Gå til innhold

Ny serie på Netflix , You


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsket de første episodene. Da jeg skrev tråden hadde jeg sett fire episoder, men synes hun som spiller Beck er en dårlig skuspiller og hang meg mer og mer opp i hennes skuspillerprestasjoner.

Anonymkode: cecc8...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart sett hele sesongen. Blir stadig satt ut av hvor ekstremt langt en bestemt person drar ting. 

Edit: typo

Endret av Klomf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet litt uti serien nå.. irriterer meg litt av Becky har begynt med voiceover. Det ødelegger spenningen litt synes jeg. Det er mer interessant å høre hans tanker, føler jeg ikke trenger hennes. Håper det bare er for denne episoden! 

Irriterer meg litt at Netflix tekster om tekstmeldingene som er på skjermen. Det er så unødvendig! De kan godt ha norsk oversettelse nederst som normalt, men ikke endre original tekstmeldingene på skjermen. Unødvendig og irriterende. 

Anonymkode: 60a13...38b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ødelegger veldig mye! At Becky plutselig skal ha voiceover. Vurderer å hoppe av nå. Kommer det til å fortsette slik? for dere som har sett hele sesongen, at hun skal ha fokus og egen voiceover?

Anonymkode: 60a13...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ødelegger veldig mye! At Becky plutselig skal ha voiceover. Vurderer å hoppe av nå. Kommer det til å fortsette slik? for dere som har sett hele sesongen, at hun skal ha fokus og egen voiceover?

Anonymkode: 60a13...38b

er bare for den ene episoden.

Anonymkode: f7fbb...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er bare for den ene episoden.

Anonymkode: f7fbb...28e

Takk gud! Da kan jeg se den ferdig 😂

Liker serien så langt, bortsett fra episode 4 hvor hun har voiceover. 

Anonymkode: 60a13...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommet litt uti serien nå.. irriterer meg litt av Becky har begynt med voiceover. Det ødelegger spenningen litt synes jeg. Det er mer interessant å høre hans tanker, føler jeg ikke trenger hennes. Håper det bare er for denne episoden! 

Irriterer meg litt at Netflix tekster om tekstmeldingene som er på skjermen. Det er så unødvendig! De kan godt ha norsk oversettelse nederst som normalt, men ikke endre original tekstmeldingene på skjermen. Unødvendig og irriterende. 

Anonymkode: 60a13...38b

Så enig i det med tekstmeldingene! Blir som om de faktisk tekstet til hverandre på norsk. Det er bare rart.

Anonymkode: fb3ae...632

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte serien godt 

Men satt og tenkte på en ting mens jeg så på den; er Blythe spilt av en mann? 

Anonymkode: 7882a...23f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett hele nå, og håper det blir sesong 2!! 

Anonymkode: 2ecbc...777

Sesong 2 er i produksjon nå og kommer trolig til høsten.

Anonymkode: ed713...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg elsker den så langt. Forstår at noen kanskje ikke liker den, da den er litt "spesiell". Har vært et par ganger hvor jeg har tenkt at den kanskje bør gå litt fortere, men så passer jo farten til serien også. Så ingen klage enda. 

Elsker Peach. Hun er så overdreven at jeg elsker det! Får litt psycho feeling av henne også. Fordi hun virker så kontrollerende på et psykt nivå. Skal kontrollere Becky og ingen hun selv først godtar og introduserer til folk, er OK samme fader om hun egentlig har rett eller ei. Jeg ville ikke blitt sjokkert om hun ender opp med å drepe noen også.

Anonymkode: 60a13...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra serie.. men veldig uforutsigbar. Har kun kommet til episode 6 så langt.
Potensielt spoiler videre. 

Spoiler

Dumt at folk dør så fort! Peach ble drept etter 6 episoder, så teit! De kunne ha dradd den litt lengre faktisk. 
Urinen, politimannen som skrev ned bilnummeret..det er så forutsigbart, tydelig hva som skjer. 
Hadde vært bedre om de gjorde det litt roligere, at ting tok litt mer tid.

 

Anonymkode: 60a13...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den så langt. Minner meg på en måte litt om Dexter. 

Edit: men jeg har bare sett tre episoder. 

Endret av Marimba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, for en stor skuffelse dette var. 20 min inn i første episode, så var det bare å slå av. ELENDIG!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bare ... "NÅR kommer det mer???"

 

Anonymkode: d11fc...773

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg bare ... "NÅR kommer det mer???"

 

Anonymkode: d11fc...773

Samme her! gleder meg til sesong 2!

Anonymkode: 60a13...38b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...