Gjest Tristessa Skrevet 5. april 2005 #21 Skrevet 5. april 2005 NGT funker kjempefint når det fungerer, men når det ikke funker, er det et helsike av dimensjoner. Dessuten virker det som om kundeservicefolkene (i likhet med omtrent alle andre i samme stilling) har et sinnsykt problem med å oppfatte beskjeder som består av flere enn et ledd. Lang ventetid på telefon, serviceinnstilte som bare fy - men hva hjelper det når man får faktura på ting man har blitt lovet man skal slippe å betale for?
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #22 Skrevet 5. april 2005 Vi har hatt NGT i 3 år. Vært veldig fornøyde. Men det er vi ikke lenger. For vi må ha kontakt med kundeservice flere ganger daglig... Jeg får ikke betale mine egne fakturaer... Fordi vi har vært på samlefaktura hos tidligere arbeidsgiver, men nå vil av. Det godtar ikke NGT. Og nå sitter vi uten telefon. Har i praksis gjort det siden begynnelsen av mars. Blir billig å ringe kundeservice flere ganger for dag med mobiltelefon skal jeg love dere!
Grooo Skrevet 6. april 2005 #23 Skrevet 6. april 2005 NGT funker kjempefint når det fungerer' date=' men når det ikke funker, er det et helsike av dimensjoner.[/quote'] *nikker enig* Vi har hatt dem i snart fire år tror jeg. Det var et styr uten like da vi bestilte, vi fikk en dato som de skulle komme - og så kom de ikke.. Så hadde de vært der uten at vi fikk beskjed.. Og så skulle ruteren sendes til oss, og det tok to uker enda det ble sendt med bud den dagen jeg snakket med dem. Når vi endelig kom på nett gikk det greit ett års tid, såble linja veldig ustabil. Masse telefoner fram og tilbake, laaang ventetid (40-60 minutter stort sett hver gang) og mye rot når jeg til slutt kom igjennom. Og jeg fikk ingen hjelp med problemet så jeg måtte leve med ustabil linje. Var bare små brudd på to-tre sekunder, men det var nok til å koble meg fra mIRC og hadde sikkert skapt trøbbel for IP-telefon. Så skulle vi flytte, og nok en gang var det masse rot. Var uten nett i halvannen måned i det nye huset enda jeg meldte flytting i god tid og ble lovet å være på nett fra den uken vi flyttet inn. Så en stund etter det skjedde det noe med routeren igjen, ny runde på godt over en måned får jeg fikk ny router tilbake. Så... Har hatt NGT i rundt fire år. Og har på den tiden hatt nett i rundt tre måneder. Men de tre månedene har det fungert supert da.. Hehe.. Og nå har det fungert bra siden nyttår, vi har IP-telefon fra IP24 og det fungerer fint i sammen. Men nei, jeg anbefaler ikke NGT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå