Djungelvrål Skrevet 30. desember 2018 #61 Del Skrevet 30. desember 2018 5. Ingenting henger på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #62 Del Skrevet 30. desember 2018 På 28.12.2018 den 12.51, AnonymBruker skrev: De bildene der synes jeg var ekstremt dårlig. Her er et bedre bilde over forskjellige variasjoner av et underliv. Anonymkode: 4eb36...d6c Mest lik nr.28. Har litt mindre som henger men de indre kjønnsleppene er på utsiden. Kan pakke de ytre kjønnsleppene rundt de indre dersom jeg er i fellesdusj. Anonymkode: b0103...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. desember 2018 #63 Del Skrevet 30. desember 2018 På 28.12.2018 den 19.24, AnonymBruker skrev: Gynekologer har skrytt, ja 😂🤣 Anonymkode: 88f3e...ba4 Hvis gynekologen min hadde begynt å skryte av utseendet på underlivet mitt så hadde jeg nok anmeldt han/henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 30. desember 2018 #64 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) 1 time siden, Peonjenta skrev: 5. Ingenting henger på utsiden. 😉 Beklager så meget for tegnet. Endret 30. desember 2018 av bjone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 30. desember 2018 #65 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mest lik nr.28. Har litt mindre som henger men de indre kjønnsleppene er på utsiden. Kan pakke de ytre kjønnsleppene rundt de indre dersom jeg er i fellesdusj. Anonymkode: b0103...86c Ikke unødvendig å "pakke" inn - endret fra en storm... ordbok auto korrektur er nytig men ikke alltid. Endret 30. desember 2018 av bjone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #66 Del Skrevet 30. desember 2018 13 minutter siden, bjone skrev: Ikke unødvendig å "pakke" inn Hva mener du? At det er nødvendig fordi det er stygt med synlige indre kjønnslepper? Anonymkode: b0103...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 30. desember 2018 #67 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? At det er nødvendig fordi det er stygt med synlige indre kjønnslepper? Anonymkode: b0103...86c Jeg mener da ikke det. Er da ikke unødvendig gjøre noe for å evt dusje. Mener du har et pent. Beklager om dette kom feil ut til deg. - bjørn Endret 30. desember 2018 av bjone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. desember 2018 #68 Del Skrevet 30. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? At det er nødvendig fordi det er stygt med synlige indre kjønnslepper? Anonymkode: b0103...86c Tror han skrev feil. Fikk surt fjes fordi jeg hadde ingen synlige indre lepper (5). Han har sikker fetish for godt synlige/store indre lepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 30. desember 2018 #69 Del Skrevet 30. desember 2018 5 minutter siden, Peonjenta skrev: Tror han skrev feil. Fikk surt fjes fordi jeg hadde ingen synlige indre lepper (5). Han har sikker fetish for godt synlige/store indre lepper. Surt nei du.. se nøyere etter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #70 Del Skrevet 30. desember 2018 5. Ligner absolutt ikke på noen av de andre.. Rart det står at den typen er minst vanlig, for det er den jeg ser mest. Anonymkode: 95f03...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #71 Del Skrevet 30. desember 2018 56 minutter siden, bjone skrev: Mmm ikke rart det blir bråk her i verden.. så lenge vi er friske må utseendet bety lite vel. Alle er fine på sin måte. Det er ingen som har kranglet eller vært ufin i tråden. Før en mann blandet seg inn. Og påsto at det var bråk... Anonymkode: 32eb9...e97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #72 Del Skrevet 30. desember 2018 26 minutter siden, bjone skrev: Jeg mener da ikke det. Er da ikke unødvendig gjøre noe for å evt dusje. Mener du har et pent. Beklager om dette kom feil ut til deg. Ta kontakt på PM. - bjørn Du skrev "ikke unødvendig å pakke inn". Formuleringen "ikke unødvendig" (i motsetning til "unødvendig" eller "ikke nødvendig") betyr at det er en god idé, og kanskje til og med en nødvendighet, å trikse litt med hvordan underlivet ser ut før man skal i en fellesdusj. Underforstått at det er stygt slik det er, noe som jo bare er tull. Du mente kanskje det motsatte, altså "ikke nødvendig", men nå skrev du noe tilsvarende igjen i innlegget jeg siterer nå. Ingen skjønner helt hva du mener, men du har uansett to ganger nå lagt opp til at kvinner med indre kjønnslepper som henger bør gjemme disse så godt de kan om de skal i en fellesdusj. Det tviler jeg på at det er særlig hyggelig å høre, selv om jeg holder det at du egentlig mener det motsatte av det du sier som den mest sannsynlige forklaringen. Synes også du kan droppe bruke en tråd om hvordan folks underliv ser ut som sjekkearena. Vi menn (jeg er også mann og svarte på forrige side her) ble også invitert til å svare, så det er det ingenting i veien med. Det er likevel litt creepy når det går over til sånne smileyer som eneste svar på noens beskrivelse av eget kjønnsorgan og beskjeder om å sende deg private meldinger. De det gjelder klarer sikkert å si fra selv også, men det var jo tydelig allerede at f.eks. @Peonjenta ikke syntes noe om det her uten at du sluttet av den grunn. Sikkert storm i et vannglass uansett, men greit å si fra. Får gå tilbake til trådens tema nå. Anonymkode: 96319...e0c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 30. desember 2018 #73 Del Skrevet 30. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du skrev "ikke unødvendig å pakke inn". Formuleringen "ikke unødvendig" (i motsetning til "unødvendig" eller "ikke nødvendig") betyr at det er en god idé, og kanskje til og med en nødvendighet, å trikse litt med hvordan underlivet ser ut før man skal i en fellesdusj. Underforstått at det er stygt slik det er, noe som jo bare er tull. Du mente kanskje det motsatte, altså "ikke nødvendig", men nå skrev du noe tilsvarende igjen i innlegget jeg siterer nå. Ingen skjønner helt hva du mener, men du har uansett to ganger nå lagt opp til at kvinner med indre kjønnslepper som henger bør gjemme disse så godt de kan om de skal i en fellesdusj. Det tviler jeg på at det er særlig hyggelig å høre, selv om jeg holder det at du egentlig mener det motsatte av det du sier som den mest sannsynlige forklaringen. Synes også du kan droppe bruke en tråd om hvordan folks underliv ser ut som sjekkearena. Vi menn (jeg er også mann og svarte på forrige side her) ble også invitert til å svare, så det er det ingenting i veien med. Det er likevel litt creepy når det går over til sånne smileyer som eneste svar på noens beskrivelse av eget kjønnsorgan og beskjeder om å sende deg private meldinger. De det gjelder klarer sikkert å si fra selv også, men det var jo tydelig allerede at f.eks. @Peonjenta ikke syntes noe om det her uten at du sluttet av den grunn. Sikkert storm i et vannglass uansett, men greit å si fra. Får gå tilbake til trådens tema nå. Anonymkode: 96319...e0c Sorry ordbok feil 😊 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. desember 2018 #74 Del Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skrev "ikke unødvendig å pakke inn". Formuleringen "ikke unødvendig" (i motsetning til "unødvendig" eller "ikke nødvendig") betyr at det er en god idé, og kanskje til og med en nødvendighet, å trikse litt med hvordan underlivet ser ut før man skal i en fellesdusj. Underforstått at det er stygt slik det er, noe som jo bare er tull. Du mente kanskje det motsatte, altså "ikke nødvendig", men nå skrev du noe tilsvarende igjen i innlegget jeg siterer nå. Ingen skjønner helt hva du mener, men du har uansett to ganger nå lagt opp til at kvinner med indre kjønnslepper som henger bør gjemme disse så godt de kan om de skal i en fellesdusj. Det tviler jeg på at det er særlig hyggelig å høre, selv om jeg holder det at du egentlig mener det motsatte av det du sier som den mest sannsynlige forklaringen. Synes også du kan droppe bruke en tråd om hvordan folks underliv ser ut som sjekkearena. Vi menn (jeg er også mann og svarte på forrige side her) ble også invitert til å svare, så det er det ingenting i veien med. Det er likevel litt creepy når det går over til sånne smileyer som eneste svar på noens beskrivelse av eget kjønnsorgan og beskjeder om å sende deg private meldinger. De det gjelder klarer sikkert å si fra selv også, men det var jo tydelig allerede at f.eks. @Peonjenta ikke syntes noe om det her uten at du sluttet av den grunn. Sikkert storm i et vannglass uansett, men greit å si fra. Får gå tilbake til trådens tema nå. Anonymkode: 96319...e0c Jeg har fått to PM allerede. Kommer ikke til å svare for å si det sånn..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #75 Del Skrevet 30. desember 2018 Akkurat nå, Peonjenta skrev: Jeg har fått to PM allerede. Kommer ikke til å svare for å si det sånn..... Ikke sant. Får tenke så godt du kan at de fleste av oss gutta rundt omkring ikke er sånn, det er bare et temmelig skjevt utvalg som først melder seg inn her og deretter svarer i en tråd som begynner med ordet "vagina". Selv om jeg forsåvidt er blant dem selv, da, om enn med et ganske annet utgangspunkt. Skjønner det er dritirriterende. Jaja, nok om det for min del. Tenkte bare det var ålreit om en annen enn de det var rettet mot også sa fra. Ikke for å være moralens vokter eller liksom være så jævla fantastisk selv, bare helt alminnelig folkeskikk. Anonymkode: 96319...e0c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 30. desember 2018 #76 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Nr. 3, er fornøyd. Og ja nr. 5 har jeg også lagt merke til er ganske så vanlig. Selv om det kommer ikke helt fram det i denne artikkelen. -Siw Endret 30. desember 2018 av siwhel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #77 Del Skrevet 30. desember 2018 4 timer siden, Peonjenta skrev: Hvis gynekologen min hadde begynt å skryte av utseendet på underlivet mitt så hadde jeg nok anmeldt han/henne. Antar at 99 prosent av de som leser tråden skjønner at påstanden om at gynekologen(e) sto og skrøt av at pasienten har pent underliv er blank løgn. Hva som er en gynekologs personlige preferanse er fullstendig irrelevant for situasjonen, og noe som er helt uprofesjonelt og utenkelig å skulle kommentere under en konsultasjon. Anonymkode: 0facc...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. januar 2019 #78 Del Skrevet 3. januar 2019 På 28.12.2018 den 9.48, AnonymBruker skrev: 7 tror jeg. Alltid fått mye skryt for den, både av sexpartnere og gynekologer. 😂 Anonymkode: 950bd...fd3 Hva sier en gynekolog som skryter av en vagina? Hadde kasta opp hadde min gynekolog sagt at musa mi var fin 🤑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #79 Del Skrevet 3. januar 2019 On 12/28/2018 at 9:48 AM, AnonymBruker said: 7 tror jeg. Alltid fått mye skryt for den, både av sexpartnere og gynekologer. 😂 Anonymkode: 950bd...fd3 Særlig. Anonymkode: ce6cb...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #80 Del Skrevet 3. januar 2019 5 Anonymkode: 4eb36...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå