Gå til innhold

Litt sånn om penisstørrelse .......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Resignert skrev:

Det er nok en hel del sannhet i dette......Iallefall for den andelen av kvinner som virkelig liker sex.

Resten er jo mere opptatt av å skaffe hus og unger, lese interiørblader og shoppe klær osv.  Dermed spiller mannen og utstyret hans en perifer rolle. Han er hovedsaklig et skaffedyr, ikke en sexpartner.

og igjen snakker mannfolka for oss kvinnene😊. Stor penis er ikke like god sex nei. Det er flere kvinner her som sier de ikke har sans for store peniser. Har selv prøvd to og har mye bedre sex med mannen min, som har gjennomsnittslig penis. Har og hattt utrolig bra sex med en som hadde veldig liten penis. 

Anonymkode: 840b3...00d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

og igjen snakker mannfolka for oss kvinnene😊. Stor penis er ikke like god sex nei. Det er flere kvinner her som sier de ikke har sans for store peniser. Har selv prøvd to og har mye bedre sex med mannen min, som har gjennomsnittslig penis. Har og hattt utrolig bra sex med en som hadde veldig liten penis. 

Anonymkode: 840b3...00d

Ok, mulig jeg ikke ordla meg tydelig nok. Det jeg prøvde å si, er at kvinner som liker å knulle nok foretrekker litt større peniser. Noe som nyere forskning faktisk har bevist. Kvinner som oppnår orgasme ved samleie, foretrekker peniser noe over det offisielle gjennomsnittet.  De som må fingres og slikkes til den store gullmedaljen, er naturlig nok stort sett uinteressert i mannens penis. Og mine egne erfaringer og samtaler med (voksne) kvinnelige partnere bekrefter hovedsaklig det forskningen viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Resignert skrev:

er at kvinner som liker å knulle nok foretrekker litt større peniser.

Jeg elsker å knulle. Jeg digger IKKE når penisen er så stor at jeg får vondt hver gang, og må vente 2-3-4 dager før neste runde.
Ja til gjennomsnittspenis, på en mann som vet å bruke den.

Vennligst slutt å uttale dere på kvinners vegne. Og ja, jeg får Piv orgasme. i haugevis. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Resignert said:

Ok, mulig jeg ikke ordla meg tydelig nok. Det jeg prøvde å si, er at kvinner som liker å knulle nok foretrekker litt større peniser. Noe som nyere forskning faktisk har bevist. Kvinner som oppnår orgasme ved samleie, foretrekker peniser noe over det offisielle gjennomsnittet.  De som må fingres og slikkes til den store gullmedaljen, er naturlig nok stort sett uinteressert i mannens penis. Og mine egne erfaringer og samtaler med (voksne) kvinnelige partnere bekrefter hovedsaklig det forskningen viser.

Elsker at en mann mansplainer for kvinner hva de liker i senga. Lever litt i din egen virkelighet kanskje? 

Anonymkode: 6a9b8...eb5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Resignert said:

Ok, mulig jeg ikke ordla meg tydelig nok. Det jeg prøvde å si, er at kvinner som liker å knulle nok foretrekker litt større peniser. Noe som nyere forskning faktisk har bevist. Kvinner som oppnår orgasme ved samleie, foretrekker peniser noe over det offisielle gjennomsnittet.  De som må fingres og slikkes til den store gullmedaljen, er naturlig nok stort sett uinteressert i mannens penis. Og mine egne erfaringer og samtaler med (voksne) kvinnelige partnere bekrefter hovedsaklig det forskningen viser.

Så da tenker du at kvinnene som sier størrelsen ikke er viktig ikke er voksne?

Anonymkode: 8d8ed...8e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Resignert skrev:

Ok, mulig jeg ikke ordla meg tydelig nok. Det jeg prøvde å si, er at kvinner som liker å knulle nok foretrekker litt større peniser. Noe som nyere forskning faktisk har bevist. Kvinner som oppnår orgasme ved samleie, foretrekker peniser noe over det offisielle gjennomsnittet.  De som må fingres og slikkes til den store gullmedaljen, er naturlig nok stort sett uinteressert i mannens penis. Og mine egne erfaringer og samtaler med (voksne) kvinnelige partnere bekrefter hovedsaklig det forskningen viser.

