Gå til innhold

Er han fuckboy?


Sunstone

Anbefalte innlegg

Så var jeg her igjen 😂 3 mnd singel! Lå med en fyr på tirsdag. Vi har vært bekjente i flere år. Vi hadde vært på fest. Det var kjempekoselig, og han holdt rundt meg hele natta osv. Han gikk også ut av et forhold for ca 3 mnd siden. Han som tok valget. Han er utrolig kjekk og veldig populær tror jeg. En typisk fuckboy. Vi har snappet litt i etterkant, og jeg skal på besøk til han til helgen. Det var jeg som tok initiativet til det da vi ikke kunne møtes onsdag. 

Vil så gjerne at han ikke skal være fuckboy og jeg prøver og være litt vanskelig å få 😂 lettere sagt enn gjort når man vil ha noen! Noen tips til hva jeg kan gjøre? Vet ikke hvor jeg vil med dette, måtte bare få ut litt guttefrustrasjon!

(Usaklige kommentarer overser jeg bare, så ingen vits å bruke tid på det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, mjaus skrev:

ikke ligg med han i helgen, se om han enda vil ha kontakt med deg eller dropper deg.

Altså jeg reiser dit, men ikke ligger med han?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Nevn casually at du har mensen og se om han utsetter det litt

Når jeg er der eller før? Det er nok ikke noe jeg bare kommer til å sende en snap om tror jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sunstone skrev:

Altså jeg reiser dit, men ikke ligger med han?

Ja , en som setter pris på DEG tenker ikke kun på fitten din, for da nyter han ditt selskap uansett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, mjaus skrev:

Ja , en som setter pris på DEG tenker ikke kun på fitten din, for da nyter han ditt selskap uansett

Smart 👍🏻👍🏻 skal prøve det! Satser på det går da. Har sextet en del, så han regner nok med det da jeg sa "da kommer jeg til deg og puler neste helg i stedet". Faaen🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sunstone skrev:

Smart 👍🏻👍🏻 skal prøve det! Satser på det går da. Har sextet en del, så han regner nok med det da jeg sa "da kommer jeg til deg og puler neste helg i stedet". Faaen🙄

uff, om ikke så får du i hvert fall vite om det. Viktig å ikke være seksuell med han for at han skal "beholde" deg. ønsker deg lykke til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mjaus skrev:

uff, om ikke så får du i hvert fall vite om det. Viktig å ikke være seksuell med han for at han skal "beholde" deg. ønsker deg lykke til!

Skal hvertfall ikke snappe han før han snapper meg nå. Og ikke spørre om besøk før han kanskje spør om det :) tusen takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han hva han er ute etter og hva intensjonen hans med å ligge med deg er? 
Mange er jo bare ute etter uforpliktende sex, og det betyr ikke nødvendigvis at han er fuckboy. En fuckboy er en som lyver om hva han er ute etter , sier han vil noe seriøst og manipulerer deg til å føle deg spesiell men egentlig bare lyver til deg og bruker deg. Du sier du kjenner han som en player allerede så jeg hadde gått ut fra at han bare vil ha sex

Anonymkode: 8fd07...836

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sunstone skrev:

Når jeg er der eller før? Det er nok ikke noe jeg bare kommer til å sende en snap om tror jeg 😂

Før. Du har hatt sex med ham. Dere er begge voksne. Han tåler å høre det. Hvis han liker det kommer det ikke til å utgjøre noen forskjell

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov hos en fuckboy med mensen OG menset på sengetrekket hans. Just saying.

Anonymkode: 48ee5...46d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for sent å leke hard to get når du allerede har hatt sex med ham i fylla etter fest🤦🏻‍♀️ Hva med å ikke prøve spille et spill. Men faktisk ha ærlig og åpen kommunikasjon? 

"Hei jeg liker deg mer enn som kun et ligg"

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke nødvendigvis en fuckboy bare fordi han tar imot noe han blir tilbudt gratis🤔 Hva med å ikke oppføre seg så Slutty, for så å skylde på at gutten er fuckboy viss det ikke blir noe mer. Du er jo en Hoe-girl da?

Anonymkode: 0442b...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hverdagsfrue skrev:

Det er for sent å leke hard to get når du allerede har hatt sex med ham i fylla etter fest🤦🏻‍♀️ Hva med å ikke prøve spille et spill. Men faktisk ha ærlig og åpen kommunikasjon? 

"Hei jeg liker deg mer enn som kun et ligg"

 

 

Kommer ikke til å si det enda. Kanskje etter helgen! For tidlig nå. Menn liker jo å jakte. Jeg kan ikke bare gi meg selv bort på den måten. Det er jo biologisk ukorrekt 🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke nødvendigvis en fuckboy bare fordi han tar imot noe han blir tilbudt gratis🤔 Hva med å ikke oppføre seg så Slutty, for så å skylde på at gutten er fuckboy viss det ikke blir noe mer. Du er jo en Hoe-girl da?

Anonymkode: 0442b...e5c

Fuckboy var bare et ordtak for en som ligger rundt da. Jeg ligger jo ikke rundt, jeg vil jo ha han. Oppfører meg ikke slutty når jeg har ligget med en person etter det ble slutt med eksen og jeg prater også bare med én. Spørsmålet var hva jeg skulle gjøre dersom han kanskje er en :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sov hos en fuckboy med mensen OG menset på sengetrekket hans. Just saying.

Anonymkode: 48ee5...46d

Snipp snapp snute, så var eventyret ute?😂 hva skjedde deretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Før. Du har hatt sex med ham. Dere er begge voksne. Han tåler å høre det. Hvis han liker det kommer det ikke til å utgjøre noen forskjell

Det er ikke noe som faller seg naturlig inn i samtalen vår. Men kan jo se an. Går jo an å si at jeg fikk det samme dagen som jeg er der og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sunstone skrev:

Kommer ikke til å si det enda. Kanskje etter helgen! For tidlig nå. Menn liker jo å jakte. Jeg kan ikke bare gi meg selv bort på den måten. Det er jo biologisk ukorrekt 🤪 

Du har allerede gitt deg selv bort gratis. Ikke mye han måtte jakte😄 

Anonymkode: 0442b...e5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør han hva han er ute etter og hva intensjonen hans med å ligge med deg er? 
Mange er jo bare ute etter uforpliktende sex, og det betyr ikke nødvendigvis at han er fuckboy. En fuckboy er en som lyver om hva han er ute etter , sier han vil noe seriøst og manipulerer deg til å føle deg spesiell men egentlig bare lyver til deg og bruker deg. Du sier du kjenner han som en player allerede så jeg hadde gått ut fra at han bare vil ha sex

Anonymkode: 8fd07...836

Jeg kjenner han ikke som en player. Det aner jeg ikke om han er! Men han er typen som kan være det. Veldig populær og utrolig kjekk. Og de fleste jeg kjenner syns også han er det. Men også veldig hyggelig!

Etter bare å ha snakket siden tirsdag føler jeg det er tidlig å spørre hva han er ute etter. Vil ikke stresse med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...