Gå til innhold

Black Mirror: Bandersnatch


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hold the door

Jeg har ikke pisset i buksa, nei, men hva er dette? Jeg likte Black Mirror på Netflix. Er det en ny film av dette?

Edit: Fant det nå, gleder meg til å se. Stikker ut av denne tråden for å unngå spoilere. :reise:

Endret av Hold the door
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, visningsnamn skrev:

Jeg har ikke pisset i buksa, nei, men hva er dette? Jeg likte Black Mirror på Netflix. Er det en ny film av dette?

Edit: Fant det nå, gleder meg til å se. Stikker ut av denne tråden for å unngå spoilere. :reise:

Det er jeg som tar valgene for han!!! Herregud jeg tror det er noen under sofaen..

Ts

Anonymkode: d7b9a...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som tar valgene for han!!! Herregud jeg tror det er noen under sofaen..

Ts

Anonymkode: d7b9a...a93

Hvordan vet jeg at den funksjonen er aktiv? hvor slår jeg eventuelt på?
Har netflix på PC bare... om det har noe å si

Anonymkode: 82512...86b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som tar valgene for han!!! Herregud jeg tror det er noen under sofaen..

Ts

Anonymkode: d7b9a...a93

Hæ ???  

 

 

Anonymkode: 9339f...1eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet jeg at den funksjonen er aktiv? hvor slår jeg eventuelt på?
Har netflix på PC bare... om det har noe å si

Anonymkode: 82512...86b

Den kommer automatisk på, det er opp til deg å være klar til å velge når de ber om det.... 

Ts

Anonymkode: d7b9a...a93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg helt rar i hodet nå. Noen følger med på meg. Jeg bestemmer intenting. WHAT. 

Jeg må være forsiktig med sånne filmer skjønner jeg, blir så paranoid😂

Anonymkode: 31f13...c60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg helt rar i hodet nå. Noen følger med på meg. Jeg bestemmer intenting. WHAT. 

Jeg må være forsiktig med sånne filmer skjønner jeg, blir så paranoid😂

Anonymkode: 31f13...c60

Hadde en tanke for noen dager siden at det egentlig ikke er jeg som velger for meg. Prøvde å gjøre det motsatte av det jeg pleide en stund, men så tenkte jeg at det sikkert er noen som har bestemt det også. Måtte bare slutte.

Og så såg jeg denne filmen. Tror jeg begynner å bli gal!

Anonymkode: c6171...8b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått somlet meg til å se Black Mirror, serien, ennå, men har tenkt til det, en eller annen gang, så det jeg lurer på er om jeg bør se den først, eller om Bandersnatch er mer stand alone?

Jeg er litt sær på å ta ting i riktig rekkefølge, men er det noen som har sett begge som har noen tanker om fordeler og ulemper med hvilken rekkefølge man ser det i?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se noen av episodene først. Episodene henger ikke sammen, men da får du litt feelingen :)

Syns dere seriøst det var skummelt? Det var jo vare gøy 😄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Black Mirror men jeg er rimelig lei av dette allerede. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil. Må jo ta valg om igjen hele jævla tida

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns dette var bra underholdning. Nå har jeg kost meg noen timer med sjekke ut alle senarioene. Tror jeg har sett det meste nå, men man kan aldri være sikker... Ved et tilfelle oppdaget jeg at selv da jeg tok de samme valgene så skjedde det litt forskjellige ting, selv om utfallet tilslutt ble omtrent det samme. Dette var veldig gøy!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, 282_NaughtySpark said:

Jeg har ikke fått somlet meg til å se Black Mirror, serien, ennå, men har tenkt til det, en eller annen gang, så det jeg lurer på er om jeg bør se den først, eller om Bandersnatch er mer stand alone?

Jeg er litt sær på å ta ting i riktig rekkefølge, men er det noen som har sett begge som har noen tanker om fordeler og ulemper med hvilken rekkefølge man ser det i?

Alle episodene er stand alone, hver episode er som en minifilm med separat historie og separate karakterer, så du trenger ikke se serien for å se filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke hvor langt jeg har kommet men....småkjeder meg litt.   De vanlige blackmirrorsesongene er fantastiske.  Misunenr de som enda ikke har sett det.  

Spoiler

han har drept faren, colin var død men nå lever han.  Får man alle mulige scener utspilt uansett hva man velger?   Får jo det samme spørsmålet om igjen etter en stund.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike

Holder på å bli sprø av å måtte gå tilbake igjen og ta samme valg på nytt, og på nytt. Synes det var kjedelig, ikke godt nok laget for min del. Hadde sett for meg at historien fortsatte på den stien du valgte, til det eventuelt var slutt. Ikke så mye frem og tilbake. 

Hvor lenge kan det potensielt vare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, blåbærpike skrev:

Holder på å bli sprø av å måtte gå tilbake igjen og ta samme valg på nytt, og på nytt. Synes det var kjedelig, ikke godt nok laget for min del. Hadde sett for meg at historien fortsatte på den stien du valgte, til det eventuelt var slutt. Ikke så mye frem og tilbake. 

Hvor lenge kan det potensielt vare? 

Samme her, er jo samme leksa ommat og ommat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...