Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du har vært på tinder, sexsider, flørtet med andre bak ryggen på partneren på snap etc. 

Hvordan begynte det hele og hvordan utartet det seg? Var det noen du kjente? Hvem tok kontakt først? Hvem begynte å gå over streken først etc. 

Hilsen nysgjerrig :) 

Anonymkode: 2d845...b8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette kan kalles direkte utroskap da vi ikke var ekslusive på denne tiden (selv om han trodde det men vi snakket aldri om det). Jeg dreiv å sextet med andre (eksen og en fyr jeg vet var keen på meg) mens jeg datet nåværendre partner. Noen ganger på snap eller skype. 

Men sluttet jo da nåværendre type ville gå ekslusiv og har ikke gjort det siden. Han vet ikke om sextingen med de andre...

Anonymkode: d5c57...9b1

Skrevet

Fikk ikke nok oppmerksomhet hjemme tross for at jeg prøvde å snakke med partneren om det MYE. Nesten ikke sex, ingen lidenskap eller flørting.

Begynte å sende grove meldinger med en annen og det eskalerte. Det ga meg en piff og nå har jeg det fint igjen i ekteskapet. Takket være denne tekstingen med en annen. Det reddet meg.

Anonymkode: ed3ea...a4b

• Liker 3
Skrevet

Jeg var den andre kvinnen en stund, uten å vite det. Jeg møtte ham på en slik side. Han var den som tok kontakt først. Latet som han var singel. Var dessverre gått alt for langt før jeg fant ut om kona og jeg endte det da umiddelbart.

Anonymkode: d8f2c...0a4

• Liker 1
Skrevet

Jeg og fyren datet hver vår person, men sextet litt innimellom. Kom i kontakt over tinder eller noe slikt. Endte opp med hver vår person og sexter fortsatt et par ganger i året. Vi vet begge to at det bare er tidsfordriv. får litt bekreftelse, inspirasjon og selvtillit som jeg kan «ta med hjem» til min kjære og være en bedre kjæreste for han i tider hvor høna kanskje ellers hadde tatt en siesta. Null dårlig samvittighet. 

Anonymkode: eedd1...aac

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke nok oppmerksomhet hjemme tross for at jeg prøvde å snakke med partneren om det MYE. Nesten ikke sex, ingen lidenskap eller flørting.

Begynte å sende grove meldinger med en annen og det eskalerte. Det ga meg en piff og nå har jeg det fint igjen i ekteskapet. Takket være denne tekstingen med en annen. Det reddet meg.

Av nysgjerrighet. Hvordan gjorde denne sextingen at dere fikk det bedre i forholdet deres. Det var jo den andre parten i forholdet som var skyld i at forholdet var dårlig, med lite oppmerksomhet og lite sex. Hvordan kan din sexting endre din partner, eller hva gjorde at du fikk liv i partneren igjen?

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og fyren datet hver vår person, men sextet litt innimellom. Kom i kontakt over tinder eller noe slikt. Endte opp med hver vår person og sexter fortsatt et par ganger i året. Vi vet begge to at det bare er tidsfordriv. får litt bekreftelse, inspirasjon og selvtillit som jeg kan «ta med hjem» til min kjære og være en bedre kjæreste for han i tider hvor høna kanskje ellers hadde tatt en siesta. Null dårlig samvittighet. 

Anonymkode: eedd1...aac

Jeg synes dette er interessant. Hvordan kan sexting med andre inspirere og gjøre deg til en bedre partner. Hvorfor vil typen din yte godt av en slik kontakt. Så lurer jeg på, siden du ikke har dårlig samvittighet. Ville det vært greit om typen din gjorde det samme? Med andre ord, ser du ikke på sexting som utroskap og er din partner av sammen oppfatning? De fleste ville vel kalt en slik kontakt for utroskap. Dette var ikke ment som dømmende. Alle forhold har jo forskjellige grenser.

• Liker 2
Skrevet

Da er vi to, problemet er at ting ble bra å så til det samme gamle, å jeg falt tilbake til gamle synder

Anonymkode: 5a453...1d0

Skrevet

Herregud . Dere kvinner er som barn. Utro over lav sko fordi du ikke fikk oppmerksomhet over en liten periode. Svake mennesker

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke utroskap for oss og ikke noe som skjer bak ryggen på partner. Men sexting starter ni av ti ganger med at jeg begynner å prate med en fyr på chat. Aldri kjentfolk. 

Anonymkode: 80b5a...6f1

Gjest Alterego666
Skrevet
12 timer siden, stardust75 skrev:

Herregud . Dere kvinner er som barn. Utro over lav sko fordi du ikke fikk oppmerksomhet over en liten periode. Svake mennesker

Pft.

Skrevet

Mange er inne på sexsider av ren nysgjerrighet. Trenger ikke være utro av den grunn.

Anonymkode: f42f3...296

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette kan kalles direkte utroskap da vi ikke var ekslusive på denne tiden (selv om han trodde det men vi snakket aldri om det). Jeg dreiv å sextet med andre (eksen og en fyr jeg vet var keen på meg) mens jeg datet nåværendre partner. Noen ganger på snap eller skype. 

Men sluttet jo da nåværendre type ville gå ekslusiv og har ikke gjort det siden. Han vet ikke om sextingen med de andre...

Anonymkode: d5c57...9b1

Slik jeg forstår dette er det ikke definert som utroskap. 

Skrevet

Under forutsetning at ikke begge i forholdet vet om dette og aksepterer det som noen skrives så er dette utroskap på høyt nivå.

dette er emosjonell utroskap som fort kan gå over i det fysiske. Og emosjonell er i mine øya den verste sorten for det tar all fokus bort fra partneren og ødelegger mer, fysiske er kun sex og til det trenger man ikke følelser.

når en i forholdet går til det skrittet og logge seg inn på nett eller sexte med andre så er det begynnelsen til slutten på forholdet uten tvil.

så grow up og avslutt forholdet før du gjør sånne ting, det er den voksne måten å gjøre ting på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...