AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Hva skal man med pyntedingser? Gir du pynteting i gave? Hva slags pynt kjøper du til deg selv? Hva er pynt? Anonymkode: ba7e1...2e3
Missfitness Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Synes du ikke det er koselig med litt pynt rundt seg?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Pynt har man hvis de gir en god følelse. Jeg liker mye kunst på veggene og ikke så mange pyntegjenstander, kun noen få som betyr noe for meg. Gir aldri pynt i gave med mindre jeg vet helt sikkert at mottaker ønsker seg gjenstanden. Kjøper sjeldent ny pynt, men kjøper nye bilder sånn av og til. Hender også at jeg kjøper en sofaputer eller en lysestake, det er jo også en form for pynt. Pynt er vel alt som ikke fyller en funksjon. Lamper er ikke pynt, men en lysestake er, for stearinlys er jo bare for hygge. Men jeg har ingen lysestaker fremme som jeg ikke brenner lys i. Har altså flere stående fremme i den mørke årstiden enn i den lyse, men brenner lys for kosens skyld året rundt. Anonymkode: eac1f...a02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå