Alterna Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Har nettopp bestilt meg internetabonnement (jippiii!) fra nextgentel, noen som vet om det er bra?
Snuppelure Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Nei, de er ikke bra! Laaaaaaaaaaaaaaaang vente tid på kundeservice om du ikke ringer et 820-nummer og betaler skjorta for å snike i køen. Når du kommer frem er servicen elendig, og av lav kvalitet. Jeg her endleig fått de ut av mitt hus! Etter flere forsøk på å fikse opp i feil. De lovet bot og bedring en million ganger, men det skjedde aldri i løpet av de 9 mnd de var her i huset!
Gjest Julie i.i. Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Skriver under på Snuppelure sitt innlegg. Men hvis det ikke oppstår tull av noe slag, så funker de sikkert helt fint. Ellers...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Synes de ikke er så verst. Kan ikke huske at de har vært nede, uten at det er min skyld. Lovlig lang ventetid når du ringer inn, men har opplevd de som greie når jeg først har kommet fram. Har fikset problemene mine (som jeg var skyld i selv). Tror aldri jeg har hatt så stabil linje noen gang. Dessuten har de mye å velge i, og bra pris pr kbit/sek.
Dru Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Stabil linje og grei pris for grei fart. Kundeservicen har jeg ingenting å utsette på. Er det problemer som ikke haster, så går det fint an å ordne det gjennom kontaktskjema istedenfor å ringe.
LilleBille Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Jeg har hatt NextGenTel i 2-3 år og er veldig fornøyd - har aldri hatt noe tull. Vi har også det på jobben - og alt fungerer utmerket der også.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 Skulle til å bestille, men heldigvis gjorde jeg ikke det likevel. So "straff" for at jeg ville avbestille ble jeg satt på vent i en god time!!! I etterkant har jeg og funnet ut av de har elendig support støtte, hvis man skulle være så uheldig å trenge det.
Arwen Skrevet 3. april 2005 #9 Skrevet 3. april 2005 Må jo si at vi har et nummer vi kan ringe som går utenom kundesservice når det er noe så telefonkøene slipper vi uansett.
Elanor Skrevet 3. april 2005 #10 Skrevet 3. april 2005 Jeg er også fornøyd med alt bortsett fra kundeservicen. Nettet er stabilt, og prisen er grei. De to gangene jeg har måttet ringe i løpet av de to årene jeg har vært kunde, ble det lenge å vente på telefonen, men jeg fikk jo hjelpen jeg trengte tilslutt. Angrer absolutt ikke på valget av leverandør!
Gjest Kaffegjesten Skrevet 3. april 2005 #11 Skrevet 3. april 2005 Har hatt Nextgentel siden de kom til Oslo - og det er over 3 år siden. Kjempefin kundeservice, aldri nedetid og "backoffice"-tjenestene er meget bra. Mine erfaringer er "kan ikke bli bedre" iallefall sett i forhold til hva mine venner og bekjente har med andre operatører. Må likevel innrømme at tidligere var det ventetid for å få kundeservice. Hadde kontakt med kundeservive for ca 1 mnd siden og kom rett inn - og de hjalp meg.
Alterna Skrevet 3. april 2005 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2005 Etter å ha lest det først einnlegget, tenkte jeg OMG, hva slags tabbe har jeg gjort nå... Så takk for de andre innleggene! PHEW! Hvor lang tid tar det fra man bestiller til man får det innstallert da? 8)
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #13 Skrevet 3. april 2005 Jeg var fornøyd med Nextgentel helt til jeg kontaktet kundeservice,... kommer aldri til å benytte meg av de igjen...
liv Skrevet 3. april 2005 #14 Skrevet 3. april 2005 mener å huske at de har 4-6 uker bestilllingstid..
Nella Skrevet 3. april 2005 #15 Skrevet 3. april 2005 Stabil linje og grei pris for grei fart. Kundeservicen har jeg ingenting å utsette på. Er det problemer som ikke haster' date=' så går det fint an å ordne det gjennom kontaktskjema istedenfor å ringe.[/quote'] Veldig enig. Vi er veldig fornøyde her hjemme. Kundeservice har vi brukt lite da vi, ringte for litt siden da vi var ute fra nett. Fikk da automatisk svar at det var problemer i vårt område og de jobba med å rette det så for som mulig. Slapp å vente på noen behandler. Feilen ble retta fort også. Hadde telenor før og de måtte jeg kaste ut. Fytti, fy.. For et selskap....
Snuppelure Skrevet 4. april 2005 #16 Skrevet 4. april 2005 De brukte 9 måneder på å få meg opp på stabil linje. Fakturerte hver måned. Ca 45 min ventetid på kundeservice uansett når jeg ringte, selv om de på sine websider skrøt av 9-11 minutter. Da jeg ba de kompensere for den tiden jeg hadde betalt for og de ikke hadde levert( 9 mnd x 400kr.) sendte de meg et musikkkort av en verdi på kr 30,-!!!!!!!!! Da ble jeg så irritert at jeg sa at nå tror jeg det er nok, kobl fra hele greia, jeg finner en anen leverandør. Så sendte jeg ruteren i retur som avtalt. Jeg fikk en bekreftelse på at den var mottatt. 2 uker senere fikk jeg en purring der de ba meg returnere ruteren omgående..... Slik var min erfaring med rotehuene hos Nextgentel.
Superlammet Skrevet 4. april 2005 #17 Skrevet 4. april 2005 Konklusjonen er vel egentlig at dersom man ikke gjør en feil selv, som f.eks å miste routern i bakken, eller ikke betale regninger i tide, så er NGT veldig bra. Stabilt og godt. Men dersom en feil først skjer er helvete løs. Kundeservicen er så som så. Har fått bedre hjelp andre steder, men etter å ha kokt i telefonkø i lange tider er man ikke akkurat så vennlig og åpen når man først kommer frem. alt i alt er jeg fornøyd med NGT, så lenge man betaler regningen i tide.
Snuppelure Skrevet 4. april 2005 #18 Skrevet 4. april 2005 Mine regninger ble bealt i tide de. Gikk på fellesfaktura som jobben betalte. Her var det problem med å få selve linjen til å fungere. Det tok Nexgentel 6 mnd å finne ut at de hadde koblet meg til med 6000m linjestrekk(!!!!!!) og derfor muligens hadde problemer. I det heletatt å koble til med 6 km linjestrekk er en imponeren bragd, når jeg bor innenfor ring 3 i Oslo. Ikke rart linjen var et mildt sakt helevet. Videre brukte de 3 mnd på å flytte meg over til en nærmere sentral. De siste måneden brukte jeg kun dette 820 nummeret med høy takst for de som ikke å orker å stå i kø. Jeg hadde rett og slett ikke tid til å bruke en time eller to om dagen på å ringe nextgentel.
Arkana Skrevet 4. april 2005 #19 Skrevet 4. april 2005 Vi har hatt NGT i flere år og er veldig fornøyde. Ingen problemer. Kun én gang har vi hatt behov for å ringe dem, og da kom vi gjennom med en eneste gang.
Mrs. B Skrevet 5. april 2005 #20 Skrevet 5. april 2005 Har hatt NGT i over to år og vært veldig fornøyd med det. Har sjelden hatt behov for kundeservice og har det vært noe har de ordnet opp raskt. *bank i bordet* Anbefaler de til alle vi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå