hjem til tørre brødskiver - for nte dagen på rad... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Spørs hvor lenge jeg må lukte på sakene. Dersom det er snakk om timesvis tror jeg at jeg går for parfyme, å lukte på pizza så lenge blir bare ekkelt. usj.

Men for et spørsmål!!?!! Hvordan kom du på det?  :ler:

Hmm, kom på det da jeg og venninna mi gikk forbi fem minutten i trondheim og det slo meg for en deilig duft det var... Ingen parfyme er i nærhete av denne lukten sa jeg til venninna mi, så vi ble enige om å stille spørsmålet p kvinneguiden.. :ler: og jammen er det fler som er enige med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lurer på hva dere synes.selv må jeg innrømme at ingenting slår duften fra en nystekt pizza :ler:  :ler:  

hva med dere? :wink:

Hjemmelaget nystekt Pizza.. Definitivt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza!!

Selv den beste parfymelukten jeg har kjent kommer nok ikke lenger opp på lukte-godt-lista enn en 50. plass.

Men nyfødte kattunger og gamle kjellere tar de to første plassene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...