Gå til innhold

Snike seg ut


Caktus

Anbefalte innlegg

Om det er så farlig kommer jo i stor grad an på hvor man bor, da..

Midt i bysentrum, kontra boligstrøk i utkanten og lignende.

Jeg, som mor til en 14-åring, ville ikke syns noe særlig om at hun gikk ut på natta uten at jeg visste det, men på den annen side så husker jeg faktisk godt at jeg gjorde dette selv som tenåring og følte på den spesielle roen og stemningen som man bare opplever om natta, når resten av verden sover.

Det er både noe spesielt og litt magisk ved å f.eks sitte på en tom lekeplass i mørket om natten, kjenne på stemningen, stillheten og roen, og bare VÆRE, eksistere, kjenne på seg selv.

Men om du bestemmer deg for å ta deg en luftetur TS, så vær så snill å ta hensyn til hva slags sted du bor, og du trenger heller ikke gå langt, bare det å sitte i sin egen hage, på en tid på døgnet det sjelden er andre folk ute, gir den samme følelsen og stemingen.

Anonymkode: ace4a...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke satt pris på om min 13-åring gikk ut på natten uten å si fra. Men så husker jeg tilbake til da jeg var tenåring og søsteren min jugde til foreldrene våre om hvor hun skulle eller rett og slett bare stakk av. Men det hun gjorde var at hun ofte ga beskjed til meg, hun visste at jeg ikke sladret. Om du finner på å gjøre det og har en storebror eller storesøster så si fra slik at iallefall de veit hvor du er og når du kommer hjem. Slik at om det skjer noe på veien som et overfall eller noe som gjør at du ikke kommer hjem når du skal så veit iallefall noen det. Og ta for guds skyld med deg mobiltelefon!!!! 

Anonymkode: cf0db...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Hvordan bråker vinduet? Hvis det knirker kan du smøre hengslene med olje, Zalo eller annen flytende såpe.

Anonymkode: 0a5f0...704

Ikke bruk Zalo. Det løser opp fett og gjør det ennå værre etter kort tid. Blir glstt der og da, så er brått all smuringen borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...