Gå til innhold

Tørst under akten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vann er noe jeg må ha hele tiden og kjenner meg tørst etter kort tid uten vann. Dette gjelder også under sex, da klining øker tørstheten. Men det er spesielt når jeg er på vei til å komme at tørsten blir verst. Dess våtere jeg blir nedentil dess mer tørr i munnen blir jeg og må drikke noe for å klare å konsentrere meg. 

Er det noen andre som har det sånn? Hvis ikke, synes dere det er avtennende når sexpartneren må drikke vann under akten?

Anonymkode: a13f7...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn! Desto mer jeg stønner desto verre, tror det er fordi man inhalerer / exhalerer så mye.

Anonymkode: 7b539...992

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bjone skrev:

Haha. Det hadde vel tatt seg ut

Anonymkode: a13f7...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Det hadde vel tatt seg ut

Anonymkode: a13f7...1eb

Sorry men så det for meg bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid vann tilgjengelig. Typen digger at jeg må drikke underveis. Sier jeg har sex som en idrettskvinne 😂

Anonymkode: 9d3c0...4e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bjone skrev:

Da slipper man i hvert fall å stoppe for å drikke vann 🙊

Anonymkode: 3890f...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Å drikke vann under akten er ikke avtennende nei. Heller tvert i mot, ta gjerne en sjokolade i tillegg, for å vise at du koser deg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
20 minutter siden, INGNTNG skrev:

Jeg må også ha vann underveis. Det er som om alt vannet forlater munn og svelg, og kommer ut av vagina. 

Kanskje det er forklaringen på nytelsen, og derfor jeg aldri selv er tørst, slikker jenter for å opprettholde væskebalansen... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, INGNTNG skrev:

Jeg må også ha vann underveis. Det er som om alt vannet forlater munn og svelg, og kommer ut av vagina. 

Ja det er ikke tull engang!

Anonymkode: a13f7...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Paramount skrev:

Kanskje det er forklaringen på nytelsen, og derfor jeg aldri selv er tørst, slikker jenter for å opprettholde væskebalansen... :P

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, INGNTNG skrev:

:ler:

Har aldri vært borti drikkepause under akten. Er det noe som skjer etter 10 minutter? Sjokoladen kommer vel først etter 25 minutter økt i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bjone skrev:

Har aldri vært borti drikkepause under akten. Er det noe som skjer etter 10 minutter? Sjokoladen kommer vel først etter 25 minutter økt i senga.

Det varierer hvor fort det skjer 😊

Anonymkode: a13f7...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anbefaler camelback ved krevende økter. Du beholder nakenheten i stor grad, og har frie hender etter tilførsel av sugeslange til munnen. Det hjelper også å drikke på forhånd.

Jeg hadde en tispe på 3 år som skulle fylles av en litt eldre hund, og da utførte de faktisk akten like ved drikkeskåla av egen vilje/planlegging. Eneste problemet (med tispa) var at hun blødde fra hundemusa i 2 dager etterpå, noe som gjorde at naboen ringte politet når de så spor ute. Endte med at vi fikk mensenbleie-for-hund-påbud (muntlig) av onkel blå, og at bikkja var skamfull som faen (vi kjefta middels mye). Det endte godt, for hu ble gravid og fødte 6 små som vi solgte på finn. Kjøpte da camelbacken, som jeg nevnte tidligere i innlegget. Tenker det er viktig å hydrere, spes hvis man er den aktive part, eller svetter mye på grunn av fedme, alkoholisme eller stoffskiftesykdommer. Tissesex har jo også blitt vanligere, og da blir det litt som en (god?) sirkel - litt som slangen som biter seg selv i halen, noe som også er en GREI løsning.

Anonymkode: 061a3...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...