Gå til innhold

Er han fuckboy?


Sunstone

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har allerede gitt deg selv bort gratis. Ikke mye han måtte jakte😄 

Anonymkode: 0442b...e5c

Ja jeg tar ikke akkurat betalt 😛 er vel aldri for sent ikke gi så mye, for så å få han til å jakte litt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 31.12.2018 den 2.21, Sunstone skrev:

Det er ikke noe som faller seg naturlig inn i samtalen vår. Men kan jo se an. Går jo an å si at jeg fikk det samme dagen som jeg er der og. 

Men hva finner du ut da? Du er allerede der. Enten fordi han liker deg eller fordi han vil ha sex. Hvem vet hvilken? Du må se om han vil møte deg om han tror det ikke blir sex

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig tror jeg han bare tenker «kult, ei jente som vil pule og kun pule.» Fyren ble singel for 3 måneder siden og vil nok leve singellivet en stund. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sunstone skrev:

Snipp snapp snute, så var eventyret ute?😂 hva skjedde deretter?

Nei, det var sånn eventyret begynte.   Tenkte det var et godt tegn at han ville ha meg med hjem selv med mensen. Der tok jeg feil!

Anonymkode: 48ee5...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg det kan være vanskelig å gå fra nokså tilfeldig sex etter fest og sexting til noe mer seriøst som et begynnende forhold. Min opplevelse er at gutter som nylig har blitt single skiller jenter i to kategorier, dem man kan ha det gøy med og dem man vil være seriøse med. Det betyr ikke at det ikke er mulig, men om jeg var deg ville jeg vært forsiktig for ikke å bli altfor såret - særlig ettersom han kun har vært singel i så kort tid som 3 måneder.. 

Anonymkode: fa1d9...c6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Sunstone said:

Ja jeg tar ikke akkurat betalt 😛 er vel aldri for sent ikke gi så mye, for så å få han til å jakte litt?

Selvfølgelig er det det! Det eneste du kan oppnå ved å plutselig vise mindre interesse enn du allerede har vist, er å få det til å virke som om du har mistet interessen. Og jeg har aldri sett det trigge noe positivt instinkt i noen som helst. En ting er å jobbe for å få interessen i utgangspunktet, men å prøve å få tilbake interessen tidlig i datingfasen er helt uinteressant. Mister man interessen allerede da, er det jo ikke noe poeng i å holde på. Ingen menn som kan tenkes å ha alternativer vil bli trigget av det. Han vil gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, nirvania skrev:

Helt ærlig tror jeg han bare tenker «kult, ei jente som vil pule og kun pule.» Fyren ble singel for 3 måneder siden og vil nok leve singellivet en stund. 

Jeg også ble jo singel for 3 mnd siden! Har ingen som helst tanker rundt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her tror jeg det kan være vanskelig å gå fra nokså tilfeldig sex etter fest og sexting til noe mer seriøst som et begynnende forhold. Min opplevelse er at gutter som nylig har blitt single skiller jenter i to kategorier, dem man kan ha det gøy med og dem man vil være seriøse med. Det betyr ikke at det ikke er mulig, men om jeg var deg ville jeg vært forsiktig for ikke å bli altfor såret - særlig ettersom han kun har vært singel i så kort tid som 3 måneder.. 

Anonymkode: fa1d9...c6a

Men jeg også har jo bare vært singel i 3 mnd. Og første kjæresten jeg hadde ble jeg sammen med etter et one night stand.. 

Men skjønner tanken din! Skal være forsiktig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette.  

Perelandra, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo en fuckgirl. Like barn leker best.

Anonymkode: 083f5...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...