Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Klart TV2 vil ha Reidun og mannen der til det nærmer seg slutten. Det kommer jo til å bli et megaprogram den episoden hvor de blir stemt ut, og Reidun får sammenbrudd og mannen forteller både de gjenværende, TV2 og resten av Norge hvordan man skal oppføre seg overfor Reidun.

Herregud for raringer de to er. :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet
Klart TV2 vil ha Reidun og mannen der til det nærmer seg slutten. Det kommer jo til å bli et megaprogram den episoden hvor de blir stemt ut, og Reidun får sammenbrudd og mannen forteller både de gjenværende, TV2 og resten av Norge hvordan man skal oppføre seg overfor Reidun.

Herregud for raringer de to er. :hoho:

Reidun og mannen? Er ikke helt med her.

Gjest Anonymous
Skrevet
Reidun og mannen? Er ikke helt med her.

Har du ikke sett på?

Gjest Madeline
Skrevet

Har du ikke sett på?

Jo. Det er vel Reidar og dama som er de vi pratet om var med helt til slutt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo. Det er vel Reidar og dama som er de vi pratet om var med helt til slutt.

Jaja, kall dem hva du vil...gærne er de iallefall. :ler:

Skrevet

Må bare si at jeg ler meg skakk av Reidar! TENK om han vinner huset!! :o Stakkars naboer hvis de gjør noe han ikke liker!

Hun nye lederen synes jeg var en tøff dame. Hard på krava, ja, men det må man jo også være når man har folk som skulker unna hele tiden.

Gjest Lizzi
Skrevet
Må bare si at jeg ler meg skakk av Reidar! TENK om han vinner huset!! :o Stakkars naboer hvis de gjør noe han ikke liker!

Hun nye lederen synes jeg var en tøff dame. Hard på krava, ja, men det må man jo også være når man har folk som skulker unna hele tiden.

Ærlig talt; hun virker som et særdeles usympatisk damemenneske, totalt uten medmenneskelighet, psykologisk innsikt og lederegenskaper. Som typen hennes sa; hun blir litt Hitler! Virker som om selv han har liten sans for stilen hennes. Det paret er ikke par lenge spør du meg. Huff for ei dame!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, da blir han jo så skuffet over dem. :hoho:

Han er bare så gal at det er rart han får lov å gå løs. :ler:

Gjest Gjesten
Skrevet

Tenk så pinleg for familien og venene hans heime då?!! :o "Kem e du? Jo, søstera til Reidar i Fagerstrand..." Forferdelig!! Og tenk deg å vere sjefen/ kollega av han... Tenk deg å jobbe med ei sånn sutreræv kvar einaste dag!! Det er utruleg kor skamlaus han er, og dama hans er ganske så fæl ho og. Eg blir flau av å høyre på dei!!! Men dei har jo absolutt underholdningsverdi. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men det er seerne til slutt som bestemmer hvem som har fortjent huset av to/eller tre finalister, så da skal jeg jammen meg stemme fram det andre paret som er i finalen. Hvis Reidar og dama kommer til finalen da... og det gjør de helt sikkert. :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Så en halv episode igår. Han der Reidar altså! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Tenk så pinleg for familien og venene hans heime då?!! :o  "Kem e du? Jo, søstera til Reidar i Fagerstrand..." Forferdelig!! Og tenk deg å vere sjefen/ kollega av han... Tenk deg å jobbe med ei sånn sutreræv kvar einaste dag!! Det er utruleg kor skamlaus han er, og dama hans er ganske så fæl ho og. Eg blir flau av å høyre på dei!!! Men dei har jo absolutt underholdningsverdi.  :wink:

Du må ikke skrive sånn for da blir Reidun....ehh sorry...Reidar skuffet over deg....såååååå skuffet. :hoho:

Litt av en geek hun/han/det? (Stryk det som ikke passser) :ler:

Gjest Gjesten
Skrevet

Veit du ka, Reidar kan bli så skuffa han berre vil, han kan ta med seg neket sitt og komme heim til meg og sippe i stova mi, og eg vil fortsatt le han opp i ansiktet!! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Men det er seerne til slutt som bestemmer hvem som har fortjent huset av to/eller tre finalister' date=' så da skal jeg jammen meg stemme fram det andre paret som er i finalen. Hvis Reidar og dama kommer til finalen da... og det gjør de helt sikkert. :roll:[/quote']

Det er bare to par i finalen, og hvis den nye alliansen følger avtalen så har jo Reidar og dama, og John Håvard og Fattanah garantert finaleplass.

Kanskje de planlegger å bo der sammen og utvide sektvirksomheten sin. Før vi vet ordet er hele lokalsamfunnet hjernevasket.

Skrevet

Fikk ikke sett i går,hvilket par ble stemt ut?

Skrevet
Fikk ikke sett i går' date=hvilket par ble stemt ut?

Mona og Christian måtte ut i går!!

Gjest Dixie i.i
Skrevet

En ting jeg ikke har skjønt er hvorfor enkelte av de har gått med på å stemme frem de to parene (om det bare er to par i finalen), slik at de kan få stå å jobbe gratis lengst mulig på et hus de aldri kommer til å få. Om jeg hadde fått beskjed om at jeg ex. skulle få 4. plassen, så hadde jeg dratt hjem...

Gjest Anonymous
Skrevet

Fatter ikke hvorfor de ikke heller vender seg mot Reidar og fruen, samt Fattaneh og Jon Håvard, danner en ny gruppe, de kan kalle den "Vi Normale", og får de nekene ut, èn etter èn. Det er tydelig at Reidar har grublet lenge på hvordan han skal forme en allianse, ved å drive psykisk spill for å øke samholdet osv. De andre har iallefall litt mer fokus på husbyggingen og det fysisk arbeidet som må nedlegges, hvilket er mye mer sympatisk, mtp. hva slags konsept dette er. Det heter "bygg en drøm", ikke "bygg en løgn".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...