Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272484

Jeg blir så irritert av å se den serien, men jeg MÅ bare se den alikavel. Dumt, siden det fører til store seertall for TV2 (regner med det er flere som meg) og dermed kanskje signaliserer at seere synes det er greit at folk oppfører seg som de gjør i denne serien

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hele greia er jo rene galskapen.

Men kan noen virkelig være så gal som Reidar? Riktignok har han et blikk som kan få en til å lure, men jeg klarer ikke å tro at det er annet enn skuespill - om enn et veldig dårlig et.

Etter hva jeg har lest skal det vises en ny gråtescene av Reidar på mangag. Han vet han blir filmet og han vet mye av det han sier og gjør vil bli vist på tv. de fleste av oss hadde vel da klart å styre oss litt.

Det holder ikke å si at det er et spill og at man spiller om 3 mill. Det kan umulig være verdt å oppføre seg sånn som ham, samboeren og de to disiplene hans for det.

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg synes den avlyttingen var litt komisk.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg tror aldri at jeg hadde orket å bo i det huset. Så mye kvalm under bygginga!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror aldri at jeg hadde orket å bo i det huset. Så mye kvalm under bygginga!

Husbygging er alltid kvalm dessverre, men det glemmes når huset er ferdig. :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Reidar er den rareste megga jeg har sett :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Reidar er den rareste megga jeg har sett :ler:

:ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Husbygging er alltid kvalm dessverre, men det glemmes når huset er ferdig. :)

Vi har bygd hus sjøl, vi, men klarte oss uten fysisk håndgemeng...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, også beskylder de andre for å være muldvarp. De beskylder andre for å lyve. De beskylder andre for å bare tenke på seg selv..osv.

De vet de blir filmet, men det virker nesten som om de ikke bryr seg om at det de har gjort kommer for dagen til slutt. Eller kanskje mener de at de ikke har gjort noe galt?

Gjest Anonymous
Skrevet

De vet de blir filmet, men det virker nesten som om de ikke bryr seg om at det de har gjort kommer for dagen til slutt. Eller kanskje mener de at de ikke har gjort noe galt?

Selvinnsikt er ikke alle forunt.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg tror folk reagerer helt annerledes når de må leve adskilt fra resten av befolkningen. Små bagateller blir store problemer. Kameraene venner de seg fort til og tenker ikke noe særlig på de etterhvert. Du skal nok være sterk som person for å klare å være med i et sånn program.

Gjest Anonymous
Skrevet
Du skal nok være sterk som person for å klare å være med i et sånn program.

Eller som Reidar: gal.

Gjest Madeline
Skrevet

Eller som Reidar: gal.

:ler: Han er nok ikke gal, men spesiell.

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Han er nok ikke gal, men spesiell.

At han er spesiell er vel hevet over enhver tvil, men det må ligge noe galskap der også. Se de grusomme øynene hans..og hør hans forklaringer/bortforklaringer. Han er grøssende grusom.

For å legge til; Det er i pressede situasjoner folk viser hvem de egentlig er.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ei venninne kjørte forbi huset her im dagen, og de er ikke mange deltakere igjen der ute nå. Men Reidar og dama er igjen... de har klart seg, utrolig nok. :evil:

Gjest Madeline
Skrevet
Ei venninne kjørte forbi huset her im dagen' date=' og de er ikke mange deltakere igjen der ute nå. Men Reidar og dama er igjen... de har klart seg, utrolig nok. :evil:[/quote']

Leste at huset nå var ferdig bygd og at alle var samlet der igjen. Var visstnok lynsjestemning der slik at to av parene ikke turde å gå inn i fellesrommet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det hele er jo helt tragisk. :roll: Programmet har desverre utviklet seg i mer negativ retning enn det tv2 regnet med.

Gjest LoisLane
Skrevet
Ei venninne kjørte forbi huset her im dagen' date=' og de er ikke mange deltakere igjen der ute nå. Men Reidar og dama er igjen... de har klart seg, utrolig nok. :evil:[/quote']

TV2 skjønner da hvem som trekker seere.

Gjest Anonymous
Skrevet
Programmet har desverre utviklet seg i mer negativ retning enn det tv2 regnet med.

Det er da rart i og med at det er TV2 eller eksternt produksjonsselskap som klipper det hele sammen.

Gjest Madeline
Skrevet

Det er da rart i og med at det er TV2 eller eksternt produksjonsselskap som klipper det hele sammen.

En del av kritikken som har kommet fra deltagerne nå, går på at TV2 burde ha grepet inn i mye av det som skjedde. Så at programmet utviklet seg i feil retning er TV2 sin egen feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...