Dette er helt sammenfallende med mine egne erfaringer.

Samtidig opplever jeg at kvinner som i utgangspunktet har et likegyldig forhold til sex våkner når de får kjenne forskjellen. 

 

Anonymkode: 629d9...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så da tenker du at kvinnene som sier størrelsen ikke er viktig ikke er voksne?

Anonymkode: 8d8ed...8e9

Nei. Jeg tenker at mange (men ikke alle) av dem egentlig ikke får noe særlig ut av å knulle, bortsett fra å få barn. Som da etterhvert blir viktigere for dem enn mann og sex.

Jeg poengterte bare at de jeg har snakket med er voksne, erfarne kvinner. Som har hatt tilstrekkelig mange partnere til å kunne si noe fornuftig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Resignert skrev:

Ok, mulig jeg ikke ordla meg tydelig nok. Det jeg prøvde å si, er at kvinner som liker å knulle nok foretrekker litt større peniser. Noe som nyere forskning faktisk har bevist. Kvinner som oppnår orgasme ved samleie, foretrekker peniser noe over det offisielle gjennomsnittet.  De som må fingres og slikkes til den store gullmedaljen, er naturlig nok stort sett uinteressert i mannens penis. Og mine egne erfaringer og samtaler med (voksne) kvinnelige partnere bekrefter hovedsaklig det forskningen viser.

Så du snakker om kvinner som oppnår orgasme v/PIV? For det er bare sån 30% av kvinnene der ute som får det til.

Du kan kun snakke av egne erfaringe selvsagt, men det gjør alle vi kvinner her som og sier ordrett at de store nødvendigsvis gir best sex. God sex er ofte smertefritt, stor penis gir ofte smerte, altså er en gjennomsnittlig penis som oftest det beste :) 

Men legger til at kvinner er ulike og har ulike preferanser, så kan hende at de kvinnene du har møtt liker en stor en. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Resignert said:

Nei. Jeg tenker at mange (men ikke alle) av dem egentlig ikke får noe særlig ut av å knulle, bortsett fra å få barn. Som da etterhvert blir viktigere for dem enn mann og sex.

Jeg poengterte bare at de jeg har snakket med er voksne, erfarne kvinner. Som har hatt tilstrekkelig mange partnere til å kunne si noe fornuftig. 

Til det første: det er sikkert noen, men langt ifra mange.

Til det andre: voksne erfarne kvinner vet at størrelsen ikke er viktig hvis han kan sine saker ellers. Og det kan voksne erfarne menn. (Hvor mange har du snakket med?)

Anonymkode: 8d8ed...8e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med evige gnålet om penisstørrelser på KG?

Anonymkode: a66a0...71a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er det med evige gnålet om penisstørrelser på KG?

Anonymkode: a66a0...71a

Lurer jeg også på. Og hva er det med at en del menn svarer på kvinners vegne? Og gjerne beskylder kvinnene, som sier at størrelsen ikke er viktig, for å lyve?

Anonymkode: 8d8ed...8e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på. Og hva er det med at en del menn svarer på kvinners vegne? Og gjerne beskylder kvinnene, som sier at størrelsen ikke er viktig, for å lyve?

Anonymkode: 8d8ed...8e9

Det er vel ikke beskyldninger om å lyve, men mere det at mange kvinner uttaler seg uten å faktisk ha prøvd en velutviklet mann og kjent forskjellen.

jeg og flere velutrustede menn her inne sitter med en klar oppfatning om at kvinner som endelig får seg noe skikkelig stort å kose med våkner og får mye sterkere og dypere orgasmer.

En av mine venninner sverger på at hun aldri kan bli ordentlig tilfredsstilt av en gjennomsnittlig mann igjen etter å ha fått prøve min. 

Det er vel i tillegg en del underutviklede menn som svarer på vegne av jentene tror jeg 😁

Anonymkode: 629d9...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte menn et sykelig opptatt av størrlese tydeligvis. Jeg sier ikke at damer ikke er opptatt av det også, men ikke på det nivået her. Er x antall penistråder som går parallelt og handler stort sett om det samme...

Anonymkode: a66a0...71a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel ikke beskyldninger om å lyve, men mere det at mange kvinner uttaler seg uten å faktisk ha prøvd en velutviklet mann og kjent forskjellen.

jeg og flere velutrustede menn her inne sitter med en klar oppfatning om at kvinner som endelig får seg noe skikkelig stort å kose med våkner og får mye sterkere og dypere orgasmer.

En av mine venninner sverger på at hun aldri kan bli ordentlig tilfredsstilt av en gjennomsnittlig mann igjen etter å ha fått prøve min. 

Det er vel i tillegg en del underutviklede menn som svarer på vegne av jentene tror jeg 😁

Anonymkode: 629d9...2b6

Mange sier at de har prøvd og at det gjør vondt.

Ang det siste der så tenker jeg heller det er endel menn som utgir seg for å være kvinner i disse trådene, hvor de lovpriser de store "jernene".

Anonymkode: 8d8ed...8e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Ariana807 said:

Så du snakker om kvinner som oppnår orgasme v/PIV? For det er bare sån 30% av kvinnene der ute som får det til.

Ja, det er jo kun de 30 prosentene det egentlig er noe poeng å knulle. Når dama har kommet et passe antall ganger, føles det jo greit å slippe seg løs og nyte selv. Det føles jo bare helt feil å komme selv, når dama ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Resignert skrev:

Ja, det er jo kun de 30 prosentene det egentlig er noe poeng å knulle. Når dama har kommet et passe antall ganger, føles det jo greit å slippe seg løs og nyte selv. Det føles jo bare helt feil å komme selv, når dama ikke gjør det.

Så du velger bort damer som ikke får vaginalorgasme? Spesielt.

Anonymkode: d2191...f2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så du velger bort damer som ikke får vaginalorgasme? Spesielt.

Anonymkode: d2191...f2b

Ikke nødvendigvis. Har ikke så jævla bra drag på damene at jeg kan gjøre det. Men sexlivet blir jo selvsagt ikke optimalt med dem det er flest av. Og prøver å unngå å komme selv når jeg knuller damer som ikke kommer, for å slippe unna den nederlagsfølelsen det gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Resignert skrev:

Ikke nødvendigvis. Har ikke så jævla bra drag på damene at jeg kan gjøre det. Men sexlivet blir jo selvsagt ikke optimalt med dem det er flest av. Og prøver å unngå å komme selv når jeg knuller damer som ikke kommer, for å slippe unna den nederlagsfølelsen det gir.

Jeg slikker dem til de kommer først jeg. Problem solved 😉

Anonymkode: d2191...f2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke beskyldninger om å lyve, men mere det at mange kvinner uttaler seg uten å faktisk ha prøvd en velutviklet mann og kjent forskjellen.

< bla bla snakke på vegne av kvinner >

Det er vel i tillegg en del underutviklede menn som svarer på vegne av jentene tror jeg 😁

Anonymkode: 629d9...2b6

JO! Det er beskyldninger for å lyve! 

Nei, det er menn av alle størrelser som tror de vet hva kvinner foretrekker, og det er seff størst mulig, samme hva F vi sier. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Resignert skrev:

Ok, mulig jeg ikke ordla meg tydelig nok. Det jeg prøvde å si, er at kvinner som liker å knulle nok foretrekker litt større peniser. Noe som nyere forskning faktisk har bevist. Kvinner som oppnår orgasme ved samleie, foretrekker peniser noe over det offisielle gjennomsnittet.  De som må fingres og slikkes til den store gullmedaljen, er naturlig nok stort sett uinteressert i mannens penis. Og mine egne erfaringer og samtaler med (voksne) kvinnelige partnere bekrefter hovedsaklig det forskningen viser.

kan sikkert stemme at kvinner som får orgasme vaginalt foretrekker store peniser. Men de fleste kvinner får ikke orgasme kun av penis. Så skjønner ikke at menn er så fokusert på store peniser. Det viser bare mangel på kunnskap om kvinnekroppen. Og så mener du at vi andre som får klitorisorgasmer er uinteressert i mannens penis? Det er så enten eller tankegang! Jeg er interessert i mannens penis jeg, PIV sex er godt, jeg føler jo penis inni meg! 

Anonymkode: 840b3...00d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...