Gjest Madeline Skrevet 8. april 2005 #41 Skrevet 8. april 2005 Fatter ikke hvorfor de ikke heller vender seg mot Reidar og fruen, samt Fattaneh og Jon Håvard, danner en ny gruppe, de kan kalle den "Vi Normale", og får de nekene ut, èn etter èn. Det er tydelig at Reidar har grublet lenge på hvordan han skal forme en allianse, ved å drive psykisk spill for å øke samholdet osv. De andre har iallefall litt mer fokus på husbyggingen og det fysisk arbeidet som må nedlegges, hvilket er mye mer sympatisk, mtp. hva slags konsept dette er. Det heter "bygg en drøm", ikke "bygg en løgn". Hvordan kan vi vite at de andre har så mye mer fokus på husbyggingen. Det som blir vist på tv er bare en bitteliten del av det som skjer.
sixx Skrevet 8. april 2005 #43 Skrevet 8. april 2005 Sier bare: Fattaneh Jamen hun er jo sååååå sliten. Hun får jo ikke ordentlige pauser en gang. For en galskap.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #44 Skrevet 8. april 2005 Jamen hun er jo sååååå sliten. Hun får jo ikke ordentlige pauser en gang. For en galskap. Ja, det tar på å konspirere for mye
sixx Skrevet 8. april 2005 #45 Skrevet 8. april 2005 [Ja, det tar på å konspirere for mye Nå var du virkelig slem. Det som tar på henne må jo være å bruke 300 hammerslag pr. spiker.
Cr@sh Skrevet 8. april 2005 #46 Skrevet 8. april 2005 Det er bare to par i finalen, og hvis den nye alliansen følger avtalen så har jo Reidar og dama, og John Håvard og Fattanah garantert finaleplass. Kanskje de planlegger å bo der sammen og utvide sektvirksomheten sin. Før vi vet ordet er hele lokalsamfunnet hjernevasket. Glad jeg ikke bor på Nesodden...
Annie Skrevet 9. april 2005 #47 Skrevet 9. april 2005 Skrekkscenario: John Håvard, Fattaneh, Reidun/Reidar og (ekte)felle i finalen. og KUN de 4! Stakkars Fagerstrand. Prisene på de andre boligene der må jo synke drastisk om noen av de 4 flytter dit.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #48 Skrevet 9. april 2005 Men det er bedre at Fattaneh og John Håvard bor der enn Reidar. Han fortjener ikke huset. Og så blir han jo saksøkt og anmeldt også Gosser meg.
Gjest Madeline Skrevet 9. april 2005 #49 Skrevet 9. april 2005 Men det er bedre at Fattaneh og John Håvard bor der enn Reidar. Han fortjener ikke huset. Og så blir han jo saksøkt og anmeldt også Gosser meg. Hva er det som gjør at Fattaneh og John Håvard fortjener huset mer enn Reidar og May Britt? De har da vært like delaktig i konspirering, avlytting, dårlig arbeidsmoral ol.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #50 Skrevet 9. april 2005 Hva er det som gjør at Fattaneh og John Håvard fortjener huset mer enn Reidar og May Britt? De har da vært like delaktig i konspirering, avlytting, dårlig arbeidsmoral ol. Hvordan vet du dette med dårlig arbeidsmoral? For å sitere deg selv: TV2 viser jo bare bruddstykker
Gjest Madeline Skrevet 9. april 2005 #51 Skrevet 9. april 2005 Hvordan vet du dette med dårlig arbeidsmoral? For å sitere deg selv: TV2 viser jo bare bruddstykker Det tok jeg med fordi en gjest tidlige har ment at Fattaneh har dårlig arbeidsmoral. Jeg spør igjen: Hva er det som gjør at Fattaneh og John Håvard fortjener huset mer enn Reidar og May Britt?
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #52 Skrevet 9. april 2005 HAr du ikke hørt om subjektive meningsytringer eller, Hannen?? Reidar var den som tok initiativet til konspirasjonen, og han har hele tiden vært panisk pådriver for å holde alliansen sammen, koste hva det koste vil. Skal ikke så mye gangsyn til for å ha fått med seg såpass, når man først skal se på denne serien. Hvem var den f.eks. som kom på idèen med båndopptaker?
Gjest Madeline Skrevet 9. april 2005 #53 Skrevet 9. april 2005 HAr du ikke hørt om subjektive meningsytringer eller, Hannen?? Reidar var den som tok initiativet til konspirasjonen, og han har hele tiden vært panisk pådriver for å holde alliansen sammen, koste hva det koste vil. Skal ikke så mye gangsyn til for å ha fått med seg såpass, når man først skal se på denne serien. Hvem var den f.eks. som kom på idèen med båndopptaker? Fattaneh og John Håvard har da vært like mye involvert i avlytting mm. og er like "skyldige" som Reidar og May Britt. Jeg vil påstå at å velge en vinner blandt de to parene vil bli å velge mellom pest eller kolera. Begge deler er like ille.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #54 Skrevet 9. april 2005 Fattaneh og John Håvard har da vært like mye involvert i avlytting mm. og er like "skyldige" som Reidar og May Britt. Jeg vil påstå at å velge en vinner blandt de to parene vil bli å velge mellom pest eller kolera. Begge deler er like ille. Hverken Fattaneh eller Jon Håvard kan noensinne bli like patetiske og usmakelige som Reidar. Reidar tar bare kaka, enkelt og greit. Dessuten er det noe som heter å ta INITIATIV til ting.
Gjest LoisLane Skrevet 9. april 2005 #55 Skrevet 9. april 2005 For så vidt, men ingen kommer opp mot Reidars gaaale blikk og krokodilletårer. Hvem tror dere vinner, da? Jeg har ingen bestemt følelse, får se litt nøyere på dem på mandag. Ingen har vel utmerket seg voldsomt positivt, egentlig. Kjenner Stine litt, og heier på henne og Anders. Han virker litt anonym, men har virkelig jobbet og stått på.
Gjest Madeline Skrevet 9. april 2005 #56 Skrevet 9. april 2005 Jeg har ingen favoritt. Synes egentlig ikke at noen fortjener huset.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #57 Skrevet 9. april 2005 Jeg håper Siri og Anders vinner. Anders er skikkelig søt :-) Dessuten ser det ut til at de jobber hardt, og er flinke.
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #58 Skrevet 9. april 2005 Fattaneh og John Håvard har da vært like mye involvert i avlytting mm. og er like "skyldige" som Reidar og May Britt. Jeg vil påstå at å velge en vinner blandt de to parene vil bli å velge mellom pest eller kolera. Begge deler er like ille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå